Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gepruts 😂. Het niveau zakte van buitengewoon naar standaard toppers 😂
Als Dimi speelt is er hier altijd vaak veel kritiek, voor geen reden zelfs. Vele verwachten precies dan altijd dat checkouts aan 100% moeten vliegen. Helaas werkt het zo niet in darts. Hij speelde begot tegen de nummer 1, wereldkampioen en regerend matchplay kampioen.

Dimi zijn stats:
101 gemiddelde
44% checkout
11 180's

Speelt dus weeral eens een prima wedstrijd en prachtig hoe hij na die 5-1 terug de rug kon rechten met absolute top darts. Deze match illustreerde net wat voor een mentaal spelletje darts gewoon is en Wright is ook gene gewone op dat gebied. Aspinall kwam gisteren trouwens ook nog opzetten met een bijna comeback, maar net als Dimi trok MvG toch aan het langste eind.

Tegen MvG zal weer een heel andere match zijn, maar heeft er sowieso toch weer een goed tornooi opzitten. Na zijn serieuze dip vorig jaar vind ik dat hij wel een betere darter is geworden. En dat hij soms een beetje show opvoert.. Ik vind Dimi over het algemeen een neutrale darter. Veel spelers zoeken manieren om hun mentaal te blijven opladen, bij Dimi is dat op zijn manier. Heb daar weinig problemen mee, net als het gebrul van een Price.

Laatst bewerkt:
Na zijn serieuze dip vorig jaar vind ik dat hij wel een betere darter is geworden.
Hij is vader geworden en hij is ook getrouwd. Dat heeft toch deels zijn dipje veroorzaakt.
Hij had logischerwijze soms dan minder tijd om te trainen.
Niet dat dit erg is, soms komt de familie gewoon op de eerste plaats.

En dan ook nog eens een paar keer pech gehad zoals op het WK tegen Hempel die zijn beste match ooit speelde.
MAAR dat is geen excuus en ik ben zeker dat den Dimi -in zijn huidige vorm- daar nog steeds van had gewonnen.

--

Ivm Wright. Dat was 'wat flauwtjes van hem' maar zoiets kan wel eens gebeuren. Hij was vooral zwaar teleurgesteld in zichzelf.

Hij is vader geworden en hij is ook getrouwd. Dat heeft toch deels zijn dipje veroorzaakt.
Hij had logischerwijze soms dan minder tijd om te trainen.
Niet dat dit erg is, soms komt de familie gewoon op de eerste plaats.

En dan ook nog eens een paar keer pech gehad zoals op het WK tegen Hempel die zijn beste match ooit speelde.
MAAR dat is geen excuus en ik ben zeker dat den Dimi -in zijn huidige vorm- daar nog steeds van had gewonnen.

--

Ivm Wright. Dat was 'wat flauwtjes van hem' maar zoiets kan wel eens gebeuren. Hij was vooral zwaar teleurgesteld in zichzelf.
Hij moet nog trouwen. 🙂

zoals ik hier paar weken geleden al gezegd heb is Dimi momenteel 1 van de beste darters van de wereld imo. Voor mij op deze Matchplay is Smith een grote teleurstelling en Ratajski een grote verrassing. Dit gezien de vorm waar ze in verkeerde.

Price :bow:

Wat een niveau :oink:
Vond hem in zijn eerste 2 wedstrijden niet echt indrukwekkend,maar sinds gisteren tegen José.....
Wie dit kan kloppen is ook buitenaards.

Is er eigenlijk ooit al 9 darter gefinished op Bull?
Dat zou cool zijn.

Noppert speelt ook gewoon goed, maar deze Pryce is echt een maatje te sterk voor het moment.

Vind Noppert ook veel beter geworden tov vorig jaar.
Niet verwacht tbh,begint ook wel topper te worden,terwijl ik dacht dat die max subtopper ging zijn (rond plaats 20).

Price inderdaad echt wel goed. Ik hoop natuurlijk als Belg op een finale tussen Price en VDB. Maar ik vrees dat blaaskaak VGW straks gaat winnen. Helaas moet ik morgen vroeg opstaan en ga ik na de match van Price vs Noppert slapen.

Dus ik hoor het morgen dan wel :)

Update: Price moet nu niet beginnen knoeien anders moet ik nog lang wakker blijven :confused:

volgens mij niet in een officiële match. Want dan moet je bv 180, 177, T18 D20 bull gaan op 144. En procentueel is de bull de slechtste “dubbel” om te gooien.

2x180 kan ook,Triple17 Dubbel 20 en Bull.

Van Gerwen toch iets in de buurt gedaan ooit blijkbaar.

Die zonder 180 wist ik,maar wist de route niet meer.

Edit:
deze was er dicht bij

Peter Manley ook er ooit dichtbij geweest.

Laatst bewerkt:
Price inderdaad echt wel goed. Ik hoop natuurlijk als Belg op een finale tussen Price en VDB. Maar ik vrees dat blaaskaak VGW straks gaat winnen. Helaas moet ik morgen vroeg opstaan en ga ik na de match van Price vs Noppert slapen.

Dus ik hoor het morgen dan wel :)

Update: Price moet nu niet beginnen knoeien anders moet ik nog lang wakker blijven :confused:
Vieze geile wasbeer? 😂

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan