De Container Cup 2021

Play4 De Container Cup 2021

Dat van die lagere regionen was mijn verwachting bij een Thierry Neuville. Boy was I surprised.
Ik volg hem redelijk véél. Die doet echt véél fysieke trainingen hoor.
Rallyrijden wordt wel eens zwaar onderschat, daarvoor moet je fysiek echt top zijn of je geraakt niet aan de top (of je bent snel weer top af).

Je wordt ook niet meervoudig vice-wereldkampioen zonder opofferingen hé. Hij doet er echt alles voor en ik hoop dat hij een keertje WK kan worden.
 
Laatst bewerkt:
En Luca was te verwachten, top in zijn sport, maar Snookeraars zijn geen atleten. Kijk maar naar Higgins, Murphy, Stephen Lee... Uiteraard zijn ook zij bij de minderheid, maar goed snooker spelen kan perfect met overgewicht.
Ik zou graag Ronny eens de container cup willen zien doen (I know He is not from Belgium). Volgens mij ondanks dat hij bijna dubbel zo oud is, als Luca zou die toch nog altijd beter presteren. Wedden?

Wie trouwens denkt dat Ronny géén goede conditie heeft - Guess again ;)
 
Luca had beter de eer aan zichzelf gehouden.

Ik dacht dat het mentale net belangrijk was bij een snookerspeler maar als je hem bezig ziet dan stel ik me toch vragen.
 
Kimeli 'ik val teveel als ik fiets' vond ik ook :laugh:
Mijne trainer ja niet vallen op de fiets he, ja trainer die fiets staat vast he :laugh: .

Wat nen beer wel die rugbyspeler, ik zou los de 30km/u halen al lopend als die op mij afkwam (maar hij misschien ook :unsure: ).
 
Ik las op de wikipagina dat er ook een studenteneditie was; de laatste plaats is daar voor ene Ghofrane Sbai

1,5k lopen: 9:31
Monkey Bars: 0
Golf: 8m
1K Roeien: 5:55
Bench Press: 20kg
3K fietsen: 6:35

:biglaugh: Dat zijn cijfers voor een sterke 6 jarige
 
Ik las op de wikipagina dat er ook een studenteneditie was; de laatste plaats is daar voor ene Ghofrane Sbai

1,5k lopen: 9:31
Monkey Bars: 0
Golf: 8m
1K Roeien: 5:55
Bench Press: 20kg
3K fietsen: 6:35

:biglaugh: Dat zijn cijfers voor een sterke 6 jarige
Een (kleine) ongetrainde vrouw, tsja. Spijtig dat zoiets met volledige naam vereeuwigd staat op wikipedia :D
 
Ik las op de wikipagina dat er ook een studenteneditie was; de laatste plaats is daar voor ene Ghofrane Sbai

1,5k lopen: 9:31
Monkey Bars: 0
Golf: 8m
1K Roeien: 5:55
Bench Press: 20kg
3K fietsen: 6:35

:biglaugh: Dat zijn cijfers voor een sterke 6 jarige
Daar durf ik het nog tegen op te nemen :)
 
Luca had beter de eer aan zichzelf gehouden.

Ik dacht dat het mentale net belangrijk was bij een snookerspeler maar als je hem bezig ziet dan stel ik me toch vragen.
Ik moet zeggen, dit jaar was zijn loting op het WK, zeker géén cadeau. Maar dit jaar is het ook het eerste en enige jaar sinds 2017 dat hij nog een excuus heeft. 2017, 2018, 2019 en 2020 heeft hij verloren van spelers, waartegen hij altijd had moeten winnen.

Ja ik vind hem mentaal TE fragiel en conditioneel is hij volgens mij ook slechter dan bijvoorbeeld een Higgins of een Murphy (die ook niet de magersten zijn). Ja dan haal je het dus niet.
 
Complete atleet idd nergens het record maar overal wel goed. Straffe tijd moet nog zien of Lemmelijn daar nog onder gaat.
 
Hopelijk nog een derde seizoen (kort na de OS opgenomen (als ze nog allemaal wat in vorm zitten).
Met wat Olympische atleten
  • Nina Derwael
  • Nafi thiam
  • Koen Naert
  • Emma Meesseman
  • (iemand van de paardesport)
  • Emma Plasschaert
  • Thomas van der plaetsen
  • Thomas Pieters

    zijn toch allemaal mooie namen die je nog kan vragen.


 
Van Riel echt super. Op zich niet verbazend dat hij een goede loopproef doet, maar toch straf dat hij ook 1,5 km vol op 24 km/u ging. Niet?

Eigenlijk ziet hij er niet eens zo atletisch uit, vind ik :unsure:

Doet zelfs beter dan de 'studenten-tijd' van Lemmelijn, dus benieuwd of die laatste zijn prestatie van vorig jaar nog kan verbeteren. Die extra seconden zal hij dan misschien op de monkey bars moeten halen, daar had hij vorig jaar 'maar' 52 bars.
 
Doet zelfs beter dan de 'studenten-tijd' van Lemmelijn, dus benieuwd of die laatste zijn prestatie van vorig jaar nog kan verbeteren. Die extra seconden zal hij dan misschien op de monkey bars moeten halen, daar had hij vorig jaar 'maar' 52 bars.
Had eigenlijk nog veel marge om beter te doen om verschillende onderdelen. Dus als die echt getraind heeft moet dat lukken.
 
Terug
Bovenaan