De Container Cup 2021

Play4 De Container Cup 2021

Top! Was zalig da eerste seizoen.

Vraag is of ze voldoende nieuwe interessante figuren/sporters gevonden hebben want alle grote namen zijn in da eerste seizoen in feite al geweest.
 
Toch heel wat sporten die vorig seizoen niet aan te pas kwamen (rubgy, boxen, baseball, …). Het hoeven voor mij zeker niet altijd de grote TV namen zijn.
 
Top! Was zalig da eerste seizoen.

Vraag is of ze voldoende nieuwe interessante figuren/sporters gevonden hebben want alle grote namen zijn in da eerste seizoen in feite al geweest.
Inderdaad, een straffer deelnemersveld strikken wordt moeilijk. Behalve onze biatleten Lotte Lie en Fabien Claude die hun seizoen net afloopt maar die volgens mij niet in België wonen (die hadden wel interessant geweest in de container cup) zijn ook zowat alle sporters bezig met hun wedstrijden, voorbereidingen op de Spelen, itt vorig jaar dat alleman binnen zat. Tennissers, wielrenners, etc. zitten zelden in België nu.
Philippe Gilbert, Nafi Thiam en Nina Derwael, zijn zowat de enige wereldtoppers die nog niet geweest zijn denk ik.
 
Inderdaad zeer benieuwd wie ze gestrikt hebben. Ik zou bijvoorbeeld toch echt wel een Lukaku bezig willen zien in die container, maar dat is natuurlijk zeer onwaarschijnlijk dat die daarvoor naar België zou afgezakt zijn.
 
Inderdaad zeer benieuwd wie ze gestrikt hebben. Ik zou bijvoorbeeld toch echt wel een Lukaku bezig willen zien in die container, maar dat is natuurlijk zeer onwaarschijnlijk dat die daarvoor naar België zou afgezakt zijn.
Ik hoop op een mix van gevestigde waarden en aanstormende talenten. En hopelijk weer enkele sporten die minder gekend zijn bij het grote publiek
 
Inderdaad zeer benieuwd wie ze gestrikt hebben. Ik zou bijvoorbeeld toch echt wel een Lukaku bezig willen zien in die container, maar dat is natuurlijk zeer onwaarschijnlijk dat die daarvoor naar België zou afgezakt zijn.

Die breekt gewoon die container af :unsure:

Is er al iets gekend over het deelnemersveld? Misschien hebben ze ook wat frisse ex-sporters gestrikt?
 
Qua topsporters gaat het toch moeilijk worden om hier deftige namen voor te strikken lijkt me. Zowat alle toppers zitten midden in hun seizoen en kan me niet voorstellen dat die dan gaan meedoen.

Wel een ideale kans om enkele sporters te leren kennen die niet zo bekend zijn. Dat in combinatie met het duo Pedro - Wesley maakt het wel interessant.
 
Het was vorig jaar een leuke verrassing tijdens het stil liggen van de sporten maar voor mij hoeft een tweede seizoen eigenlijk niet echt.
 
Zalig! Ik heb het nadien zelf eens geprobeerd en die tijden zijn echt zot!!!

Het enige wat ik wel kon, was even snel roeien als Kirsten Flipkens 😌
 
De volledige lijst van deelnemers is bekend: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210325_97080298 Toch weer heel wat interessante namen. Ward Lemmelijn zal wel de topfavoriet zijn, die heeft vorig jaar al de studenteneditie gewonnen met een betere tijd dan Van Der Poel.
Top die lijst van sporters. Goed dat dit ook enkele sporten extra op de kaart zal plaatsen bij het brede publiek.

Maar waarom dit weer: 'Maar de confrontatie die het meeste vuurwerk zal opleveren, is die tussen Bart De Wever en George-Louis Bouchez. De voorzitter van de MR trekt naar het hol van de leeuw – de Grote Markt van Antwerpen – om het op te nemen tegen de grote baas van de N-VA. Die is nog steeds belust op sportieve revanche nadat Bouchez hem uit de federale regering hield.'

Haal die politiekers toch eens uit amusementsprogramma's
 
Reeks toffe namen idd. Precies nog wat meer divers qua sporttakken.

Die wekelijkse aflevering met BV's vind ik niet erg, maar die politici hadden ze echt achterwege moeten laten. Gelukkig is het maar één aflevering precies. De clash tussen Hellebaut en Gevaert lijkt me dan wel weer leuk.
 
Terug
Bovenaan