Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yessss. Morgen België Nederland! Al geef ik hem bitter weinig kans. Kan me zelfs niet herinneren wanneer hij nog gewonnen heeft op een TV toernooi van MvG.

Tegen MVG schat ik de kansen ook wel wat lager dan tegen Jonny. MVG veruit favoriet voor WK te worden.

Maar daaaaaaaaaaaaaaamn dimi, gelukkig dat hij terug met zijn oude stijl pijlen gooit, niveau is meteen weer terug.

(Bij 2-0 voor Argentinië) It aint over until it is over. Als de Fransen "plots" zouden scoren in de 80ste minuut (in voetbal kan echt alles), dan kan er misschien paniek ontstaan bij Argentinië. We hebben dat tegen Nederland ook gezien.

Maar hoe langer het duurt voor de aansluitingstreffer valt, hoe lastiger het wordt.
De kans dat den Dimi dit wint is minder dan 1% naar mijn mening. I dont believe in it. Maar met een beetje meeval en als hij mentaal bij de les blijft kan hij wel ver geraken. Een gokje? De halve finale. Eruit tegen MVG. (Dit is een mogelijke HF, als ik de loting bekijk)
Right .. ik moet echt op goksites gaan spelen, mijn laatste twee voorspellingen komen effectief gewoon uit:rofl:

Tenzij den Dimi straks ook VGW klopt :unsure:

Tegen MVG schat ik de kansen ook wel wat lager dan tegen Jonny. MVG veruit favoriet voor WK te worden.

Maar daaaaaaaaaaaaaaamn dimi, gelukkig dat hij terug met zijn oude stijl pijlen gooit, niveau is meteen weer terug.
Geen supervorm maar het was wel zijn beste match van dit toernooi (vond ik toch persoonlijk), en dat was wel nodig.
Zwak begonnen, even een dipje in set 5, maar voor het overige was dit toch meer dan redelijk. En tegen Clayton was dit ook nodig.

Wil hij echter tegen VGW winnen dan zal het nog een niveautje hoger moeten, dat verwacht ik niet, maar wie weet. Van Gerwen is soms zo goed dat hij over langere matchen wel eens zijn concentratie verliest. Als dat gebeurt, moet je toeslaan.

Laatst bewerkt:
Wel grappig dat iedereen er van uitgaat dat MVG halve finale speelt xD
Ikzelf ook trouwens.

Dobey speelt wel een goed WK nochtans, maar denk dat het hier toch wel eens een droge 4-0 kan worden.

Bunting heeft toch een enorme kans gemist om de HF te halen. Smith was vandaag zeker te pakken, de hoge scores bleven bij hem uit. Maar hoeveel dubbels miste Bunting niet? Op dit niveau wordt dat afgestraft.

Wel grappig dat iedereen er van uitgaat dat MVG halve finale speelt xD
Ikzelf ook trouwens.

Dobey speelt wel een goed WK nochtans, maar denk dat het hier toch wel eens een droge 4-0 kan worden.
Iedereen kan een slechte dag hebben ook Van Gerwen. Niemand is volledig kansloos, maar ja ik ga er toch vanuit dat Van Gerwen straks wint. ;)

Bunting heeft toch een enorme kans gemist om de HF te halen. Smith was vandaag zeker te pakken, de hoge scores bleven bij hem uit. Maar hoeveel dubbels miste Bunting niet? Op dit niveau wordt dat afgestraft.
Tegen Chizzy was hij juist degenen die niks liet liggen en als Chizzy kans miste ervan profiteerde.
Het kan soms keren.

Sterke Bunting dit toernooi,totaal niet verwacht.
Hij had hier ook wel de kans om tegen Smith te winnen.
Smith speelt wisselvallig,eerste partij zonder problemen,tegen Schindler echt wel getest,vrij vlot tegen Cullen en nu ook zonder grote overtuiging winnen.
Zou momenteel het liefst tegen hem spelen,maar moet dan wel hopen dat hij blijft struglen met zijn vorm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan