Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de eerste verrassing is al een feit. (Ik ben gaan slapen na de match van den Dimi vandaar het late berichtje)

Normaal moest den Dimi straks tegen Clayton en om een of andere reden is dat zijn zwarte beest.
Maar Clayton ligt er al verrassend reeds uit, tegen Rodriguez.

Laatst bewerkt:
Ik zelf vind dit niet, Rowby John is dit jaar weer wat verbeterd en kan af en toe een topmatch er uit sleuren. Clayton lijkt me nu al een tijdje een dip te hebben vanaf de PL finale na een hele tijd top te spelen..

En de eerste verrassing is al een feit. (Ik ben gaan slapen na de match van den Dimi vandaar het late berichtje)

Normaal moest den Dimi straks tegen Clayton en om een of andere reden is dat zijn zwarte beest.
Maar Clayton ligt er al verrassend reeds uit, tegen Rodriguez.
Zo verrassend is dat niet hoor. In de vorm ze beide verkeerde was dit perfect mogelijk. Het niveau is super hoog de laatste jaren. Zelfs de mindere goden kunnen van iedereen winnen.

Toch wel een hoog niveau tussen Van Duiijvenbode en Searle. Die laatste met een gemiddeld van 100 en 58% op de dubbels gewoon naar huis gespeeld. Dat was niet genoeg. Hij lag heel de match aan de leiding tot 8-8 en verloor dan even het momentum.

Van Duiijvenbode dan gewoon erop en erover met een gemiddeld van 103 per 3 darts. Absoluut niet slecht.

De winnaar gaat toch wel een beetje geluk moeten hebben en op de juiste momenten toeslaan. Het ligt allemaal dicht bij elkaar.

Vanaf leg 14 ging Price gewoon nog een versnellingske hoger spelen, 116 gemiddeld over die laatste legs :eek: .

En nu choked Chizzy weer 😅
Edit: en nu weer Kim 🤪

Kansen genoeg gehad maar gewoon zwaar gechoked op de momenten dat het moest. Zonde. Hij wisselt goeie dingen veel te vaak af met slechte.

Laatst bewerkt:
Mooie match wel.
Nu Kim weer aan het choken. Ongelooflijk
Ik ben gaan slapen, ik moest vroeg opstaan.
Jammer ik had gehoopt dan Kim de klus wel zou klaren. :frown:

---

Geen probleem voor den Dimi. Hij speelde alweer een sterke match na een vrij moeizame start, en heeft al bij al nog vlotjes gewonnen.

Laatst bewerkt:
Wright had zijn handen vol met een goede Ratajski.
Hopelijk kan Dimi Wright wel kloppen.
Door de uitschakeling van Ratajski staat Dimi wel terug in de top 16 van Order of Merit.
Als hij verder raakt dan Aspinall,kan hij nog plaatsje stijgen.

Cullen gaf niet thuis tegen MvG.

Straks kijk ik vooral uit naar Chisnall vs Price.

Door de uitschakeling van Ratajski staat Dimi wel terug in de top 16 van Order of Merit.
Zonet een heel sterke match van Noppert gezien. 61% op de dubbels - topmatchske! Door het verlies van Gurney (tegen deze Noppert) is den Dimi nu wel 100% zeker om (minstens nipt) in de top-16 te blijven.

Ik ga geen voorspellingen doen wie dit toernooi gaat winnen. Af en toe is er een zwakkere match maar het algemeen niveau is toch erg hoog. Iedereen kan nu echt, van iedereen winnen.

Laatst bewerkt:
Als Dimi halve finale haalt is hij voorbij Chisnall.
Als hij finale haalt passeert hij Cullen en Humpries dacht ik.
Als hij beter doet dan Aspinall gaat Dimi nog een plaatsje extra maar zal moeten winnen van Wright en dat is niet echt makkelijk.
Bij toernooiwinst staat hij terug top 10 .

Toch een kleine verrassing vind ik de uitschakeling van Smith tegen Van Duijvenbode.

Als hij beter doet dan Aspinall gaat Dimi nog een plaatsje extra maar zal moeten winnen van Wright en dat is niet echt makkelijk.

Toch een kleine verrassing vind ik de uitschakeling van Smith tegen Van Duijvenbode.
Smith had een offday, hij speelde echt niet goed. 1x slecht(er) spelen is op dit niveau / toernooi genadeloos naar huis.
De beste in vorm zijnde spelers staan toch wel in de kwartfinale.

Smith bakte er echt nix van. Kreeg amper een Triple geraakt.

Smith lijkt idd beetje uit vorm,eerste match was ook niet denderend.

Werk aan de winkel voor Dimi,speelt absoluut niet slecht,maar Wright pakt alles wat hij kan.
Tegen Ratajski toch ook ff mindere periode gehad,hopelijk sobiet ook en Dimi moet er dan van profiteren.

Edit:
Bordjes terug gelijk,knap gedaan van Dimi.
Wright een dipje,Dimi optimaal kans gegrepen.

Laatst bewerkt:
Dimi van 5-1 achter naar 5-5. Beiden boven de 100 gemiddeld.

Dimi is een geweldige darter (en uiteraard zie ik hem het liefst winnen) maar de show die hij verkoopt is toch ook niks voor mij. :rofl: . Geef mij maar een brullende Van Gerwen of een no nonsens (uitgezonderd van een typische slechte dag) Anderson.

Dimi van 5-1 achter naar 5-5. Beiden boven de 100 gemiddeld.

Dimi is een geweldige darter (en uiteraard zie ik hem het liefst winnen) maar de show die hij verkoopt is toch ook niks voor mij. :rofl: . Geef mij maar een brullende Van Gerwen of een no nonsens (uitgezonderd van een typische slechte dag) Anderson.
Ik wou net zeggen, dat showke daarnet vond ik echt nergens op slaan.

Geef mij maar Price. :coolbrows:

Wat is Wright allemaal aan het doen eigenlijk? Fantastisch begin en nu gooit die twee pijlen los naast de bullseye. :crazy:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan