Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zorgen dat de zaal stil is zoals bij tennis zie ik nog een mogelijkheid worden. Maar 90% van de zaal is ladderzat dus dat enforcen zal wel iets anders worden.
Ik denk net dat Darts een publiek heeft omdat ze daar verkleed wat kunnen zuipen en zingen. Als iedereen zoals bij tennis moet gaan stilzitten en af en toe een een applaus mogen geven met een 180 zal 't rap gedaan zijn met de populariteit van de sport.

Ik hoop dat ik ongelijk heb maar volgens mij gaat MVG den Dimi toch een pak slaag geven.
Of je nu met 6-0 verliest of met 6-5. Verlies is verlies.

Er is maar 1 iemand die de allerbeste MVG kon / kan kloppen en dat was Taylor. Maar die laatste is al even gestopt.
MVG is de grote favoriet, den Dimi heeft niks te verliezen. Zelfs je ding doen en hopen op een minder dag van VGW.

Laatst bewerkt:
Je kan ook als organisatie beginnen met normaal te doen. In Wieze was een halve liter een klein pintje. Komaan, serieus? Moet dat nu?

De meeste darters hebben geen probleem met het publiek hé, integendeel, ze vinden het net motiverend en zwepen ze zelf ook op. Dus een stil publiek zoals bij tennis zien die denk ik zelf absoluut niet zitten.

Staan daar eigenlijk publieksmenners of begeleiders? Want dat zou mss wel een oplossing kunnen zijn om ze wat in toom te houden of de goede richting in te duwen wanneer het wat fout loopt.

Er lopen daar een hele hoop van de organisatie en security rond... Om bvb mensen telkens opnieuw van de tafels te halen.
Deze mensen zouden evengoed dat uitgejouw kunnen bestraffen.

Goh ja, tennis is ook al lang niet meer stil hè mannekes. In de grand slam halve finales is de sfeer ook maximaal hoor 👌 maar daar hangt er geen sfeer van 10 halve liters is hier normaal

Dan krijgt ge het BDO WK en daar kijkt geen kat meer naar (als het uberhaupt nog bestaat)
Nee, de BDO bestaat niet meer. Tijdens andere sporten kan het er ook luid aan toe gaan zoals bij tennis etc, maar niet tijdens de opslag omdat de spelers zich moeten concentreren. Niet dat dit bij darts ooit haalbaar gaat zijn, het is en blijft een cafésport.

Ze gaan toch iets moeten doen want Price is nu wel de uitschieter die er het meeste last van heeft maar het is echt wel bij meer spelers. Ook niet enkel in Engeland. Maar zoals iemand hier ook zei, wat normaal doen met drank zou ook al schelen. Ik ben naar de World Matchplay geweest vorige zomer en iedereen is daar al ladderzat voor de matchen beginnen. Pintjes zijn daar inderdaad hele kuipen.

Diskwalificatie gaat er niet gebeuren, volgens Damon Heta heeft hij de toestemming gekregen van PDC om het te dragen. Provoceren komt idd door het vele boe-geroep en gescheld naar hem toe. Het schreeuwen is iets van hem persoonlijk, zonder publiek deed hij dat ook in het covid tijdperk. Met de Protour niet, ook niet toegelaten denk ik en staat minder op het spel dan ook.

Achja Price oogst toch echt wel wat hij gezaaid heeft ook niet? Ik zie dat bij geen enkele andere speler zelfs maar bijna zo erg voorvallen.

Gaat niet beteren nu met zijn koptelefoon he dat boe geroep gaat verergeren.
Ik heb dit hier nu al een paar keer teruggelezen en dat is nu niet per se enkel en alleen op u bedoeld, maar...

Wat heeft Price dan juist precies gezaaid als ik vragen mag? In mijn ogen heeft die juist helemaal niets gezaaid. Price heeft al jarenlang het publiek tegen. Vanaf de eerste wedstrijd die ik van hem heb gezien tot en met de laatste, altijd heeft hij het publiek tegen als hij buiten Wales speelt. Waarom?

Je kan nu wel zeggen dat Price gisteren heeft liggen provoceren, maar dat uitjoelen gaat al veel verder terug. Price is daarmee niet begonnen, maar wel het publiek. En sorry, maar je kan niet verwachten van een mens dat je dat keer op keer kan negeren. Op den duur ben je dat gewoon spuugzat.

Laatst bewerkt:
Idem hier. Helemaal geen price van, verre van zelfs.
Maar dit gaat er los over. Vraag mij echt af wa die mens ooit fout gedaan heeft.
En supporteren is voor mij voor iemand supporteren en niet tegen iemand.

Om Van Gerwen te quoten (van wie ik ook geen onverdeelde fan ben overigens ook al is dat de grootste darter die er ooit geweest is imo, zelfs groter dan Phil Taylor):

Als je erom vraagt, kan je het krijgen’​

Sterker nog: Michael vindt dat het Gerwyns eigen schuld is: “Hij heeft over zijn eigen afgeroepen, want hij stond altijd zo naar het publiek (gebaard handen naast zijn oren), noem het maar op. Dus je kunt het van twee kanten bekijken. Ene kant denk ik van: ‘hé, een grote speler als Gerwyn Price moet je een beetje respect voor hebben’, maar aan de andere kant: als je erom vraagt, kun je het ook krijgen.”

Price is toch echt wel mee schuldig aan heel dat verhaal? Hoeft dat dan voor mij zover te komen dat het publiek hem zo hard uitjouwt dat hij een koptelefoon nodig vindt? Nee. Vind ik het bijzonder dat voornamelijk (uitsluitend?) hij dat iedere keer dat voorheeft? Neen, ook niet.

Of ook nog bv: https://sporza.be/nl/2021/12/26/de-...buitenwipper-met-een-reputatie~1640544779040/

Ik weet niet in hoeverre dat al gedaan wordt, maar je kan ook al eens beginnen met op te roepen om niet te anti-supporteren, of de dreigen met straffen (als je ze uitvoert doet er eigenlijk niet echt toe).

Of een boe-decibel meter in de zaal hangen, elk uur dat men er onder blijft is een gratis vat :unsure:

Om Van Gerwen te quoten (van wie ik ook geen onverdeelde fan ben overigens ook al is dat de grootste darter die er ooit geweest is imo, zelfs groter dan Phil Taylor):

Als je erom vraagt, kan je het krijgen’​

Sterker nog: Michael vindt dat het Gerwyns eigen schuld is: “Hij heeft over zijn eigen afgeroepen, want hij stond altijd zo naar het publiek (gebaard handen naast zijn oren), noem het maar op. Dus je kunt het van twee kanten bekijken. Ene kant denk ik van: ‘hé, een grote speler als Gerwyn Price moet je een beetje respect voor hebben’, maar aan de andere kant: als je erom vraagt, kun je het ook krijgen.”

Price is toch echt wel mee schuldig aan heel dat verhaal? Hoeft dat dan voor mij zover te komen dat het publiek hem zo hard uitjouwt dat hij een koptelefoon nodig vindt? Nee. Vind ik het bijzonder dat voornamelijk (uitsluitend?) hij dat iedere keer dat voorheeft? Neen, ook niet.

Of ook nog bv: https://sporza.be/nl/2021/12/26/de-...buitenwipper-met-een-reputatie~1640544779040/
Die quote van MVG zegt dus gewoon wat er hier al vermeld is. Dat hij inderdaad reageert op het boegeroep.
Die sporza link gaat dus gewoon over de incident met Anderson en dan wat randzaken aanhalen om hun artikel gevuld te krijgen. Gurney bijvoorbeeld heeft meerdere van die incidenten maar krijgt bijlange niet hetzelfde boegeroep.

Goh ja, tennis is ook al lang niet meer stil hè mannekes. In de grand slam halve finales is de sfeer ook maximaal hoor 👌 maar daar hangt er geen sfeer van 10 halve liters is hier normaal
Die sporten lopen gewoon nog wat achter op het voetbal.
Over pakweg 10 jaar worden er vuurpijlen richting het podium geknald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan