Geen enkele Belg wist zich vandaag te plaatsen voor ET-7.
Baetens en De Decker hebben zich wél geplaatst voor ET-8.
(Voor Baetens is het al de 2de ET waarvoor hij zich weet te plaatsen, wat voor zijn eerste seizoen op het hoogste niveau toch wel knap is)

Die eerste plaatste zich, nadat hij eerder op de dag op een heel sterke Sedlacek stootte tijdens ET-7 (die zich zowel wist te plaatsen voor ET-7 en ET-8)

Voor het overige géén Belgen die door de Q's geraakte vandaag.

Mike is dit dartsseizoen voorlopig het meest constant bezig (en daardoor naar mijn mening ook het beste) van de Belgen. Den Dimi staat duidelijk op 2. Hij is gewoon erg wisselvallig. En op 3 vinden we momenteel Andy (Baetens) terug. Mario is helaas voorlopig niet in vorm (en verloor ook kansloos van Andy met 6-3 deze week) en bij Kim gaat het van kwaad naar erger. Hij is echt nergens. Robbie en Ronnie volgen daarna nog wat verderop.

Die laatste 2 zie ik hun tourkaart dan ook verliezen na dit seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Morgen ET-6

Van den Bergh vs Gurney
Baetens vs Clemens
De Decker vs Schindler
 
Update Kim:

Zoals velen al vernomen hebben is het vandaag serieus mis gegaan tijdens de bekerfinale..

In een notendop:

Match einde, supporters antwerp lopen over een pad door een park in een menigte naar de bussen toe.
In het park is een zwerm van onze gekleurde allochtone vrienden verzameld om de supporters van rafc te provoceren.
De rij loopt vast door grimmige sfeer.

Kim en Kevin willen door een opening in de omheining de rij passeren om sneller naar de bussen te gaan en worden langs achter aangevallen door marrokanen.

Verdict, terwijl Kim op de grond lag en stampen geïncasseerd heeft, heeft hij een dubbele sleutelbeen breuk opgelopen, rechtse arm helaas.

Morgen word deze geopereerd..

Alvast bedankt aan iedereen voor de lieve berichtjes!

Niet te geloven dees en zoals Sheldon zegt dit is heel nefast voor zijn carrière..
 
Heeft Dimitri een knokploeg in de vorm van 'Brusselse jongeren' ingehuurd?

Ik schrik er niet van dat het Huybrechts overkomt. Die vent is een serieuze driftkikker.
Ik vermoed dat die vechtpartij daar niks te maken heeft. Dit is gewoon pech. Wrong place wrong time.
Wel jammer want dit is misschien wel einde carrière?

Al hoop ik het van niet want dat zou hij nu ook weer niet verdienen.
 
Kan me moeilijk voorstellen dat er geen beelden van zijn.

Ik begrijp ook wel het cynisme in zijn post, maar toch niet slim als publiek figuur…
 
Kan me moeilijk voorstellen dat er geen beelden van zijn.

Ik begrijp ook wel het cynisme in zijn post, maar toch niet slim als publiek figuur…
Niet dat het veel verschil gaat maken waarschijnlijk, maar dit is geschreven door zijn vrouw Dana en niet Kim zelf.
 
Sleutelbeen zal wel meevallen denk ik
De schade valt volgens Kim inderdaad gelukkig nog mee maar dit valt altijd af te wachten.
Je wenst alvast niemand zoiets toe. Hij heeft de laatste tijd toch wel wat mee gemaakt.

Een verplichte pauze (prognose is blijkbaar 6 weken) is in die zin misschien nog zo slecht niet? Goed uitgerust komt hij misschien nadien sterker terug dan ooit.
 
Morgen ET-6

Van den Bergh vs Gurney - Verloren
Baetens vs Clemens - Gewonnen
De Decker vs Schindler - Gewonnen
Den Dimi had er weer geen zin in. 3 / 17 op de dubbels. Ja dan win je dus niet.

Op de jaarranglijst staat hij voorlopig wel nog eerste door die overwinning op een major maar voor het overige is het gene vette.
Mike staat 36ste en Andy 62ste.

Kim stond voor zijn ongeluk pas als 4de Belg (80ste) en was aldus effectief niet zo goed bezig.
En nu dus ook nog vermoedelijk een 6-tal weken aan de kant. :frown:


En hier is het al, toch weer een heel andere versie dan die van de Kim.
De waarheid ligt meestal ergens in het midden niet ?
 
Laatst bewerkt:
Haha

“Het waren de supporters die de jongeren achterna zaten.”

Iemand zou geroepen hebben dat er met een helm was geslagen. “Huybrechts was een van de mannen die achter die tieners aan zat. Daarbij is hij gevallen. Het leek alsof hij over zijn eigen voeten struikelde. Toen hij probeerde recht te krabbelen, hebben twee of drie van die gasten hem nog een paar laffe stampen gegeven.”


Ik ken er ook zo enen. Altijd de eerste om te rellen, maar als ze zelf eens iets voor hebben, dan is het allemaal de fout van de nieuwe Belgen 😂
 
Ik vermoed dat die vechtpartij daar niks te maken heeft. Dit is gewoon pech. Wrong place wrong time.
Wel jammer want dit is misschien wel einde carrière?

Al hoop ik het van niet want dat zou hij nu ook weer niet verdienen.

Lol einde carrière. Man teert nog altijd op dat hij 10 jaar geleden ofzo een periode heeft gehad dat hij goed pijltjes kon gooien.
De keren dat ik hem de afgelopen tijd heb zien gooien was dat meestal toch maar van een bedenkelijk niveau.

Dat gecombineerd met dat het gewoon een irritante vent is die met iedereen ruzie heeft maakt dat het echt geen gemis zou zijn moest die van het scherm verdwijnen imo.
 
Alleen Mike naar de laatste 16 (ET-6). Andy was gisteren (in tegenstelling tot zijn partij tegen Clemens) gewoon niet goed genoeg op de dubbels tegen Bunting. Dat kan gebeuren en Bunting zelf was wél heel goed. (60% op de dubbels)

Mike was dan weer echt fantastisch tijdens het uitgooien. Hij gooide 120, 151 en 135 achtereen volgens uit. Maar hij was erg wisselvallig met zijn scores waardoor hij het zichzelf nog nodeloos moeilijk maakte. Finaal had hij nog geluk dat hij won nadat Ratajski niet profiteerde en een matchdart miste.

Update: En den Mike naar de kwartfinales. Goed bezig! :D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan