Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Premier League 2025:

Luke Humphries
Luke Littler
Michael van Gerwen
Rob Cross
Stephen Bunting
Gerwyn Price
Chris Dobey
Nathan Aspinall

Cross en Dobey wel 2 saaie spelers imo

Wat doet Aspinall hierbij? Heta had beter geweest of wat zeg ik, leuker!
Heta, De Decker, Wright (Anderson wilde blijkbaar niet?).
Nu heb je maar liefst 6 darters uit Engeland terwijl je toch ook 'views' wilt van andere landen?

Ik laat er mijn slaap niet voor maar ik had een lichtjes andere keuze gemaakt.

Daarnet matchke bekeken van de Q-school
Ne Belg vs Ne Japanner. 30+ (!) dubbels gemist vooraleer de Japanner won van den Belg met dubbel 1.

Ik weet het: ne dubbel raken kan moeilijk zijn. Maar als je zoveel pogingen nodig hebt zelfs al sta je op je slechtst te gooien dan hoor je niet bij de PDC.

En je moet weten: Dat kost 475 pond om u in te schrijven.
Die 475 is ook voor veel meer dan alleen Q school. Je mag dan ook Challenge tour gaan gooien enz, en is ook uw licentie voor de “spelers vakbond”

Die 475 is ook voor veel meer dan alleen Q school. Je lag dan ook Challenge tour gaan gooien enz, en is ook uw licentie voor de “spelers vakbond”
Ja maar dit is natuurlijk wel een verdienmodel van de PDC ;) 475 x 762 darters als ik goed geteld heb = 362000 pondjes.
OK onkosten en blah blah blah .. maar het blijft toch een stevig bedragje :tongue:

Toch minstens 1 Belg verwacht niet alleen omdat ze major winnaar zijn maar ook de Belgische markt. Price en Asp amper iets gepresteerd dit jaar. Plus die laatste sukkelt met Darteritis, bevorderlijk zal dit niet voor hem zijn lijkt me.

Deze line up met huidige format geeft mij maar weinig interesse om ze allemaal te bekijken op tv..

Vangt de BBC dan geld als er kijkers uit Belgie op de VTM kijken naar de Darts, met VTM reclame tussendoor? Dat contract met de VTM gaat niet ineens duurder worden omdat daar een Belg in zit?

Vangt de BBC dan geld als er kijkers uit Belgie op de VTM kijken naar de Darts, met VTM reclame tussendoor? Dat contract met de VTM gaat niet ineens duurder worden omdat daar een Belg in zit?
Zonder belg gaan er veel minder mensen kijken naar vtm, wat voor VTM (of andere zenders in de toekomst) het minder interessant maakt om volgende keer meer te betalen voor de uitzendrechten.

Ja maar dit is natuurlijk wel een verdienmodel van de PDC ;) 475 x 762 darters als ik goed geteld heb = 362000 pondjes.
OK onkosten en blah blah blah .. maar het blijft toch een stevig bedragje :tongue:
Tuurlijk, elke clown die 60 avg gooit denkt daar iets te kunnen gaan doen.. en als die daarvoor willen betalen, goed voor hen. LOL

Er was een match van 40 tegen 38 avg in de eerste ronde. Toch wel een applausje waard..

Onrechtstreeks ja. En bovendien riskeer je kijkers te verliezen op de betalende dienst van de PDC via deze link

Ter info. Voor iemand uit de UK, Ierland, Oostenrijk, Duitsland en Zwitserland kost dit 49,99 pond per jaar
Voor andere landen is dit 59,99 pond.

Onrechtstreeks ja. En bovendien riskeer je kijkers te verliezen op de betalende dienst van de PDC via deze link

Ter info. Voor iemand uit de UK, Ierland, Oostenrijk, Duitsland en Zwitserland kost dit 49,99 pond per jaar
Voor andere landen is dit 59,99 pond.
Ik denk niet dat er veel Belgen kijken via een betalende link als het gratis op de VTM komt toch?
Vroeger kocht ik dat ook altijd aan bij het WK darts voor 1 maand ofzo.

Maarja misschien dat er moet geboden worden om de PL Darts in Belgie te mogen uitzenden, en dat ze dan minder gaan bieden als er geen Belg in zit (geen idee wie dan de concurrent van VTM is). Zij zullen die afweging zeker wel gemaakt hebben en geconcludeerd dat het niet de moeite was om een Vlaming in de PL te steken.

In de UK woont 10x meer volk dan in Vlaanderen, als ze een Rob Cross of een Bunting erin steken dan lokt dat ook meer kijkers van mensen die in de buurt wonen van die spelers.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk, elke clown die 60 avg gooit denkt daar iets te kunnen gaan doen.. en als die daarvoor willen betalen, goed voor hen. LOL

Er was een match van 40 tegen 38 avg in de eerste ronde. Toch wel een applausje waard..
Serieus? Over hoeveel winnende legs gaat dit dan?
Op een beetje goeie dag haal ik dit ook hoor, thuis tegen de cpu weliswaar.

Als je een pijl random naar een dartsboard gooit dan is gooi je gemiddeld 13,3.
Dus als je 3 pijlen door een aap naar een bord laat gooien dan gooit die gemiddeld 40.
Veel absolute beginners gooien slechter dan een aap omdat ze op de 20 mikken en er constant naast gooien.
Natuurlijk met double-outs wordt het iets moeilijker :tongue:

Als je een pijl random naar een dartsboard gooit dan is gooi je gemiddeld 13,3.
Dus als je 3 pijlen door een aap naar een bord laat gooien dan gooit die gemiddeld 40.
Veel absolute beginners gooien slechter dan een aap omdat ze op de 20 mikken en er constant naast gooien.
Natuurlijk met double-outs wordt het iets moeilijker :tongue:
De aap weet mss ook niet dat darts gespeeld met uitgooien op een dubbel?

De aap weet mss ook niet dat darts gespeeld met uitgooien op een dubbel?
Idd, maar puur qua scorend vermogen mag je bij elke beurt dat je niet boven de 40 gooit wel veronderstellen dat je slechter werpt dan een gemiddelde aap die 3 pijlen in het bord heeft gegooid.

En die aap zal ook wel af en toe naast het bord gooien, denk ik :). Eigenlijk wel een interessant, compleet off-topic, vraagstuk. Die 13.3 is blijkbaar gebaseerd op een complete random distributie over het dartboard, wat natuurlijk onzin is als je het bord missen niet meetelt. Zou eigenlijk via een klok-curve rond de bullseye moeten zijn.

EDIT: ge moet zoiets eens vragen aan ChatGPT. Indrukwekkend de berekeningen waar hij mee afkomt :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan