De Container Cup 2022

Play4 De Container Cup 2022

Zou Vervoort zou die de container cup als 3x3 toernooi hebben opgegeven?

edit : blijkbaar maken ze tijdens aflevering ook mopjes over.
 
Laatst bewerkt:
Mensen moeten eens stoppen met denken dat hun gezicht/lippen opblazen er beter uitziet dan de natuur haar werk te laten doen....
Ge zit toch de hele tijd te kijken van : WTF is daar gebeurt.


Had ook wel meer verwacht van Tania. Denk niet dat die nog iets van sport doet.
 
Gewoon een tik tegen de borst vragen, maar dan gaan de resultaten veel minder zijn natuurlijk 😄
 
Gewoon een tik tegen de borst vragen, maar dan gaan de resultaten veel minder zijn natuurlijk 😄
Dan zijn sommige vrouwen meer bevoordeeld door wat extra centimeters. Zou ook niet fair zijn.

Ik ergerde me enorm aan Julie. Was dat nu met de intentie om likes te verzamelen voor haar tiktok, door te enthousiast te doen :wtf:?
 
Mensen moeten eens stoppen met denken dat hun gezicht/lippen opblazen er beter uitziet dan de natuur haar werk te laten doen....
Ge zit toch de hele tijd te kijken van : WTF is daar gebeurt.


Had ook wel meer verwacht van Tania. Denk niet dat die nog iets van sport doet.
Idd de oude Tanja Dexters van de tijd in Expeditie Robinson had die container afgebroken.

Hoe diep kan je vallen…
 
Dan zijn sommige vrouwen meer bevoordeeld door wat extra centimeters. Zou ook niet fair zijn.

Ik ergerde me enorm aan Julie. Was dat nu met de intentie om likes te verzamelen voor haar tiktok, door te enthousiast te doen :wtf:?
Net zoals korte armen een "voordeel" zijn. Zo is het op officiële wedstrijden toch ook, tot op de borst (en kont op de bank houden).
Akkoord met de ergernis. (en ik hoop dat het gespeeld was, ja!).
 
Die Karel Sabbe :laugh: wat een held. Een looprecord verbreken met twee weken :laugh: .
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Die Karel Sabbe :laugh: wat een held. Een looprecord verbreken met twee weken :laugh: .
En of dat die even weg kan zijn van alles in zijn hoofd :D Zelfs op die 3km fietsen ogen dicht en op een andere wereld zitten tot het gedaan is. Of tot nadat het al even gedaan was :D
 
Over de drie seizoenen heen is iedereen die onder de negen minuten is gedoken tot nu toe van een andere sport:
- Wegwielrenner
- Triatleet
- (Indoor)roeier
- Judoka
- Ultraloper
- Hockeyspeler.

Voorlopig valt me op dat Vansevenant dat echt wel goed heeft gedaan in dit seizoen voor zo'n frêle manneke.
 
Over de drie seizoenen heen is iedereen die onder de negen minuten is gedoken tot nu toe van een andere sport:
- Wegwielrenner
- Triatleet
- (Indoor)roeier
- Judoka
- Ultraloper
- Hockeyspeler.

Voorlopig valt me op dat Vansevenant dat echt wel goed heeft gedaan in dit seizoen voor zo'n frêle manneke.
Vooral van de hockeyspelers ben ik wel altijd verrast.
 
Terug
Bovenaan