Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog 1 match tot mijn voorspelling ..

Alle ik supporter voor den Dimi maar VGW heeft honger ..
True op voorhand zei ik geen Wright, Price of Van Gerwen maar die laatste laat momenteel echt wel het hoogste niveau zien van het hele pak... . Ik vrees ook wat voor Dimi maar goed hij kan hier wel bevrijd en zonder enige stress gooien denk ik zijn tornooi is geslaagd en Van Gerwen de duidelijke favoriet in de match.

Ik geloof dat Dimi MvG kan verslaan hoor.
MvG maakt indruk maar die kan ook een off-day hebben en waarom hopelijk niet deze avond?
Het zal moeilijk zijn maar de kansen die je gaat krijgen moet je gewoonweg aannemen.

Price,kan begrijpen dat het vervelend is dat ze je constant uitjoelen,maar heb je je dat niet zelf gecreëerd ?
Men oogst wat men zaait.
Deze vind ik ook wel stap te ver hoor,voor mij mag diskwalificatie volgen ,oordopjes tot daar aan toe,maar headphone ....,neen dat zou toch aangepakt moeten worden.

Ik geloof dat Dimi MvG kan verslaan hoor.
MvG maakt indruk maar die kan ook een off-day hebben en waarom hopelijk niet deze avond?
Het zal moeilijk zijn maar de kansen die je gaat krijgen moet je gewoonweg aannemen.

Price,kan begrijpen dat het vervelend is dat ze je constant uitjoelen,maar heb je je dat niet zelf gecreëerd ?
Men oogst wat men zaait.
Deze vind ik ook wel stap te ver hoor,voor mij mag diskwalificatie volgen ,oordopjes tot daar aan toe,maar headphone ....,neen dat zou toch aangepakt moeten worden.
Ik vind dat oordopjes inderdaad moeten kunnen. OK Price heeft het zelf gezocht, maar als het publiek een favorietje heeft dan krijgt de tegenstander boe geroep tot en met. Oordopjes kunnen dan een oplossing zijn.

Maar een headphone? Dat is gewoon provocatie en dit zal niet in dank worden afgenomen. Nu krijgt hij de volgende keer nog meer boe beroep he.

Kan je hem dit nu echt kwalijk nemen...?
Elke pijl op de dubbel wordt hij uitgejouwd dat het gene naam heeft. Ik zou het gewoon aftrappen eerlijk gezegd.
Achterlijk marginaal kutpubliek.

PDC mag dringend eens beginnen ingrijpen.

Oordopjes is voldoende hoor. Maar je hebt gelijk, de PDC doet eigenlijk niks.

Als ze Price zouden straffen voor die headset op te zetten, dan mogen ze inderdaad ook het publiek straffen.
Je kan niet de ene straffen en de andere vrijuit laten gaan. Dus ik vermoed dat ze Price niet zullen straffen / beboeten.

Als ik de PDC zou zijn, dan zou ik toch eens een meeting inlassen en dit bespreken met de topdarters wat hier aan gedaan kan worden. Want zo kan het natuurlijk niet verder. Een darter moet zich kunnen concentreren.

Achja Price oogst toch echt wel wat hij gezaaid heeft ook niet? Ik zie dat bij geen enkele andere speler zelfs maar bijna zo erg voorvallen.

Gaat niet beteren nu met zijn koptelefoon he dat boe geroep gaat verergeren.

Iemand enig idee wanneer de halve finale is vandaag? Half 10 kan dat of is dat vanaf half 10?
Hangt ervan af hoe lang de eerste partij duurt.
Als die snel gedaan is kan het zelfs voor 22h30 zijn,gaan ze all the way zal het wellicht wat later zijn.

Kan je hem dit nu echt kwalijk nemen...?
Elke pijl op de dubbel wordt hij uitgejouwd dat het gene naam heeft. Ik zou het gewoon aftrappen eerlijk gezegd.
Achterlijk marginaal kutpubliek.

PDC mag dringend eens beginnen ingrijpen.

Price heeft er zelf ook schuld aan hoor,als hij minder provocerend zou doen,denk ik dat het boegeroep wel zal minderen.
Hij mag zelf ook eens voor de spiegel gaan staan.

Het is en blijft belachelijk om een van de beste darters zo uit te joelen,PDC zou moeten ingrijpen maar dat is niet gemakkelijk denk ik.
Ze kunnen moeilijk de zaal ontruimen hé al zou dat ook wel statement zijn.
Om de mensen eruit te halen die het boegeroep starten is ook niet evident volgens mij.

Ze zullen hun regels wel aanpassen vermoed ik, diskwalificatie is dan ook niet op zijn plaats indien dit reglementair is.

Ik las zelfs op de Darts reddit dat ze het publiek hebben proberen lager te zetten in de broadcast want dat er enorm veel zaken werden geroepen die niet door de beugel konden. Price heeft het wel een stuk zelf gezocht, maar dat is toch ook niveau nihil van het publiek imo. Dat creëer je natuurlijk ook met een publiek dat zat rondloopt.

Die provocatie is eerder als gevolg van het boegeroep?
Het is toch door enkele opstootjes in het verleden dat ze hem uitjouwen? En door zijn geroep zogezegd.

Je kan er ook anders op reageren dan hij doet imo.
U er niks van aantrekken en er zelf niet op inspelen zou ook kunnen helpen, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Hij is en blijft een mens.

Opstoot met Anderson kan ik mij herinneren maar er zijn genoeg darters die het wel al eens hebben uitgehangen. Lewis, Anderson zelf, Wright,..
De provocatie zoals gisteren is gewoon het gevolg van dat boegeroep. Het uitbundig vieren is toch geen reden om hem telkens uit te jouwen? Het Engels publiek heeft er gewoon een sport van gemaakt om vooral hem (maar ook andere darters, vnl wanneer de eigen Engelsen spelen tegen een Schot of Welshman bv.) uit te jouwen, schelden etc.

Ik vind het alleszins absoluut belachelijk en het wordt echt tijd dat daar eens iets aan gedaan word. Het WK bv al eens in een ander land organiseren ten gevolge van het publiek. Al zal dat wel niet gebeuren.

Je kan er ook anders op reageren dan hij doet imo.
U er niks van aantrekken en er zelf niet op inspelen zou ook kunnen helpen, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Hij is en blijft een mens.
Das wel een beetje een dooddoener eh. Trek u er niets van aan en reageer er niet op. :fingerguns:

Das wel een beetje een dooddoener eh. Trek u er niets van aan en reageer er niet op. :fingerguns:
Dat heet zich dan professioneel opstellen, maar kan heel goed begrijpen dat de emmer af en toe eens overloopt hoor.
Het is niet alleen in darts dat bepaalde personen worden uitgejouwd (voetbal is het constant,in de motogp laten de Rossi fans ook graag hun keelgeluiden horen tov een Marquez ) en zo zijn er nog tal van voorbeelden in andere sporten.
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
Dan zie ik de Nederlanders er toch anders mee omgaan.Verstappen en MvG bvb hebben ook al vaak kritiek te slikken gekregen maar heb ze er zelden publiekelijk zien op reageren.
De Nederlanderse supporters daarentegen kunnen ook wel zeer anti een bepaald persoon zijn.....
Maar de Engelsen en Duitsers kunnen er ook wel iets van.

Dat heet zich dan professioneel opstellen, maar kan heel goed begrijpen dat de emmer af en toe eens overloopt hoor.
Het is niet alleen in darts dat bepaalde personen worden uitgejouwd (voetbal is het constant,in de motogp laten de Rossi fans ook graag hun keelgeluiden horen tov een Marquez ) en zo zijn er nog tal van voorbeelden in andere sporten.
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
Dan zie ik de Nederlanders er toch anders mee omgaan.Verstappen en MvG bvb hebben ook al vaak kritiek te slikken gekregen maar heb ze er zelden publiekelijk zien op reageren.
De Nederlanderse supporters daarentegen kunnen ook wel zeer anti een bepaald persoon zijn.....
Maar de Engelsen en Duitsers kunnen er ook wel iets van.

Mja, bij F1 en MotoGP kan je dat nu wel niet echt vergelijken hé. Die horen dat niet tijdens de races zelf, het is doorgaans pas achteraf bij de podiumceremonie dat het gebeurt.

Hier is het gewoon constant tijdens de wedstrijd zelf, in een zaal vol met zatte mensen, telkens bij de belangrijkste momenten tijdens een wedstrijd wanneer hij dubbels moet gooien. Je zou voor minder je geduld verliezen én extra hard schreeuwen wanneer je wel wint of goede punten scoort.

Ik vind het in elk geval echt idioot, zeker omdat het idd gewoon een soort gimmick is geworden om het bij Price te doen. Terwijl, los van wat eerdere akkefietjes, ik vind die in interviews eigenlijk vaak best sympathiek en correct overkomen, hij klinkt niet zoals hij eruit ziet eigenlijk. En hij is toch echt niet de enige darter die luid roept op een podium wanneer hij goed scoort.

Het probleem is gewoon dat het nu al zo ver gekomen is dat "gewoon niet reageren" wellicht niet meer zal helpen, tenzij het toch langzaamaan uitdooft mocht hij zich echt low-profile opstellen. Maar dan haalt hij mss ook wel de angel uit zijn spel.

Je kan dat echt niet vergelijken met autosport of voetbal he. Darts is een mentale concentratiesport, stel je je dat geroep en gescheld maar eens voor bij pakweg snooker of schaken, of bij de opslag bv in tennis...

Op het WK voetbal viel dat toch ook op.
Alle moslim landen was applaus en gejuich vanaf een europees land de bal raakte of in aanval ging een uitgejouw, gefluit, boe geroep.
Echt storend zelf, het was precies een opgenomen plaatje dat ze gewoon zelfs afspeelden.
Maar in het geval van price is het inderdaad wel ergens het moeten kunnen plaatsen en het moeten negeren.
Maar ik denk dat het totaal niet overkomt in het echt als hoe het er in de zaal aan toegaat.
Dat geluid wordt toch serieus gedempt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan