Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie wedstrijd en goed gespeeld.

Alleen de nabeschouwing en commentaar onmiddellijk geskipped. Kan de cringe echt ni aan van dimi

Ja, ziek goed gespeeld. Maar MvG was echt nergens
Ik had net voor het slapen gaan op mijn blaadje geschreven: België wint.
Ik had de indruk dat MvG de laatste tijd erg wisselvallig speelt en niet in zijn beste vorm steekt en daardoor had ik al gedacht dat ze gingen winnen. :tongue:

Ik heb zonet even de statistieken bekeken. Als ze zo blijven spelen zijn ze nu de grote favoriet voor de titel.

Huybrechts zijn interview op podium was ook ff :eek:
Statement over Mvg vs Dimi moest niet imo.
Ach ik vind dat wel kunnen. Van Gerwen doet niks anders in zijn interviews van een steekje te geven aan de tegenstander als hij in topvorm is.
En we kennen Kim: Als hij dan een steekje terug kan geven dan is hij met zijne grote mond effectief diegenen die dat durf en doet.
Als er één iemand zijn mond niet houdt is het Kim wel.

Ik zou zeggen: Een koekje van eigen deeg.

Van Gerwen gaf nadien trouwens zelf weer een steekje terug door te zeggen dat de Belgen eigenlijk niet zo goed zijn maar dat ze het zelf hebben laten liggen.

Laatst bewerkt:
Ik had net voor het slapen gaan op mijn blaadje geschreven: België wint.
Ik had de indruk dat MvG de laatste tijd erg wisselvallig speelt en niet in zijn beste vorm steekt en daardoor had ik al gedacht dat ze gingen winnen. :tongue:

Ik heb zonet even de statistieken bekeken. Als ze zo blijven spelen zijn ze nu de grote favoriet voor de titel.

Ach ik vind dat wel kunnen. Van Gerwen doet niks anders in zijn interviews van een steekje te geven aan de tegenstander als hij in topvorm is.
En we kennen Kim: Als hij dan een steekje terug kan geven dan is hij met zijne grote mond effectief diegenen die dat durf en doet.
Als er één iemand zijn mond niet houdt is het Kim wel.

Ik zou zeggen: Een koekje van eigen deeg.

Van Gerwen gaf nadien trouwens zelf weer een steekje terug door te zeggen dat de Belgen eigenlijk niet zo goed zijn maar dat ze het zelf hebben laten liggen.
Van Gerwen heeft ook alles bereikt wat er te bereiken valt de Belgen niet, het interview was gewoon een klucht te belachelijk voor woorden

Van Gerwen heeft ook alles bereikt wat er te bereiken valt de Belgen niet, het interview was gewoon een klucht te belachelijk voor woorden
Het is nog altijd Kim. Had je van hem dan een ander interview verwacht na hun overwinning? Neen toch?
Anyways dat ze het dan maar bewijzen en nu WK worden ..

Gewoon even normaal doen kan ook voor de camera, nu tegen Italië eruit dan staan ook mooi voor paal 🤣
Hun tabelhelft ligt nu wel volledig open. Finale zou België vs Engeland of Schotland moeten worden. (Bookmakers en statistieken)
Maar er zijn al veel verrassing gebeurd dit toernooi dus who knows .. tegen Italië verliezen zou inderdaad een afgang zijn. :D

En ja Kim zou beter pas beginnen stoeven als ze WK zouden zijn. Want anders loop je het risico dat je straks af gaat gelijk ne gieter en dan sta je daar. :rofl:

Gewoon even normaal doen kan ook voor de camera, nu tegen Italië eruit dan staan ook mooi voor paal 🤣
Bijna! Jammer voor de Italianen maar België gaat door. Ik denk dat bij Kim het zweet ferm uitbrak. :oi22:

Laatst bewerkt:
Hun tabelhelft ligt nu wel volledig open. Finale zou België vs Engeland of Schotland moeten worden. (Bookmakers en statistieken)
Maar er zijn al veel verrassing gebeurd dit toernooi dus who knows .. tegen Italië verliezen zou inderdaad een afgang zijn. :D

En ja Kim zou beter pas beginnen stoeven als ze WK zouden zijn. Want anders loop je het risico dat je straks af gaat gelijk ne gieter en dan sta je daar. :rofl:

Bijna! Jammer voor de Italianen maar België gaat door. Ik denk dat bij Kim het zweet ferm uitbrak. :oi22:
Haha was zeer close, benieuwd of ze het kunnen winnen.

Haha was zeer close, benieuwd of ze het kunnen winnen.
Ik hoopte stiekem op Italië (altijd leuk zo een land dat ver geraakt zonder echte sterspelers :)) maar nu dat de Belgen er tegen gewonnen hebben mogen ze voor mijn part de finale halen. (wel straks eerst nog winnen tegen Oostenrijk, ook geen gemakkelijke tegenstander. Maar in de semi's zijn die er nooit).

Engeland is echter de grote favoriet. Ik denk dat ze de finale wel gaan halen maar daar tegen verliezen.

Die twee kunnen ze beter verbieden om ooit nog interviews te geven.

De ene lijkt van een andere planeet te komen en de andere zit altijd 3 Duvels te ver om nog steek te maken. En soms wisselen ze eens van rol.
Ik dacht meteen wie is wie? Mooi dat je het daarna nog even verduidelijkt. :laugh:

Die twee kunnen ze beter verbieden om ooit nog interviews te geven.

De ene lijkt van een andere planeet te komen en de andere zit altijd 3 Duvels te ver om nog steek te maken. En soms wisselen ze eens van rol.
Ook op het podium ging de cringiness soms naar ongekende hoogtes.

Kim blonk uit in:
de gewichtige blik ter concentratie als hij stond aan te schuiven voor het gooien, plus de wenkbrauwen \ /
de soms kinderachtig teleurgestelde reactie na het gooien als het niet uitpakte maakte dat vorige puntje wel wat grappig
de aggressieve uitbarsting als het goed was (dat dit een beetje vreemd overkomt als de fysiek echt bij een cafesport hoort zijn we wel al gewoon, in feite komt enkel Gerwin Price daarmee weg in de darts wereld)

En dan is er Dimi... die zichzelf de laatste maanden nog explicieter mental coacht tijdens de wedstrijd. De pauze die hij zelf even inlaste alvorens uit te gooien tegen Italie bevatte alles: even detachen, even mediteren, even blazen, zichzelf wat quotes inspreken, en dan BAM in de dubbel! Een hele opbouw van awkwardness die gelukkig resulteerde in een climax. Zo epic en brrrrr tegelijk!

Wel immens respect uiteraard dat ze in de halve finale stonden van het WK, je moet het altijd maar doen, onze gouden generatie voetbal kan er een puntje aan zuigen. Maar wat een figuren zijn dat inderdaad :laugh:

Chisnall, nog nooit iemand zo snel zo slecht weten smijten, gewoon omdat de finale van Engeland er zit aan te komen :ROFLMAO:
En dat Engelse publiek dat gewoon zat te juichen als hij op het einde zijn dubbels miste omdat ze bang waren dat er nog een leg kwam en daardoor het begin van de match gingen missen :ROFLMAO:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan