Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Was ergens wel al voorspelbaar met alle grote namen eruit.
Dobey kan goede momenten hebben maar is totaal geen partij voor eender welke top 4 speler.
Bunting gooit nu op zich wel niet zo slecht maar Littler is gewoon een niveau hoger.
Ik blijf er toch altijd versteld van staan hoe slecht de meeste van die darters eruit zien.
Bunting 39 jaar, da's dus even oud als Ronaldo. Littler 17 jaar, ziet er als een doorwinterde en doorgedronken 30'er uit. Van Gerwen 35 jaar, is denk ik kaal en met een vetpercentage van 50% geboren.
Lijkt me toch niet de mannen die stokoud gaan worden. En dan hoorde ik Dimitri een aantal dagen terug in een interview nog spreken over "topsport".
Voor de rest blijft het uiteraard wel iets leuk om naar te kijken, vaak een ideale avondvuller. En die Littler, ja wat een fenomeen eh. Hoe ze eruitzien, tja daar strikken ze alleen zichzelf maar mee. Humphries was slimmer.