Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch goed in de wedstrijd gekomen. Labanauskas die na zijn 9 darter het toch wel wat kwijt was. Mike met een beetje geluk toch nog op het WK en nu zijn Tour card weten te behouden. Zal toch veel druk wegnemen voor de volgende ronde. Volgende ronde tegen Chisnall, geen idee hoe die momenteel staat te gooien.
Chizzy is na het vorige WK ook wel naar zijn beste vorm aan het zoeken. Toen was die echt sensational.
Maar ik zie De Decker niet winnen.

Kim tegen gehouden in Frankrijk op weg naar Engeland, heeft terug mogen keren en heeft een vlucht kunnen boeken.
Normaal vanavond komt hij dan aan in Engeland, begint al goed zijn WK.

Hoe je misschien wel de vriendelijkste man van het circuit kunt boo'n is mij echt een raadsel. Allemaal voor de Sherrock hype.

Voila gedaan ermee, slechtste tegenstander dat ze misschien wel kon loten voor de eerste ronde. Beaton doesnt gives a single fuck en speelde er eigenlijk beter door zou je denken. Zij speelde trouwens top, maar de hype vind ik erover.. Tourkaart haalt ze dus al zeker niet, word dus QSchool en dus hopelijk geen Premier League en meer kans voor Dimi om er weer bij te zitten..

Voor Kim ook goed nieuws denk ik.. Zal een mooi duel zijn..!

Ze kunnen haar nog altijd een wildcard geven voor de Tour hé, als ze denken dat ze een meerwaarde is en publiek lokt ... In principe kan de PDC dat doen. (Ze zijn de baas)

Maar id, rechtstreekse tourkaart is weg. Beaton was inderdaad géén cadeau.
Wildcards bestaan niet als het over tour cards gaat.. Ik zie ze hier echt geen exceptions uitdelen. Het systeem is gebouwd op het feit dat er 128 holders zijn. Dat zou alleen maar een slag zijn in het gezicht van alle andere darters. Ze moet maar beter gaan darten volgend seizoen.

Ik weet niet of ze terug challengers gaan toelaten in de premier league, maar indien wel kan je volgens mij vanuit gaan dat Sherrock er één van gaat zijn.

Denk niet dat andere darters blij zouden zijn moesten ze haar een wildcard geven.
Op basis van wat ook? Hype die de media creëert.
Als ze haar in grote tornooien willen zien meespelen moet ze maar beter spelen he. Simple as that

Ze staat nog altijd maar ergens rond de 90e plaats. Ze moet gewoon een volledig seizoen op hoog niveau darten. Ze kan direct beginnen met een tour card te halen via Q school. Trouwens worden haar prestaties uitvergroot, juist omdat het poster girl Sherrock is. Er zijn genoeg dartsers van haar niveau die tijdens het seizoen ook die uitschieters halen, maar die gaan onmiddelijk in de vergetelheid.

Ashton staat trouwens nog altijd hoger in de PDC ranking ;-) Sherrock is gewoon in vorm de laatste weken, maar laat ze dat maar eerst doen over een periode van 1-2 volledige seizoenen icm haar tour card te halen. Ze is nog heel jong trouwens, dus laat ze maar doen. Laat ze door prestaties aan het bord maar eerlijk haar plaats verdienen ipv aan wildcards en etc te denken. Als haar prestaties nog gaan beteren gaat de PDC haar nog genoeg kunnen in de hype kijker zetten. En zeg tegen het publiek dat ze wat respect hebben, Beaton uitjouwen bij zijn opkomst, echt belachelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan