Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik peis het ookBon, ik zou willen slapen, maarja dat gaat nog niet lukken![]()

Vooral heel volwassen gespeeld, zich niet van de wijs laten brengen
Wat is zijn huidige ranking nu?
Meer dan 100 tegen 1 lijkt me.Één ding wel, waarom heb ik geen tientje ingezet op Mike, wat waren die odds eigenlijk voor de start van het toernooi?
Zie hem liever dan Dimi

Zeker omdat humphries plots echt wel die focus had en bleek over te nemen. Viel wel op dat hij constant gefrustreerd was op zichzelf, ook als hij 2x triple 20 gooide en de derde 'slechts' in de 20. Toonde aan hoe sterk Mike was en je alle kansen moest nemen.Helaas moest ik vroeg opstaan en heb ik het niet kunnen volgen maar aan de statistieken te zien was het niveau heel erg hoog.
Beiden 90+ gemiddeld met dubbel in dubbel out over 10 sets. En beiden +-40% op de dubbels. Dat is wereldniveau hé.
Met het niveau van de semi's had Luke vandaag waarschijnlijk wel gewonnen maar zo'n niveau krijg je niet op bestelling zelfs niet als WK. Mike was gemiddeld genomen tijdens dit toernooi ook gewoon de betere. Dus je kan niet zeggen dat de overwinning niet verdiend is
Alsook. Toen het 4-4 stond gingen de gemiddelden van Mike blijkbaar terug de hoogte in. Het feit dat je onder druk staat, uw tegenstander van 4-1 terugkomt tot 4-4 en dat je dan gewoon terug een tandje kan bijsteken is héél erg knap!
Ik ben absoluut geen fan van Dimi. Vanaf het moment dat hij begint te praten zap ik naar een andere zender uit schaamte maar wat je zegt klopt eigenlijk niet.Dimi ja, wat valt daar nog over te zeggen. Eigenlijk zijn de excuses op, het momentum is over. Hij haalt op belangrijke momenten gewoon het niveau niet.
De Decker heeft zich nu ook geplaatst voor de European Championship (hij moest minstens R1 overleven en dat is ondertussen gebeurd). Daarmee heeft hij zich geplaatst voor elk groot toernooi.Mike heeft het Momentum met beide handen gegrepen, wat je moet doen als je een klepper als Humphries wil verslaan.
All credits to Mike, genieten nu van de win, en op naar de volgende