De Container Cup 2021

Play4 De Container Cup 2021

Bartje zijn gezicht :laugh: Ongelofelijk

Verder wel een goeie prestatie van hem eigenlijk, kon zelfs nog een stuk beter met het golfen en de monkey bars.
 
Ik zou graag eens Jago Geerts, Jeremy Vanhorebeeck, .. zien mee doen. Als Ken De Dycker in zijn prime had meegedaan zou die ook heel kort bij het record gezeten hebben. Motocrossers zouden zowel in de fysieke als krachtproeven goed moeten scoren.
 
Vandaag eerste maal "blijven plakken" tijdens zappen want zag bouchez. Dien dynamiek tussen pedro en wesley is wel echt grappig. Hoe die kunnen lullen zonder te lullen:)

(Zal wel bij deze ene keer kijken blijven, of is dat altijd zo ne clash?)
 
Van Riel echt super. Op zich niet verbazend dat hij een goede loopproef doet, maar toch straf dat hij ook 1,5 km vol op 24 km/u ging. Niet?

Eigenlijk ziet hij er niet eens zo atletisch uit, vind ik :unsure:

Doet zelfs beter dan de 'studenten-tijd' van Lemmelijn, dus benieuwd of die laatste zijn prestatie van vorig jaar nog kan verbeteren. Die extra seconden zal hij dan misschien op de monkey bars moeten halen, daar had hij vorig jaar 'maar' 52 bars.

Was altijd al het "mager" manneke geweest, is echt geen haar veranderd.
Heb daar van kleins af aan samen mee gezwommen in de competitie, is pas vanaf zijn 16 jaar echt triatlon gaan doen bij Marc hermans.

Opzich een ideaal lichaamsbouw voor lopen en fietsen, bij ons in de competitie (zwemmen) was die eerder in de middenmoot en viel zijn postuur ook wel op tussen de rest :D. Maar echt wel een lachen kerel, veel plezier mee gehad op zwemstages.
 
Benieuwd wat een goede zwemmer zou presteren, die moeten sterke armspieren hebben dus goed scoren op de monkey bars, benchpress en het roeien.
 
Ik zou graag eens Jago Geerts, Jeremy Vanhorebeeck, .. zien mee doen. Als Ken De Dycker in zijn prime had meegedaan zou die ook heel kort bij het record gezeten hebben. Motocrossers zouden zowel in de fysieke als krachtproeven goed moeten scoren.
Zelfde als Tarec Saffiedine onze enigste mannelijke MMA fighter die in de UFC gevochten heeft. Veel spierkracht gecombineerd met cardio. Fitnessfiets word daar veel gebruikt voor cardio en het extreme weight cutten, rijden op zo'n fiets terwijl je in de sauna zit..
 
Bij de beloftes was er een 16 jarige zwemster dat het beter deed. Had ook 130 monkey bars.
Ja toegegeven Timmers was misschien niet diegene die 100 op 100 ging en was toen, weliswaar juist, gestopt. Croenen is één die ik zelf gemist heb maar die staat ook achter Alvarado die wrsch hoop en al 50kg weegt en van de mannelijke sporters enkel Brecel achter hem dit seizoen en hoe dramatisch die was dat is duidelijk :p .

Nu bon, dat zwemmers absolute topsporters zijn wil ik hier ook zeker niet in twijfel trekken, want is wel een zeer zware sport, daar twijfel ik geen seconde aan.
 
Ben benieuwd naar de ex-topsporter die binnenkort komt.
Sonck dacht Tom Boonen. Als hij het zou zijn, dan zou het me niet verbazen mocht die op het einde van aflevering zijn comeback aankondigen voor P-R in oktober, desondanks hij de plannen wegsmeet na vorig jaar.
Als het een ex-wielrenner is, zou ik niet weten wie het anders kan zijn, op Nys na misschien. Met een Jurgen Roelandts of Bjorn Leukemans gaan ze niet uitpakken, denk ik.
 
Ben benieuwd naar de ex-topsporter die binnenkort komt.
Sonck dacht Tom Boonen. Als hij het zou zijn, dan zou het me niet verbazen mocht die op het einde van aflevering zijn comeback aankondigen voor P-R in oktober, desondanks hij de plannen wegsmeet na vorig jaar.
Als het een ex-wielrenner is, zou ik niet weten wie het anders kan zijn, op Nys na misschien. Met een Jurgen Roelandts of Bjorn Leukemans gaan ze niet uitpakken, denk ik.
Tom Boonen is volgens mij groter en anders gebouwd (lange benen). Sven Nys zou nog wel kunnen.
Nu "een ex-topsporter", zo zijn er wel 100-en natuurlijk...
 
Laatst bewerkt:
Tom Boonen is volgens mij groter en anders gebouwd (groter). Sven Nys zou nog wel kunnen.
Nu "een ex-topsporter", zo zijn er wel 100-en natuurlijk...
De ontsmetter is inderdaad relatief klein tegenover Boonen.
Ze gaan sowieso een ex-topsporter nemen met een aanzienlijk palmares, die buiten zijn sport makkelijk herkend wordt.
Een Roelandts tegenover Nys, dan is de keuze zeer snel gemaakt en het zou idd passen, want hij onderhoudt zich conditioneel nog wel goed.
 
Terug
Bovenaan