Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Één ding wel, waarom heb ik geen tientje ingezet op Mike, wat waren die odds eigenlijk voor de start van het toernooi?

Echt blij voor Mike. Hij straalt rust uit, hij gooit gewoon goed en man, eindelijk iemand stabiel die ons land in de pers vertegenwoordigd. Kim mag zijn plaats in het WK inleveren denk ik.

Dimi ja, wat valt daar nog over te zeggen. Eigenlijk zijn de excuses op, het momentum is over. Hij haalt op belangrijke momenten gewoon het niveau niet.

Helaas moest ik vroeg opstaan en heb ik het niet kunnen volgen maar aan de statistieken te zien was het niveau heel erg hoog.
Beiden 90+ gemiddeld met dubbel in dubbel out over 10 sets. En beiden +-40% op de dubbels. Dat is wereldniveau hé.

Met het niveau van de semi's had Luke vandaag waarschijnlijk wel gewonnen maar zo'n niveau krijg je niet op bestelling zelfs niet als WK. Mike was gemiddeld genomen tijdens dit toernooi ook gewoon de betere. Dus je kan niet zeggen dat de overwinning niet verdiend is :)

Alsook. Toen het 4-4 stond gingen de gemiddelden van Mike blijkbaar terug de hoogte in. Het feit dat je onder druk staat, uw tegenstander van 4-1 terugkomt tot 4-4 en dat je dan gewoon terug een tandje kan bijsteken is héél erg knap!

Helaas moest ik vroeg opstaan en heb ik het niet kunnen volgen maar aan de statistieken te zien was het niveau heel erg hoog.
Beiden 90+ gemiddeld met dubbel in dubbel out over 10 sets. En beiden +-40% op de dubbels. Dat is wereldniveau hé.

Met het niveau van de semi's had Luke vandaag waarschijnlijk wel gewonnen maar zo'n niveau krijg je niet op bestelling zelfs niet als WK. Mike was gemiddeld genomen tijdens dit toernooi ook gewoon de betere. Dus je kan niet zeggen dat de overwinning niet verdiend is :)

Alsook. Toen het 4-4 stond gingen de gemiddelden van Mike blijkbaar terug de hoogte in. Het feit dat je onder druk staat, uw tegenstander van 4-1 terugkomt tot 4-4 en dat je dan gewoon terug een tandje kan bijsteken is héél erg knap!
Zeker omdat humphries plots echt wel die focus had en bleek over te nemen. Viel wel op dat hij constant gefrustreerd was op zichzelf, ook als hij 2x triple 20 gooide en de derde 'slechts' in de 20. Toonde aan hoe sterk Mike was en je alle kansen moest nemen.

Dimi ja, wat valt daar nog over te zeggen. Eigenlijk zijn de excuses op, het momentum is over. Hij haalt op belangrijke momenten gewoon het niveau niet.
Ik ben absoluut geen fan van Dimi. Vanaf het moment dat hij begint te praten zap ik naar een andere zender uit schaamte maar wat je zegt klopt eigenlijk niet.

Er zijn 6 grote toernooien reeds geweest dit jaar (uitgezonderd de premier league) en heeft alleen op het WK echt gefaald.
WK: Uitgeschakeld in 2de ronde (1ste wedstrijd), in 2023 ook gewoon HF.
Masters: HF
UK open: Gewonnen
World Matchplay: Kwartfinale
World Cup of Darts: HF
World Grand Prix: HF

Op de jaar ranking staat hij wel gewoon op de 3de plaats in prijzengeld, vlak achter MVG. Dus eigenlijk staat hij op de belangrijke momenten er bijna altijd maar is het op de kleinere momenten (euro en vloer toernooien) dat hij niet thuis geeft.

Mike heeft het Momentum met beide handen gegrepen, wat je moet doen als je een klepper als Humphries wil verslaan.

All credits to Mike, genieten nu van de win, en op naar de volgende

Mike heeft het Momentum met beide handen gegrepen, wat je moet doen als je een klepper als Humphries wil verslaan.

All credits to Mike, genieten nu van de win, en op naar de volgende
De Decker heeft zich nu ook geplaatst voor de European Championship (hij moest minstens R1 overleven en dat is ondertussen gebeurd). Daarmee heeft hij zich geplaatst voor elk groot toernooi.

Dat wordt dus kassa kassa voor hem.

Hij is alweer ferm bezig
R1 - 104 gemiddeld en 75% op de dubbels (6-1 winst)
R2 - 102 gemiddeld en 46% op de dubbels (6-0 winst)

Laatst bewerkt:
Ik heb Kim nog nooit zo blij gezien na een nederlaag. :)

Hij was al heel blij in de finale te staan door een goeie loting (en zelf degelijk te spelen).
Winnen tegen Luke is voor hem in een long format gewoon een utopie en dat wist hij zelf ook wel.

Mike was dit toernooi ook weer goed maar hij had net een slechtere match toen hij tegen Luke moest spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan