Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben een Wright fan, de manier waarop hij werpt zijn tempo zijn pijltje nog eens rechtzetten en snelheid van de worp, pure klasse vind ik. Zijn garderobe en haar ook pure klasse vandaag alweer. Top speler die altijd mag winnen. Mentaal sterk, geen drama, geen gejut. De Roger Federer van darts.

Ik ben een Wright fan, de manier waarop hij werpt zijn tempo zijn pijltje nog eens rechtzetten en snelheid van de worp, pure klasse vind ik. Zijn garderobe en haar ook pure klasse vandaag alweer. Top speler die altijd mag winnen. Mentaal sterk, geen drama, geen gejut. De Roger Federer van darts.
Ik was eigenlijk volledig akkoord, tot en met je laatste zin. Da's toch net wat overdreven imo.

Ik ben toch echt wel benieuwd wie WK wordt.

Ligt de weg naar eeuwige roem nu open voor de andere Luke? Al gooit hij dit WK toch vrij wisselvallig.

Price en MvG ruiken ook hun kans nu….

Zien we een stunt van Pietreczko, Rydz, Aspinall, Bunting, …?

Alles lijkt precies mogelijk. Niemand steekt er écht bovenuit.

Zijn vrouw zorgt wel voor de nodige drama 🤣

Er waren nog nooit zoveel reekshoofden gesneuveld in ronde 1. Maar als je dan de kwartfinales bekijkt: 7 van de 8 darters staan gewoon in de top-16. Alleen Rydz (de killler van den Dimi) is de vreemde eend in de bijt.

Als puntje bij paaltje komt dan zijn de spelers uit de top-16 toch gewoon het meest constant.

Als je uw 'top'matchke speelt als mindere god (no offense) dan win je er wél eens tegen. Maar om echt ver te geraken op het WK moet je constant goed presteren. En daarin is de top-16 gewoon véél beter in. Je staat aan de top voor een reden hé.

Er waren nog nooit zoveel reekshoofden gesneuveld in ronde 1. Maar als je dan de kwartfinales bekijkt: 7 van de 8 darters staan gewoon in de top-16. Alleen Rydz (de killler van den Dimi) is de vreemde eend in de bijt.

Als puntje bij paaltje komt dan zijn de spelers uit de top-16 toch gewoon het meest constant.

Als je uw 'top'matchke speelt als mindere god (no offense) dan win je er wél eens tegen. Maar om echt ver te geraken op het WK moet je constant goed presteren. En daarin is de top-16 gewoon véél beter in. Je staat aan de top voor een reden hé.
Zoals je zelf zegt, logisch natuurlijk. Enkele uitschieters kunnen je mss in de top 16 brengen, maar om er te blijven zal je toch een bepaalde constante moeten hebben (wat eigenlijk geldt voor elke top zoveel plaats op "jouw" niveau).

Zo'n Rydz, ik weet niet waar hij nu virtueel staat (kan je dit ergens zien?), maar als ie die plek wil houden zal ie moeten bewijzen dat hij dit niveau van nu kan volhouden.

Zo'n Rydz, ik weet niet waar hij nu virtueel staat (kan je dit ergens zien?)
Hij staat pas 40ste. Hij is een erg goeie speler maar zoals den Dimi eerder zei in zijn interview : Voorlopig is hij nog erg wisselvallig en mentaal niet altijd even sterk.

(Rydz reageerde daar trouwens op: Den Dimi heeft volledig gelijk maar zijn uitspraken motiveerde mij om hem te kloppen én ik werk daar hard aan.)

Ik vind hem wel ne coole gast. Hij windt zich niet zo snel meer op dezer dagen en als hij mentaal bij de les blijft heeft hij potentieel voor de top-16.

Laatst bewerkt:
Rydz toch wel weer zeer sterk aan het spelen.
MVG gaat het niet voor niks krijgen…
MVG heeft het gered. (5-3) Beiden 103+ gemiddeld en allebei bijna 50% op de dubbels na 8 sets. :bow:
Rydz was top maar MVG was dat ook. Dit was echt een heel goeie wereldpartij. WK waardig.

Toch echt een hoogstaand WK imo.
Iedereen kan eigenlijk van iedereen winnen het hangt echt af van details, op't juiste moment de dubbels raken of high scoring produceren.
Dat maakt het verschil.
Er ook altijd in blijven geloven dat het kan kantelen (al is het een uitzichtloze situatie) is ook een must.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan