De Container Cup 2021

Play4 De Container Cup 2021

Ik zie dat het donderdag ook nog een aflevering is, ondanks dat er geen BV's meer op schap liggen.

Als de ontsmetter ontmaskerd is, zullen we dus meteen ook wel zijn container-poging zien, zoals vorig jaar bij Sonck, veronderstel ik.
 
Tijdens de eerste aflevering dachten het vrouwtje en ik dat het Mathieu Van der Poel was (als winnaar van vorige editie), maar dat lijkt me sterk gezien zijn wielerkalender. Onze eerstvolgende gok was en is nog steeds Sven Nys. Ontsmetter heeft er de bouw voor en Nys komt graag in de media, onderhoudt z'n conditie en heeft thuis een fitnesskelder dus die zal op de krachtproeven ook goed scoren.
 
Tijdens de eerste aflevering dachten het vrouwtje en ik dat het Mathieu Van der Poel was (als winnaar van vorige editie), maar dat lijkt me sterk gezien zijn wielerkalender.
ook wel het feit dat ze al elke aflevering meermaals zeggen dat het een ex-topsporter is, kan een tip zijn dat het iemand anders is.
 
ook wel het feit dat ze al elke aflevering meermaals zeggen dat het een ex-topsporter is, kan een tip zijn dat het iemand anders is.
Zeer zeker, vandaar dat ik zei dat wij het dachten na aflevering 1 (toen er nog niets over gezegd werd) en dat ik dat toen al straf had gevonden gezien zijn wielerkalender. Intussen is het heel erg duidelijk dat hij dat niét is.
 
Ik dacht soms aan Stefan Everts qua stijl, maar sinds hij daar op die loopband begon te lopen, denk ik niet meer dat hij het is. Sinds zijn malaria zit lopen er niet echt meer in dacht ik. Maar donderdag doet zijn zoon mee, dus kan hij er wel geweest zijn voor wat opnames...
 
Nog een interessante laatste aflevering straks. Pieters die een gooi kan doen naar het golf record. Lemmelijn die nog een gooi naar winst kan doen, of op zijn minst toch naar een roeirecord.
 
Je verzint het niet seg, een seconde sneller en dan nog door die fantastische fietstijd. Straf en verdient.
 
Freddy De Kerpel als ontsmetter jongens

Ik dacht net hetzelfde. Na vandaag ben ik redelijk overtuigd.

Wardje did not disappoint! Toffe pee ook, had hem nog niet gezien. Beste roeitijd en fietstijd van dit seizoen en dan nog een record bij het benchen. Wat een beer. Ferm.

En Pieters, zoals verwacht, het golf record verpulverd. Nice. Ook in het algemeen best nog wel goed in shape.
 
Terug
Bovenaan