De Container Cup 2021

Play4 De Container Cup 2021

Die 72 had ik niet opgemerkt, maar in dat geval kan het toch Stefan Everts #72 zijn. 🤔
 
Tzal wel den Freddy zijn.

Waren er eigenlijk kandidaten die meer wogen dan 105kg? Mwema was 100kg dacht ik.

De beste prestatie in de container en meteen ook van de zwaarste kandidaat.
 
Dat de Monkey Bars minder gingen zijn bij iemand van 105kg zat eraan te komen. Maar wat een beer bij het benchen.
 
Gek dat er hier nu een paar Freddy De Kerpel zeggen. Ik had er nog niet bepaald over nagedacht maar tijdens de aflevering daarnet, toen hij zich optrok aan de bars zeiden zowel ik als m'n vrouw tegelijk dat het hem was. 😃

Ferme prestatie van Lemmelijn. Ergens te verwachten gezien hij vorig jaar al een lage 8 minuten deed, maar toch indrukwekkend om te zien. Had die nu nog iets beter geweest in het schieten...
 

Bijlagen

  • 88E25B86-AB54-4E0B-ABB2-533EB3619772.jpeg
    88E25B86-AB54-4E0B-ABB2-533EB3619772.jpeg
    118,3 KB · Weergaven: 7
  • Leuk
Waarderingen: WimJ
Schitterende prestatie, verdiende winnaar! Niveau is serieus gestegen. Ik denk dat de meeste in S1 het meer als tijdverdrijf zagen, nu weten ze dat het qua imago/bekendheid een boost kan geven (misschien zelfs sponsoring voor de onbekendere atleten).

Alleen die Ward zijne lach :D haha zalig.
 
Ik vermoed niet dat er een derde seizoen zal komen(?)
Een tijd van 7.59, hoeveel kunnen er daar nog onder? Tegen volgend jaar zullen de meeste topsporters nog wat drukker bezet zijn probably
Tenzij men de disciplines onderling wat aanpast. Mss een nieuwe discipline, wat kortere/langere proeven,..
 
Ik vermoed niet dat er een derde seizoen zal komen(?)
Een tijd van 7.59, hoeveel kunnen er daar nog onder? Tegen volgend jaar zullen de meeste topsporters nog wat drukker bezet zijn probably
Tenzij men de disciplines onderling wat aanpast. Mss een nieuwe discipline, wat kortere/langere proeven,..
Het gaat natuurlijk niet enkel om die toptijd he, als iedereen daarvoor zou gaan zouden de resultaten veel dichter bij elkaar liggen. Het blijft gewoon een tv format waarin ze verschillende sporters aan bod brengen die het graag niet al te slecht doen.
 
Ik dacht net hetzelfde na vandaag. Op de muur zag je hem ook de cijfers 7 en 2 maken. En jawel, hij is 72 jaar! Lijkt me ook wel iets voor hem om nog eens aan iedereen te tonen wat hij nog in zijn mars heeft.
Shit, Roger De Vlaeminck is 73.. 😥
 
Het gaat natuurlijk niet enkel om die toptijd he, als iedereen daarvoor zou gaan zouden de resultaten veel dichter bij elkaar liggen. Het blijft gewoon een tv format waarin ze verschillende sporters aan bod brengen die het graag niet al te slecht doen.
Je vergeet Luca Brecel. Nouja. Voor de laatste plaats spelen is ook een competitie.
 
Terug
Bovenaan