Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat interview met zijn manager… dan zit je toch op een andere planeet hoorDimi is mentaal toch echt een speciaal geval hoor. Jezus Christus.
Zaterdagavond geweest:
- 15’ aanschuiven voor drank, dat kan beter #Wieze
- 15’ aanschuiven voor jetons, dat kan beter #Wieze

Haha. Dat kan.Ik heb @Kamperske een paar keer in beeld gezien tijdens de laatste match van Mike![]()

15min? Dan heb je geluk gehad.Zaterdagavond geweest:
- sfeer iets minder dan in Wieze
- Wieze uiteraard wel veel meer dronken mensen
- 3 vechtpartijen gezien, triestig
- Luke Littler speelt daar the perfect game, ongelofelijk
- kent iemand de lyrics van wat ze zingen? Ik weet nooit wat ze zingen, maar wil wel meedoen
- 15’ aanschuiven voor drank, dat kan beter #Wieze
- 15’ aanschuiven voor jetons, dat kan beter #Wieze
- wij zaten helemaal achteraan maar dat was zo ver dat we vooraan rechts gestaan hebben, in Wieze zit je achteraan wel nog goed vind ik
- hamburgers waren top
- vriendelijke Security
- darts blijft leuk om zien, was echt gezellig
- nog nooit in zo’n warme zaal gezeten, en ik ben toch al op redelijk veel plaatsen geweest
ProTour order of merit. Heeft verschillende European Tours geskipt alsook vloertoernooien.Waarom is Luke Littler maar 13e reekshoofd? Die speelt toch overal de pannen van het dak?
Alsook de order of merit gaat over twee seizoenen.ProTour order of merit. Heeft verschillende European Tours geskipt alsook vloertoernooien.

Het strafste van al. Van Gerwen was niet eens slecht. Littler is toch echt wel een fenomeen.MvG krijgt ff oplawaai van Littler.
Zal hem niet vaak overkomen zijn,9 legs op rij verliezen.
Je zou bijna gaan hopen dat er ook nog een ander jeugdig talent op de proppen komt, dat Littler zijn niveau enigszins kan volgen, zodat er een tweestrijd kan ontstaan in de stijl van Messi - Ronaldo, die elkaars niveau serieus deden pieken.Het strafste van al. Van Gerwen was niet eens slecht. Littler is toch echt wel een fenomeen.
Ik denk eerlijk gezegd dat eender wie tegen zo een super kanon moet smijten, héééél rap zijn motivatie kan / zal verliezen, ongeacht welke status of welke prestaties deze in het verleden heeft behaald. Heeft iemand eigenlijk een goei filmpje van die Phil Taylor? Ik weet zelf niet hoe die er uit ziet, dat was ook een klasse apart volgens de vele lofbetuigingen die je regelmatig hoortTrue. Alhoewel Michael Smith gewoon ook echt slecht was. Zoveel treble less visites, niet normaal. Dat hij die Big Fish gooide op het einde zegt natuurlijk ook veel over hoe mentaal Darts wel is. Opeens kon hij het wél! Dat moet hij meenemen naar de toekomst. Clear your mind & gewoon gooien met die pijlen Smith !
Heeft iemand eigenlijk een goei filmpje van die Phil Taylor? Ik weet zelf niet hoe die er uit ziet, dat was ook een klasse apart volgens de vele lofbetuigingen die je regelmatig hoort
Hij staat nog steeds 3des op de jaarranglijst na Humphries en MvG en nog net voor Littler.Dimi weeral fantastisch uitgeblonken in Hongarije.
Zou hij niet beter een pauze inlassen voor een tijdje en mentaal alles op orde zetten. Want is serieus de weg kwijt.