Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Beter dan een nat handje denk ik danDacht dat Wright en Dimitri vrienden waren... Zo'n droog onnozel handje...

En Wright gaat waarschijnlijk zijn #1 verliezenVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter dan een nat handje denk ik danDacht dat Wright en Dimitri vrienden waren... Zo'n droog onnozel handje...

En Wright gaat waarschijnlijk zijn #1 verliezenAls Dimi speelt is er hier altijd vaak veel kritiek, voor geen reden zelfs. Vele verwachten precies dan altijd dat checkouts aan 100% moeten vliegen. Helaas werkt het zo niet in darts. Hij speelde begot tegen de nummer 1, wereldkampioen en regerend matchplay kampioen.Gepruts. Het niveau zakte van buitengewoon naar standaard toppers
![]()
Hij is vader geworden en hij is ook getrouwd. Dat heeft toch deels zijn dipje veroorzaakt.Na zijn serieuze dip vorig jaar vind ik dat hij wel een betere darter is geworden.
Hij moet nog trouwen.Hij is vader geworden en hij is ook getrouwd. Dat heeft toch deels zijn dipje veroorzaakt.
Hij had logischerwijze soms dan minder tijd om te trainen.
Niet dat dit erg is, soms komt de familie gewoon op de eerste plaats.
En dan ook nog eens een paar keer pech gehad zoals op het WK tegen Hempel die zijn beste match ooit speelde.
MAAR dat is geen excuus en ik ben zeker dat den Dimi -in zijn huidige vorm- daar nog steeds van had gewonnen.
--
Ivm Wright. Dat was 'wat flauwtjes van hem' maar zoiets kan wel eens gebeuren. Hij was vooral zwaar teleurgesteld in zichzelf.
Ah is dat nog niet gebeurd?Hij moet nog trouwen.![]()

En hoe vond je het niveau van darts? Jij als live toeschouwer kan dit het beste beoordelenEerste keer live gaan zien nu
Zalige sfeer![]()

Noppert speelt ook gewoon goed, maar deze Pryce is echt een maatje te sterk voor het moment.
volgens mij niet in een officiële match. Want dan moet je bv 180, 177, T18 D20 bull gaan op 144. En procentueel is de bull de slechtste “dubbel” om te gooien.Is er eigenlijk ooit al 9 darter gefinished op Bull?
Dat zou cool zijn.

volgens mij niet in een officiële match. Want dan moet je bv 180, 177, T18 D20 bull gaan op 144. En procentueel is de bull de slechtste “dubbel” om te gooien.
Vieze geile wasbeer?Price inderdaad echt wel goed. Ik hoop natuurlijk als Belg op een finale tussen Price en VDB. Maar ik vrees dat blaaskaak VGW straks gaat winnen. Helaas moet ik morgen vroeg opstaan en ga ik na de match van Price vs Noppert slapen.
Dus ik hoor het morgen dan wel
Update: Price moet nu niet beginnen knoeien anders moet ik nog lang wakker blijven![]()

JaHeeft price een (prof)rugby verleden?? Ziet er echt zo ne rugbyer uit... Incl wat littekens