Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
V d jongere generatie zie ik smith graag gooien .
Laatst nekeer op een eurotornooi "goldfinger" zien smijten (d8 zelfs finale) wat een raar figuur was dat😊
En "the muffin man"
Gooide bij opkomst zn eigen muffins weg hehe
Maar de allerleukste opkomst is toch vanduyvenbode zenne 😂

V d jongere generatie zie ik smith graag gooien .
Laatst nekeer op een eurotornooi "goldfinger" zien smijten (d8 zelfs finale) wat een raar figuur was dat😊
En "the muffin man"
Gooide bij opkomst zn eigen muffins weg hehe
Maar de allerleukste opkomst is toch vanduyvenbode zenne 😂
DE vraag aan Jan Modaal: Wat vind je het leukste aan TOPdarts?
Jan Modaal: Die opkomsten / Intro's !

Verrassend nieuws voor mij maar zou al effe geruchten over zijn. Dimitri stopt zijn overeenkomst met Unicorn en zou verkassen naar Target. Hopelijk de juiste stap voor zijn carrière..

Blij als een kind🤣
Net mijn 2e 180 ooit gesmeten

DF795189-5393-4721-8-AE2-C74-A581344-C6.jpg

Verrassend nieuws voor mij maar zou al effe geruchten over zijn. Dimitri stopt zijn overeenkomst met Unicorn en zou verkassen naar Target. Hopelijk de juiste stap voor zijn carrière..
Die geruchten gingen inderdaad al enkele maanden rond op tornooien.
En al zijn Unicorn materiaal stond al van voor de zomer in promotie bij de meeste winkels, dus dat hij weg ging stond al vast.

Zal al wel aan het trainen zijn met zijn nieuwe set-up, misschien daardoor momenteel de mindere resultaten met zijn Unicorns.

Al zou dit zelfs een bijna identieke replica zijn, als er iets in het kopje zegt "het zijn toch niet dezelfde" ...... rare sport darts😆

Vorige week de laatste match van den Dimi met zijn oude pijltjes. Amper 80 gemiddeld en een zwaar pak slaag gekregen. Hij kreeg echt niks klaar. Het interesseerde hem niet meer, denk ik. :tongue:

Vandaag voor het eerst met de nieuwe pijlen. Niet super, maar wel ruim voldoende voor winst in R1 van ET 11 , ..

-------

Price was zonet weer crazy good. 6 op 7 dubbels erin, en 106 gemiddeld.

Den Dimi is dan weer goed weg gekomen. Woodhouse kwam 4-1 voor maar liet het dan zelf een beetje liggen op het einde. Toch een unieke kans gemist voor hem om een topper te kloppen.

Laatst bewerkt:
Halve finales
Cullen vs Wright
De Sousa vs VDB

Haha je ziet dat nu al aankomen. Straks de finale Wright vs VDB. Gewoon omdat Wright hem juist wil vermijden. :laugh:
Iets met de wet van Murphy of zo.

Laatst bewerkt:
Wedstrijd klein beetje verlaat doordat Dimitri toch niet 100% was na een paniekaanval ( wat hij wel vaker heeft de laatste tijd). Even dokters er naar laten kijken. Is het veiligste. Hijzelf wil wel gooien maar eerst zien dat alles inorde is!

😬😬😬

Vrij simpele zege tegen José,nu idd finale tegen Wright.
Valt me wel op dat hij zijn smartphone op zijn tafeltje legt.
Dacht dat dat niet mocht.

Waarom deed MvG niet mee ?
Als je terug nummer 1 van de wereld wilt worden,kan je toch niet veel ranking toernooien laten schieten.

Toch paar toppers niet daar zoals Wade,Smith en Anderson (die plaats had kunnen zakken indien Noppert ver geraakte)

Ross Smith die op plaats 32 staat net voor Huybrechts heeft wel goede zaak gedaan door kwartfinale te halen.

Edit:geen danske van Wright bij opkomst en beleefde korte handshake met Dimi.
Toch raar.

Dimi bezwijkt toch weer onder de druk.
Had 6-3 of 6-4 kunnen voorstaan en net op dat moment mist hij de dubbels.
Wright wint zelfs met tal van bounce outs.

Laatst bewerkt:
Ik moest gaan slapen, maar ik had deze finale dus wel verwacht.

Hopelijk kunnen ze de ruzie (als dit al een ruzie was, ik denk eerder dat Wright meer bezig was met zijn gezondheid) achterwege laten en dit achter zich laten.

Toch paar goeie matchen van Dimi en toch alweer een finale ook.
Zoals hij gisteren gooide zie ik hem wel graag bezig, niet zo uitbundig/overdreven emoties en ook niet zo dat overdreven mediteren.
Ik weet dat het zijn stijl is, maar enkele tornooien geleden gooide hij echt traag en dat begon wel wat te storen.

Komt wel allemaal goed, blijft toch op zich wel consistent met af en toe eens een uitschuiver, maar dat heeft elke topper voor. Ik zie Dimi echt wel nr1 worden binnen dit en 5 jaar, alhoewel ik dat bijna een jaar zeg, dus ik zal er maar 4 jaar van maken :p

Sherrock heeft nog eens een degelijke partij gespeeld, maar ja ze had nu weer de pech tegen Wright te spelen. 4-6 verloren.
Ze kan wel eens een degelijke partij spelen, maar het is meer niet dan wel.

Verdorie ik wou dat ik tickets had voor wieze dit weekend.
Komt toch eens op mn bucketlist

Goh het is wel eens een ervaring maar het gaat er ook vaak wel vrij marginaal aan toe (mensen die met bier in de lucht gooien enzovoort...). Zatlappen die amper nog op hun benen kunnen staan en ambetant lopen doen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan