Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo zie je maar hoe sterk Mike heeft gespeeld, ik vrees dat het gefluit van het publiek hem toch genekt heeft tegen Littler
Mike heeft ne goeie mentale kop (wat bij den Dimi soms wel eens hapert). Het zou mij verbazen als hij volgend seizoen niet in de top-10 van de wereldranglijst staat. Den Dimi heeft mss meer talent maar Mike lijkt mij mentaal een pak beter.
Zelfs top-5 of nog hoger lijkt mij op termijn mogelijk als hij progressie blijft maken.

En daarachter? Andy is degelijk maar hij moet nog een extra stap maken.
Mario is gelijkaardig qua niveau maar is 50+ dus geen idee of hij nog stappen kan maken?
Brian heeft familiale problemen gekend, want hij kan het wel.

Van Kim H, Ronnie H en Robbie (Knops) gaat het niet komen.

Bij de jeugd staan er ook nog wel wat Belgische talenten in de wachtrij. :)

Ik zie het in de toekomst toch vrij rooskleurig in voor het Belgische darten.

Laatst bewerkt:
Dimi was idd niet echt op niveau terwijl Ross Smith dat wel was.
Michael Smith heeft het zijn eigen toch ook moeilijk gemaakt precies,dacht dat die 4-0 voorstond en toch nog deceding leg moeten spelen .

Mike vs White. Als je tegen Mike niet op niveau bent dan krijg je een pak slaag. 6-0 droog op zijne rekker. :tongue:
101 gemiddeld en 6 van de 7 dubbels erin. Gewoon top dus.

En zo is Mike (al)weer de beste Belg dit toernooi.

Terug een Littler vs Mike deze namiddag? Benieuwd of hij onder Littler zijn vel kan kruipen gelijk verleden keer door gewoon zijn eigen goed spel te spelen... Het heeft niet veek gescheeld verleden keer, kwam zelf heel goed weg Littler

Bij de jeugd staan er ook nog wel wat Belgische talenten in de wachtrij. :)

Ik zie het in de toekomst toch vrij rooskleurig in voor het Belgische darten.
Volgend weekend begint het WDF WK in Lakeside daar waar het BDO WK altijd doorging.

Bij de mannen doen er 3 Belgen mee : Brian Raman , Sybren Gijbels en François Schweyen. En de bij jeugd : Lex Paeshuyse (13 jaar ) en Jentl Franssen. Normaal zou alles moeten te volgen zijn op youtube.

Morgen wordt ook geloot voor het WK bij de PDC. Voor de laatste tickets wordt morgen gespeeld tijdens een toernooi voor alle spelers met een tourcard die er nog niet bij zijn. Er zijn 55 spelers ingeschreven en voorlopig 3 tickets te verdelen. Als Gian van Veen jeugd WK wint dan is er een 4de ticket. En dan is er nog de vraag wat ze gaan doen met het ticket van Dom Taylor want die is momenteel op non actief gezet wegens positieve doping/drugtest.

Volgend weekend begint het WDF WK in Lakeside daar waar het BDO WK altijd doorging.

Bij de mannen doen er 3 Belgen mee : Brian Raman , Sybren Gijbels en François Schweyen. En de bij jeugd : Lex Paeshuyse (13 jaar ) en Jentl Franssen. Normaal zou alles moeten te volgen zijn op youtube.

Morgen wordt ook geloot voor het WK bij de PDC. Voor de laatste tickets wordt morgen gespeeld tijdens een toernooi voor alle spelers met een tourcard die er nog niet bij zijn. Er zijn 55 spelers ingeschreven en voorlopig 3 tickets te verdelen. Als Gian van Veen jeugd WK wint dan is er een 4de ticket. En dan is er nog de vraag wat ze gaan doen met het ticket van Dom Taylor want die is momenteel op non actief gezet wegens positieve doping/drugtest.
Dat Ticket van Taylor gaat gwn naar de volgende in rij. (9/10)

En dan is er nog de vraag wat ze gaan doen met het ticket van Dom Taylor want die is momenteel op non actief gezet wegens positieve doping/drugtest.
Alsof er een drug bestaat die darts zou kunnen bevorderen... heeft waarschijnlijk gewoon eens wat weed gesmoord een paar weken ervoor, maar of die daarom zo hard moet gestraft worden is een andere zaak

Alsof er een drug bestaat die darts zou kunnen bevorderen... heeft waarschijnlijk gewoon eens wat weed gesmoord een paar weken ervoor, maar of die daarom zo hard moet gestraft worden is een andere zaak
Je kan toch iets nemen om kalmer te worden, zodat je niet met 'den bibber' zit door de zenuwen?

Een beetje zoals Dimi doet met 14 duvels voor de wedstrijd.

Lex Paeshuyse speelt als 13 jarige de finale van hun Junior WK op Ally Pally! Al zijn matchen in de KO rondes had hij een gemiddelde boven de 80 gemiddelde.

Lex Paeshuyse speelt als 13 jarige de finale van hun Junior WK op Ally Pally! Al zijn matchen in de KO rondes had hij een gemiddelde boven de 80 gemiddelde.
Geloof me, ik "ken" Lex. 80 is voor hem weinig. In 1 van mijn tornooien gooide hij vlotjes 95avg. En zag hem overtijd 4/5 matchen 100+ gooien op 1 tornooi. Wint tornooien van Kim Huybrechts, Robbie Knops e.d..

Maar het is nog een kind, en laat hem een kind zijn. Laatste x dat ik hem zag was hij maar over 1 ding bezig... Hij wou een hamster, maar geen witte want dat is geen mooie kleur voor een hamster.. :D

Maar echt knap wat hij al jaren doet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan