De Container Cup 2022

Play4 De Container Cup 2022

De A-list sporters zijn ook op precies.
In dit programma vind ik dat nu wel eerder een meerwaarde gezien er dan eens een minder bekende sport positief in het nieuws kan komen als die atleet een goeie tijd neerzet.
Omdat ge ze niet kent, wil dat niet zeggen dat het geen A sporters zijn hé....

Jago Geerts Vice Wereldkampioen MX2 motocross, en momenteel leider in dat WK.
Nicolas de Kerpel. Wereldkampioen + Olympisch goud
Lucinda Brand heeft ongeveer alles gewonnen wat er te winnen valt op een veldcrossfiets
Seppe Odeyn. Twee maal wereldkampioen. Dat is een echt beest trouwens.
 
Omdat ge ze niet kent, wil dat niet zeggen dat het geen A sporters zijn hé....

Jago Geerts Vice Wereldkampioen MX2 motocross, en momenteel leider in dat WK.
Nicolas de Kerpel. Wereldkampioen + Olympisch goud
Lucinda Brand heeft ongeveer alles gewonnen wat er te winnen valt op een veldcrossfiets
Seppe Odeyn. Twee maal wereldkampioen. Dat is een echt beest trouwens.
A-list, niet A sporters...
Ik weet immers ook wel dat die mensen top zijn in hun discipline maar de gemiddelde tv-kijker kent niemand op heel die lijst gezien die sporten nooit aan bod komen in primetime.
En ik zeg net dat dit een voordeel is in dit programma :)
 
Er zitten toch veel bekende namen bij ook? Mieke Gorissen zal iedereen wel kennen na de OS. Iserbyt, Cant... Ik denk niet dat het heel verschillend is van andere jaren, waarbij het ook telkens toppers waren in iets minder bekende disciplines, met een paar echt bekende namen erbij.

Met Seppe van de Jogclub, Mieke Gorissen van The Running Crew, Karel Sabbe, Vidts, Michael Somers... zijn ze wel nog al loop-gecentreerd :)
 
A-list, niet A sporters...
Ik weet immers ook wel dat die mensen top zijn in hun discipline maar de gemiddelde tv-kijker kent niemand op heel die lijst gezien die sporten nooit aan bod komen in primetime.
En ik zeg net dat dit een voordeel is in dit programma :)
"Niemand kent"... please. Wie zit er nu niet te popelen om Ben Weyts keihard te zien afgaan? :unsure: Ik heb hier wel een serieuze bedenking bij? gaan ze dan uitzonderlijk een aflevering doen op zondag want das de enige dag dat Ben Weyts normaal in de media komt :confused:

Het is voor het programma op zich niet voordelig van minder A-listers te hebben. Een aflevering Wout vs Mathieu zoals in seizoen 1 is een potentieel kijkcijfer kannon, die heb je dit seizoen eigenlijk niet. Aan de andere kant is het programma ondertussen wel een gevestigde waarde en kijken heel veel mensen waarschijnlijk 50% voor de sport en 50% voor Pedro & Wesley. Dit is echt weer zo'n typische format waarvan ik denk dat ze dit gemakkelijk in het buitenland ook kunnen doen maar waar ze de bal dan volledig misslaan door daar echt gortdroge sportankers op te zetten oid.
 
Ik zou die nu op dat vlak wel niet onderschatten. Ik heb nogal ogen getrokken die keer dat ze daar mee deed aan Robinson.
Ze is inderdaad een van de sportievere ex-Miss België' en samen met haar attitude van 'blijf van mij weg of ik bewerk u met tien keukenvoorwerpen', gaat die bij de BV's hoog zitten en misschien zelfs niet voorlaatste in het algemeen klassement.
 
Quote van de dag "Op een koersfiets lijkt 500 Watt gemakkelijker dan op die hometrainer" :cool:
Hij heeft wel gelijk :p
Die houding en de manier waarop de weerstand opgebouwd wordt zorgen ervoor dat je gewoon anders rijdt en ook lastiger uw vermogen kwijt kan.

Die “Ja jongens” blijft wel legendarisch xD
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Terug
Bovenaan