Play4 The sky is the limit: All stars

Elke week wat minder fan van Michel. In de vorige seizoenen viel die precies mee, maar nu het ene na het andere gezaag en kinderlijk gedrag.

- Rijdt met zijn veel te opzichtige wagen door de smalle straten van St-Tropez. Die vrouw wil uitstappen om hem te helpen, duwt hij die gewoon ruw weg omdat ze in het zicht van zijn spiegel zit.
- Bij die sacochen, wat buiten blijven staan en de hele tijd commentaar geven. Stap dan gewoon mee binnen he ipv buiten wat liggen te zagen.
- Zit die vrouw in het zwembad, voelt hij de nood om voor gans Vlaanderen te zeggen dat ze nogal koude tieten heeft.
- De hele tijd in ontbloot bovenlijf rondlopen en dan wat zagen dat z'n gat nat is van op ne stoel te gaan zitten.
enz enz.

Echt ne norse bullebak, veel respect voor die vrouw om het uit te houden.

Eigenlijk is die van de Nil nog het interessantste, terwijl daar eigenlijk het minste gebeurd.
Weet wel niet hoe blij die andere hotelgasten zijn als ze een van haar saucissen in de gang hangt voor de geur :rofl:
En dan Van vlees en bloed liggen kijken, haast een sketch van In de gloria :bow:
Heb die haar saucissen eigenlijk nog nergens gezien?
 
Jammer genoeg te duur voor een worst. Mijn budget voor supermarktwaren is 4 euro per artikel :tongue:
 
Na gisteren de aflevering gezien te hebben ben ik ergens toch wat blij om Michel nog in het programma te hebben. Hij zorgt tenminste voor de flauwe lach.

Marie en Willy zijn inderdaad nog de "echte" rijken. Geen gestoef met hun geld terwijl ze het hebben. Maar als deze alleen in het programma zaten dan denk ik dat de kijkcijfers zeer laag zouden zijn. Als ik Willy zie komt er al stof in mijn ogen en bij Marie komen de worsten uit mijn oren.

Michel is zowat het type van "nieuwe" rijk zijn. Laten zien dat hij "geld" heeft en als het morgen slecht zou zijn, direct alles verpatsen omdat er niet genoeg op de rekening staat.
 
Als Michel zijn stellingen alleen al zou verkopen, moet hij nooit meer werken. Op een rare manier moet je daar respect voor hebben. Die moet al lang niet meer zijn wekker om 4u zetten hoor.
 
Als Michel zijn stellingen alleen al zou verkopen, moet hij nooit meer werken. Op een rare manier moet je daar respect voor hebben. Die moet al lang niet meer zijn wekker om 4u zetten hoor.
Ja awel als hij alles verkoopt. Ik heb het over niks verkopen. Had die niet eens gezegd dat hij geen 15k op zijn spaarrekening had?
 
Ik weet niet hoe dat bij u zit, maar in zijn situatie had ik alles al lang verkocht en stond mijn wekker niet om 4u om in dit apenland te gaan werken :D
 
Ik weet niet hoe dat bij u zit, maar in zijn situatie had ik alles al lang verkocht en stond mijn wekker niet om 4u om in dit apenland te gaan werken :D
Klopt volledig. Maar strookt niet met het beeld van de noeste, hardwerkende vlaming voor velen..
 
Dat is gewoon die mensen hun leven, kijk naar die vrouw met haar saucissen. Neem die haar bedrijf af en je neemt haar geluk af.

Gelukkig dat er nog zo'n mensen zijn die veel voldoening halen uit hard werken en mede hierdoor voor werkgelegenheid zorgen. Als heel België deeltijds gaat werken zal het hier rap gedaan zijn.
 
Wat een saai geval is die worstenboer eigenlijk. Een hele aflevering over een verjaardag en wat baantjes zwemmen. Michiel vind ik nog wel amusant maar het is wel op met zijn personage nu.
 
Marie was nochtans in haar jonge jaren nog een hete truffel.

UjlPQ6n.png
 
Terug
Bovenaan