Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mike heeft ne goeie mentale kop (wat bij den Dimi soms wel eens hapert). Het zou mij verbazen als hij volgend seizoen niet in de top-10 van de wereldranglijst staat. Den Dimi heeft mss meer talent maar Mike lijkt mij mentaal een pak beter.Zo zie je maar hoe sterk Mike heeft gespeeld, ik vrees dat het gefluit van het publiek hem toch genekt heeft tegen Littler

Volgend weekend begint het WDF WK in Lakeside daar waar het BDO WK altijd doorging.Bij de jeugd staan er ook nog wel wat Belgische talenten in de wachtrij.
Ik zie het in de toekomst toch vrij rooskleurig in voor het Belgische darten.
Dat Ticket van Taylor gaat gwn naar de volgende in rij. (9/10)Volgend weekend begint het WDF WK in Lakeside daar waar het BDO WK altijd doorging.
Bij de mannen doen er 3 Belgen mee : Brian Raman , Sybren Gijbels en François Schweyen. En de bij jeugd : Lex Paeshuyse (13 jaar ) en Jentl Franssen. Normaal zou alles moeten te volgen zijn op youtube.
Morgen wordt ook geloot voor het WK bij de PDC. Voor de laatste tickets wordt morgen gespeeld tijdens een toernooi voor alle spelers met een tourcard die er nog niet bij zijn. Er zijn 55 spelers ingeschreven en voorlopig 3 tickets te verdelen. Als Gian van Veen jeugd WK wint dan is er een 4de ticket. En dan is er nog de vraag wat ze gaan doen met het ticket van Dom Taylor want die is momenteel op non actief gezet wegens positieve doping/drugtest.
Alsof er een drug bestaat die darts zou kunnen bevorderen... heeft waarschijnlijk gewoon eens wat weed gesmoord een paar weken ervoor, maar of die daarom zo hard moet gestraft worden is een andere zaakEn dan is er nog de vraag wat ze gaan doen met het ticket van Dom Taylor want die is momenteel op non actief gezet wegens positieve doping/drugtest.
Je kan toch iets nemen om kalmer te worden, zodat je niet met 'den bibber' zit door de zenuwen?Alsof er een drug bestaat die darts zou kunnen bevorderen... heeft waarschijnlijk gewoon eens wat weed gesmoord een paar weken ervoor, maar of die daarom zo hard moet gestraft worden is een andere zaak
Het is Malibu voor den Dim iJe kan toch iets nemen om kalmer te worden, zodat je niet met 'den bibber' zit door de zenuwen?
Een beetje zoals Dimi doet met 14 duvels voor de wedstrijd.
. Richie Burnett een aantal jaren geleden ook geschorst geweest voor gebruik van cocaïne.Dimi drinkt MalibuJe kan toch iets nemen om kalmer te worden, zodat je niet met 'den bibber' zit door de zenuwen?
Een beetje zoals Dimi doet met 14 duvels voor de wedstrijd.

Geloof me, ik "ken" Lex. 80 is voor hem weinig. In 1 van mijn tornooien gooide hij vlotjes 95avg. En zag hem overtijd 4/5 matchen 100+ gooien op 1 tornooi. Wint tornooien van Kim Huybrechts, Robbie Knops e.d..Lex Paeshuyse speelt als 13 jarige de finale van hun Junior WK op Ally Pally! Al zijn matchen in de KO rondes had hij een gemiddelde boven de 80 gemiddelde.
Weet je nog? 8 jaar schorsing uitgesproken! Hahahah, jullie kennen hem dus al wat beter?Dimi drinkt Malibu![]()

Ja, Ik heb ook een hele tijd met zijn vader en broers getraindHahahah, jullie kennen hem dus al wat beter?![]()