Play4 The Sky Is the Limit S6

Voor dit programma hebben ze ook al ontdekt dat de kandidaat een spotje mag lanceren tijdens het reclameblok:
PkAE1OT.png


Er zal zeker een onachtzame kijker op inschrijven nadat zijn parcours in het programma succesvol lijkt met al die truffels en kaviaar.
Bwa, een reclamespot prime time op televisie kost heel wat geld hoor. Hij zal dit gewoon betaald hebben, zoals iedereen.
 
Ik zei het ook al tegen mijn vrouw. Enorm vermoeiend zo'n gast. Altijd de show willen stelen. Dat ge uw doop wat extravaganter maakt, oké, maar waarom met dat heel gezelschap naar zo'n bouwval gaan, op zo'n moment, is mij een raadsel.
Zo kan hij zijn doop inbrengen als onkost, op de factuur staat dan opening wellness event

Hij mag zijn wellness hebben, zeker met deze prijzen van aardgas en elektriciteit. Plus de crisis waardoor mensen gaan besparen op luxe zaken zoals wellness. Hoe Nicolas het verschil gaat maken met de vele andere wellness zaken is mij ook een raadsel.
 
Toen hij daar die truffels en kaviaar gekocht had omdat het wat speciaal mocht zijn. Die truffels lagen daar gewoon in schelletjes gesneden op een plateauke, terwijl zoiets in een gerecht moet verwerkt worden.
In een duur restaurant wordt dat ook gewoon op je eten geschaafd hoor.
 
Ze hadden ons allemaal in de luren gelegd met een seizoen van bedenkelijke rijken, het beste moet nog komen (staat wel geen datum bij, ergens in het voorjaar):

The Sky Is The Limit: All Stars (NIEUW)​


tsitl


Goed nieuws voor de fans van The Sky is The Limit, want later dit jaar komt Peter Boeckx met een All Stars-editie. Voor The Sky Is The Limit: All Stars volgt Peter Boeckx de absolute toppers van de voorbije seizoenen.
Na enkele jaren duiken we terug in het leven van Willy Naessens en zijn Marie-Jeanne, en maken we kennis met het dochtertje van Harry en Olga. Ook stellingbouwer Michel Van den Brande maakt opnieuw zijn opwachting, en we komen te weten of de liefde van Marie-Anne De Nil voor ‘de saucisse’ nog even groot is.
 
Ze hadden ons allemaal in de luren gelegd met een seizoen van bedenkelijke rijken, het beste moet nog komen (staat wel geen datum bij, ergens in het voorjaar):

The Sky Is The Limit: All Stars (NIEUW)​


tsitl


Goed nieuws voor de fans van The Sky is The Limit, want later dit jaar komt Peter Boeckx met een All Stars-editie. Voor The Sky Is The Limit: All Stars volgt Peter Boeckx de absolute toppers van de voorbije seizoenen.
Na enkele jaren duiken we terug in het leven van Willy Naessens en zijn Marie-Jeanne, en maken we kennis met het dochtertje van Harry en Olga. Ook stellingbouwer Michel Van den Brande maakt opnieuw zijn opwachting, en we komen te weten of de liefde van Marie-Anne De Nil voor ‘de saucisse’ nog even groot is.
Was het laatst aan het denken dat zo'n seizoen geweldig zou zijn.
 
Hopelijk zien we bedden patteets nu terug in het volgende seizoen van "Don't worry be happy" na een niet nader genoemde foute investering :laugh: . Kan die oudste zoon in een woonwagenpark rondrijden met een kreng van ne moto terwijl de jongste broer ondertussen trailer trash aan de haak geslagen heeft met 4 kinderen van 3 verschillende venten :p

Ik zou er direct voor tekenen!
 


Kan het wel niet lezen.

Hij kreeg meerdere boetes voor het onverzekerd rondrijden met vervallen nummerplaten. Deze heeft hij niet betaald, waardoor nu de vervangende gevangenisstraf moet uitgezeten worden.

Peter Boeckx zegt dat hij op de hoogte was van de veroordelingen en dat Floris niet wou betalen. Floris zou liever de straf hebben willen uitzitten. ‘Voor mij is dat als vakantie’ zei hij.
 
Dat hotel waar de Jopie in geïnvesteerd had is wel afgewerkt en die verblijft daar toch regelmatig.


kkan het niet lezen maar ik ga ervan uit dat hij ook niet te content meer is :laugh:
 
Terug
Bovenaan