Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ziet er daar idd pokkewarm uit in die zaal. En tis niet ofdat het buiten 40 graden is... Mss een werkpuntje voor een volgende editie? Wat blazers in de zaal?

Zaterdagavond geweest:

- 15’ aanschuiven voor drank, dat kan beter #Wieze
- 15’ aanschuiven voor jetons, dat kan beter #Wieze

Zaterdag beide sessies geweest.
Avond was inderdaad een ramp met aanschuiven.
Namiddagsessie ging veel vlotter.

Voor de avondsessie zou er een heel deel helpers niet zijn komen opdagen, had ik opgevangen.

Zaterdagavond geweest:
- sfeer iets minder dan in Wieze
- Wieze uiteraard wel veel meer dronken mensen
- 3 vechtpartijen gezien, triestig
- Luke Littler speelt daar the perfect game, ongelofelijk
- kent iemand de lyrics van wat ze zingen? Ik weet nooit wat ze zingen, maar wil wel meedoen
- 15’ aanschuiven voor drank, dat kan beter #Wieze
- 15’ aanschuiven voor jetons, dat kan beter #Wieze
- wij zaten helemaal achteraan maar dat was zo ver dat we vooraan rechts gestaan hebben, in Wieze zit je achteraan wel nog goed vind ik
- hamburgers waren top
- vriendelijke Security
- darts blijft leuk om zien, was echt gezellig
- nog nooit in zo’n warme zaal gezeten, en ik ben toch al op redelijk veel plaatsen geweest
15min? Dan heb je geluk gehad.

Smiddags was alles top qua drank enz. Qua sfeer vond ik Wieze ook wel beter. Maar he maakt het zo leuk dat je zelf wil natuurlijk. Denk dat het ook een beetje met de zaal zelf te maken heeft. En de temperatuur natuurlijk.

Sorry maar Dimi is echt een freak. Wat zat die nu met die grijns op zijn gezicht tot 4-3? Of is dat de nieuwe tactiek van zijn mental coach? Op 4-4 was de grijns godzijdank weg.

Waarom kan die nu niet normaal doen zoals Dobey? Gewoon pijlen gooien en zien wie wint. Concentratie en in the end wint de beste. Zo simpel is het.

Sorry maar ik wil hem nu geen maanden zien met zo’n grijns want dat is het ook niet hoor!

Ps: MVG met zijn blokjes 😂😂

Het strafste van al. Van Gerwen was niet eens slecht. Littler is toch echt wel een fenomeen.
Je zou bijna gaan hopen dat er ook nog een ander jeugdig talent op de proppen komt, dat Littler zijn niveau enigszins kan volgen, zodat er een tweestrijd kan ontstaan in de stijl van Messi - Ronaldo, die elkaars niveau serieus deden pieken.

2 ex wereldkampioenen effe over de knie gelegd, die konden eventjes niet meer volgen. En ik vrees dat dat de komende toernooien / jaren niet zal verminderen.

True. Alhoewel Michael Smith gewoon ook echt slecht was. Zoveel treble less visites, niet normaal. Dat hij die Big Fish gooide op het einde zegt natuurlijk ook veel over hoe mentaal Darts wel is. Opeens kon hij het wél! Dat moet hij meenemen naar de toekomst. Clear your mind & gewoon gooien met die pijlen Smith !

True. Alhoewel Michael Smith gewoon ook echt slecht was. Zoveel treble less visites, niet normaal. Dat hij die Big Fish gooide op het einde zegt natuurlijk ook veel over hoe mentaal Darts wel is. Opeens kon hij het wél! Dat moet hij meenemen naar de toekomst. Clear your mind & gewoon gooien met die pijlen Smith !
Ik denk eerlijk gezegd dat eender wie tegen zo een super kanon moet smijten, héééél rap zijn motivatie kan / zal verliezen, ongeacht welke status of welke prestaties deze in het verleden heeft behaald. Heeft iemand eigenlijk een goei filmpje van die Phil Taylor? Ik weet zelf niet hoe die er uit ziet, dat was ook een klasse apart volgens de vele lofbetuigingen die je regelmatig hoort

Heeft iemand eigenlijk een goei filmpje van die Phil Taylor? Ik weet zelf niet hoe die er uit ziet, dat was ook een klasse apart volgens de vele lofbetuigingen die je regelmatig hoort
80d7db52-15e3-4944-81eb-97d6e838ed88_taylor-phil-296_full.jpg

Ik ben zeker dat een "prime" Taylor uit zijn beste jaren tegen de meeste darters die nu spelen nog altijd zou winnen (en dat hij vast en zeker ook WK finales zou spelen)

Het verschil is dat in de topjaren van Taylor er maar één iemand was van het huidige TOPniveau en dat was Taylor zelf.
Nu zijn er een 10-tal (of meer?) darters die op een begenadigde dag zijn niveau kunnen halen.

Dimi weeral fantastisch uitgeblonken in Hongarije.
Zou hij niet beter een pauze inlassen voor een tijdje en mentaal alles op orde zetten. Want is serieus de weg kwijt.
Hij staat nog steeds 3des op de jaarranglijst na Humphries en MvG en nog net voor Littler.

Maar ik ben het wel eens met jou. Hij heeft rust nodig en die neemt hij onvoldoende, het vat is momenteel een beetje 'op'. Het is tijd voor een (korte) pauze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan