De Container Cup 2021

Play4 De Container Cup 2021

Idd :p Als we even vergeten dat mensen soms ook dingen doen omdat ze het graag doen ipv voor de knikkers, welke sport zou hij dan nog uitermate goed in presteren waar wel veel geld meer te verdienen is? In Europa spreken we volgens mij enkel over voetbal en wielrennen, in de US denk ik nog aan basketbal en american football. Zie niet direct in waar hij zijn kwaliteiten goed in kwijt zou kunnen eerlijkgezegd
nja weet het ook niet meteen goed.
Is crossfit nog zo'n hype? Op het hoogste niveau kon je daar wel veel geld mee verdienen.

Ik ben ook een big believer in 'doen wat je graag doet' hoor.
 
nja weet het ook niet meteen goed.
Is crossfit nog zo'n hype? Op het hoogste niveau kon je daar wel veel geld mee verdienen.

Ik ben ook een big believer in 'doen wat je graag doet' hoor.
Idd crossfit zeker big in de US, "crossfit games" is intussen een indrukwekkend sportevenement met dito prijzenpot denk ik.
Zijn bouw is er echter alweer niet 100% voor geschikt, die mannen zien er wel allemaal uit zoals hem, maar dan gemiddeld 20cm kleiner. Heel veel oefeningen op lichaamsgewicht...
 
Zou op de wielerpiste niet misstaan. In de sprint bijvoorbeeld als je ziet welke wattages die kan trappen. Chris Hoy was ook een krachtpatser bijvoorbeeld die de omgekeerde beweging zelfs deed en nog beginnen roeien is achter zijn wielerpensioen.
 
Zou op de wielerpiste niet misstaan. In de sprint bijvoorbeeld als je ziet welke wattages die kan trappen. Chris Hoy was ook een krachtpatser bijvoorbeeld die de omgekeerde beweging zelfs deed en nog beginnen roeien is achter zijn wielerpensioen.
Ik denk eerder aan American Football, maarja, daar is hij wel aanzienlijk veel te laat voor om nog mee te beginnen. Wel raar hoe iemand met zo'n gespierd lichaam eigenlijk niet echt een geschikte sport vindt om het te gebruiken (dat gewicht is wel een stevig nadeel bij roeien).
 
Ik denk eerder aan American Football, maarja, daar is hij wel aanzienlijk veel te laat voor om nog mee te beginnen. Wel raar hoe iemand met zo'n gespierd lichaam eigenlijk niet echt een geschikte sport vindt om het te gebruiken (dat gewicht is wel een stevig nadeel bij roeien).
Op de Skiff is 105 kg een redelijk cva gewicht hoor. Je hoort dan bij de zwaargewichten maar is absoluut geen stevig nadeel.
 
Was ook bij toeval dat hij bij het roeien is uitgekomen, was een fitnesser/gewichtsheffer voordien.
 
Was ook bij toeval dat hij bij het roeien is uitgekomen, was een fitnesser/gewichtsheffer voordien.
euhm nee? Hij was een voetballer. En heeft dan eens meegedaan aan een roeiwedstrijd op school en heeft daar alle records verbroken zonder techniek.
 
Freddy deed het inderdaad zeer goed gegeven zijn leeftijd. Maar het blijft toch ook een holbewoner van een man he. Gaat em na de tegenvallende monkeybars een hoop energie verspillen om zich op te trekken aan de bars om toch te bewijzen dat hij wel wat kan, compleet nutteloos 😂
 
Ward zijn eerste passie was voetbal. Hij speelde zelfs voor de beloften van de Nederlandse club Roda JC, maar dat was niet compatibel met zijn studies. Hij ging studeren aan de PXL-Hogeschool in Hasselt, waar hij vaak op de ergometer trainde. Op vraag van het hoofd van de roeiploeg deed hij een test.

Meteen brak Ward het schoolrecord, en vanaf dan ging het snel.


Vanop zijn website dus hij heeft wel mss even in de fitness in de tussenperiode.
 
Idd luister die podcast maar eens. Was fervent fitnesser, zo een lichaam krijg je niet van voetbal alleen.
Was ook talentvol op de fiets, zelf testwaarden die zeer hoog lagen zelfs voor profs. Had dacht ik zelfs een voorstel voor pistier te worden (maar ben hier niet zeker over kan ook iemand anders geweest zijn).
 
Ward Lemmelijn is nog te gast geweest bij de jogclub podcast voor de geïnteresseerden https://open.spotify.com/episode/3CqU6CJ1DTX9PjTib7DFfU
Zeer amusant om naar te luisteren. Voor zover ik me dat nog kan herinneren kwam daar ook wel iets naar boven van een fitnessverleden, of toch zeker dat hij vrienden had uit het fitnessmilieu.
Zijn fitnessgang was zelfs mee naar de VS om voor hem te supporteren wat enkel leuke anekdotes opleverden
 
Dat ze veel herhalingen doen bij Play4 snap ik nog wel ergens... ze moeten het gevuld krijgen...
Maar dat ze die herhalingen dan halverwege stoppen, is echt wel frustrerend.

Was 2 weken geleden begonnen met het 2de seizoen van de Container Cup te volgen (in herhaling, rond 23u30).

En wat blijkt?
Nu zetten ze die opeens stop. Laatste geziene aflevering was Lotti vs. Natalia.

Wat belet hen nu om dat 's nachts nog verder te programmeren?

Het zal nog wel eens herhaald worden, maar pffff... echt...
 
Wat belet hen nu om dat 's nachts nog verder te programmeren?
Welke Vlaamse lamzak wil nu terug zweten bij het zien van Lotti zijn aria'?
Geen kijkers naar herhalingen. Zeker in een goed gevulde sportzomer.
Welke zotten kijken naar herhalingen? We weten intussen dat het draait rond de herhalingen van de herhalingen maal x. Dat trekt volk aan.
 
Welke Vlaamse lamzak wil nu terug zweten bij het zien van Lotti zijn aria'?
Geen kijkers naar herhalingen. Zeker in een goed gevulde sportzomer.
Welke zotten kijken naar herhalingen? We weten intussen dat het draait rond de herhalingen van de herhalingen maal x. Dat trekt volk aan.
Ik noteer uit uw post dat u mij zot noemt, maar ik heb de reeks niet gezien, dus dat was mooi meegenomen als slaapmutsje...

Mijn punt is; als ze iets in herhaling zetten, dat ze dan op z'n minst de volledige reeks herhalen.
Wat is het punt om nu op dat uur "niks" uit te zenden ipv het gewoon verder te zetten?
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
It was fun while it lasted maar dit is geen programma om na 6 maanden al te herhalen noch om een nieuw seizoen van te maken.
Top corona intermezzo maar ze moeten beseffen dat het daarbij moet blijven.
Er is misschien wel magie ontstaan tussen Pedro en Wesley dus dat zie ik wel nog een staartje krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
It was fun while it lasted maar dit is geen programma om na 6 maanden al te herhalen noch om een nieuw seizoen van te maken.
Top corona intermezzo maar ze moeten beseffen dat het daarbij moet blijven.
Er is misschien wel magie ontstaan tussen Pedro en Wesley dus dat zie ik wel nog een staartje krijgen.
Ja, dat klopt wel... Maar had het gemist, dus wou ik nog eens meepikken.
Had wel de indruk dat Pedo en Wesley idd nog meer op elkaar ingespeeld waren dan in S1.
En dat Wesley nu ook ergens de humor van Pedro kan appreciëren... :)
 
Ja, dat klopt wel... Maar had het gemist, dus wou ik nog eens meepikken.
Had wel de indruk dat Pedo en Wesley idd nog meer op elkaar ingespeeld waren dan in S1.
En dat Wesley nu ook ergens de humor van Pedro kan appreciëren... :)
Dat noemen ze Stockholm syndroom.
 
Terug
Bovenaan