Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had net voor het slapen gaan op mijn blaadje geschreven: België wint.Ja, ziek goed gespeeld. Maar MvG was echt nergens

Ach ik vind dat wel kunnen. Van Gerwen doet niks anders in zijn interviews van een steekje te geven aan de tegenstander als hij in topvorm is.Huybrechts zijn interview op podium was ook ff
Statement over Mvg vs Dimi moest niet imo.
Van Gerwen heeft ook alles bereikt wat er te bereiken valt de Belgen niet, het interview was gewoon een klucht te belachelijk voor woordenIk had net voor het slapen gaan op mijn blaadje geschreven: België wint.
Ik had de indruk dat MvG de laatste tijd erg wisselvallig speelt en niet in zijn beste vorm steekt en daardoor had ik al gedacht dat ze gingen winnen.
Ik heb zonet even de statistieken bekeken. Als ze zo blijven spelen zijn ze nu de grote favoriet voor de titel.
Ach ik vind dat wel kunnen. Van Gerwen doet niks anders in zijn interviews van een steekje te geven aan de tegenstander als hij in topvorm is.
En we kennen Kim: Als hij dan een steekje terug kan geven dan is hij met zijne grote mond effectief diegenen die dat durf en doet.
Als er één iemand zijn mond niet houdt is het Kim wel.
Ik zou zeggen: Een koekje van eigen deeg.
Van Gerwen gaf nadien trouwens zelf weer een steekje terug door te zeggen dat de Belgen eigenlijk niet zo goed zijn maar dat ze het zelf hebben laten liggen.
Het is nog altijd Kim. Had je van hem dan een ander interview verwacht na hun overwinning? Neen toch?Van Gerwen heeft ook alles bereikt wat er te bereiken valt de Belgen niet, het interview was gewoon een klucht te belachelijk voor woorden
Gewoon even normaal doen kan ook voor de camera, nu tegen Italië eruit dan staan ook mooi voor paalHet is nog altijd Kim. Had je van hem dan een ander interview verwacht na hun overwinning? Neen toch?

Hun tabelhelft ligt nu wel volledig open. Finale zou België vs Engeland of Schotland moeten worden. (Bookmakers en statistieken)Gewoon even normaal doen kan ook voor de camera, nu tegen Italië eruit dan staan ook mooi voor paal![]()

Bijna! Jammer voor de Italianen maar België gaat door. Ik denk dat bij Kim het zweet ferm uitbrak.Gewoon even normaal doen kan ook voor de camera, nu tegen Italië eruit dan staan ook mooi voor paal![]()

Haha was zeer close, benieuwd of ze het kunnen winnen.Hun tabelhelft ligt nu wel volledig open. Finale zou België vs Engeland of Schotland moeten worden. (Bookmakers en statistieken)
Maar er zijn al veel verrassing gebeurd dit toernooi dus who knows .. tegen Italië verliezen zou inderdaad een afgang zijn.
En ja Kim zou beter pas beginnen stoeven als ze WK zouden zijn. Want anders loop je het risico dat je straks af gaat gelijk ne gieter en dan sta je daar.
Bijna! Jammer voor de Italianen maar België gaat door. Ik denk dat bij Kim het zweet ferm uitbrak.![]()
Ik hoopte stiekem op Italië (altijd leuk zo een land dat ver geraakt zonder echte sterspelersHaha was zeer close, benieuwd of ze het kunnen winnen.
) maar nu dat de Belgen er tegen gewonnen hebben mogen ze voor mijn part de finale halen. (wel straks eerst nog winnen tegen Oostenrijk, ook geen gemakkelijke tegenstander. Maar in de semi's zijn die er nooit).Die twee kunnen ze beter verbieden om ooit nog interviews te geven.En zo komt karma nu toch nog voor de Kim.
Ik dacht meteen wie is wie? Mooi dat je het daarna nog even verduidelijkt.Die twee kunnen ze beter verbieden om ooit nog interviews te geven.
De ene lijkt van een andere planeet te komen en de andere zit altijd 3 Duvels te ver om nog steek te maken. En soms wisselen ze eens van rol.

Ook op het podium ging de cringiness soms naar ongekende hoogtes.Die twee kunnen ze beter verbieden om ooit nog interviews te geven.
De ene lijkt van een andere planeet te komen en de andere zit altijd 3 Duvels te ver om nog steek te maken. En soms wisselen ze eens van rol.

En dat Engelse publiek dat gewoon zat te juichen als hij op het einde zijn dubbels miste omdat ze bang waren dat er nog een leg kwam en daardoor het begin van de match gingen missenChisnall, nog nooit iemand zo snel zo slecht weten smijten, gewoon omdat de finale van Engeland er zit aan te komen![]()