Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was eigenlijk volledig akkoord, tot en met je laatste zin. Da's toch net wat overdreven imo.Ik ben een Wright fan, de manier waarop hij werpt zijn tempo zijn pijltje nog eens rechtzetten en snelheid van de worp, pure klasse vind ik. Zijn garderobe en haar ook pure klasse vandaag alweer. Top speler die altijd mag winnen. Mentaal sterk, geen drama, geen gejut. De Roger Federer van darts.
Zijn vrouw zorgt wel voor de nodige dramaIk ben een Wright fan, de manier waarop hij werpt zijn tempo zijn pijltje nog eens rechtzetten en snelheid van de worp, pure klasse vind ik. Zijn garderobe en haar ook pure klasse vandaag alweer. Top speler die altijd mag winnen. Mentaal sterk, geen drama, geen gejut. De Roger Federer van darts.

Zoals je zelf zegt, logisch natuurlijk. Enkele uitschieters kunnen je mss in de top 16 brengen, maar om er te blijven zal je toch een bepaalde constante moeten hebben (wat eigenlijk geldt voor elke top zoveel plaats op "jouw" niveau).Er waren nog nooit zoveel reekshoofden gesneuveld in ronde 1. Maar als je dan de kwartfinales bekijkt: 7 van de 8 darters staan gewoon in de top-16. Alleen Rydz (de killler van den Dimi) is de vreemde eend in de bijt.
Als puntje bij paaltje komt dan zijn de spelers uit de top-16 toch gewoon het meest constant.
Als je uw 'top'matchke speelt als mindere god (no offense) dan win je er wél eens tegen. Maar om echt ver te geraken op het WK moet je constant goed presteren. En daarin is de top-16 gewoon véél beter in. Je staat aan de top voor een reden hé.
Zo'n Rydz, ik weet niet waar hij nu virtueel staat (kan je dit ergens zien?)
MVG heeft het gered. (5-3) Beiden 103+ gemiddeld en allebei bijna 50% op de dubbels na 8 sets.Rydz toch wel weer zeer sterk aan het spelen.
MVG gaat het niet voor niks krijgen…