Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er moet minstens 2 legs verschil zijn in de finale set. Volgens mij wil Kim niet winnen maar wil hij anderzijds Gerwyn zo lang mogelijk blijven pesten. :unsure: Gewoon omdat het kan?

OK dit is toch echt géén darts meer van Kim? Dit is: Ik rek deze match zolang mogelijk maar winnen? Neen daar heb ik géén zin in.

Nee enkel als het 5-5 is dan is de 11de leg beslissend.

Ja het maximaal aantal legs was bereikt, Price wint .. Kim speelde met zijn voeten maar wilde duidelijk de winst niet.
Meh, ik vond dat Kim net iets te veel wou meegaan in het Price imiteren. Om dan zelf nog eens te klagen over zijn geroep, was niet nodig.

Hij heeft wel een heleboel kansen gehad om het anders te doen uitdraaien, maar liet ze bijna allemaal liggen. Jammer.

Meh, ik vond dat Kim net iets te veel wou meegaan in het Price imiteren. Om dan zelf nog eens te klagen over zijn geroep, was niet nodig.

Hij heeft wel een heleboel kansen gehad om het anders te doen uitdraaien, maar liet ze bijna allemaal liggen. Jammer.
Was dat akkefietje echt omdat Huybrechts was gaan klagen over Price zijn geroep? Amai, das wel zeer hypocriet tbh. :laugh:

Want hij was inderdaad toch net iets te veel bezig met Price had ik de indruk.

Dit was wel de kans van zijn leven ! En Price, goh .. er zijn er veel die hem uitjouwen maar dat is ook alleen maar om hem te jennen, ik denk dat er veel hem graag zien spelen.

Eigenlijk vind ik dat ze voor sudden death iets anders moeten doen.

Er is dan bewezen dat je even goed bent.dus dan liefst ook gelijke kansen in sudden death.

Zoiets als penalty's in het voetbal.
Wie het eerst 5 keer bull smijt ofzo.

Dan kan je een moment hebben zoals bij voetbal waarbij door een pijl te missen de match is afgelopen en de andere wint, wat minder tof is vind ik.

Als ze erom gegooid hebben wie het dichtst bij de bull zat mocht beginnen, dan vind ik dit nog wel eerlijk. Maar dat was misschien niet zo?
Normaal is dit het geval, kijk naar de sudden Death bij de PDC titel van Barney. Maar sinds dit jaar is dit er niet meer ..

Ik las ergens tussen de Engelse commentaren online dat er backstage voor de match al naar de bull zou gegooid worden.
Weet niet wat er van aan is, maar dat zou naar het publiek toe dan toch wat duidelijker mogen gemaakt worden op een of andere manier.

Dat klopt ook, diegene die mag starten aan de match die heeft op voorhand het dichtste bij de bull gegooid.

Ik las ergens tussen de Engelse commentaren online dat er backstage voor de match al naar de bull zou gegooid worden.
Weet niet wat er van aan is, maar dat zou naar het publiek toe dan toch wat duidelijker mogen gemaakt worden op een of andere manier.
Dat is gewoon een regel. Voor elke match word er naar de bull gegooid om te kijken wie de match mag beginnen. En dit telt nu ook voor de SD.

Bij voetbal moet je ook maar weten dat ze fluiten voor buitenspel. En daar komen de commentatoren hun job dan weer van pas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan