Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Hoe Dimitri Lukeman nog terug in de match laat komen is toch niet te geloven?
Pakt gelukkig nog die laatste leg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Id. Mentaal is hij dit toernooi bij de les maar hij maakte het zichzelf (weer) nodeloos moeilijk halverwege de match.Hoe Dimitri Lukeman nog terug in de match laat komen is toch niet te geloven?

Humphries moet wel niks doen tegen Evans die (voorlopig) echt een heel slechte match speelt.Tegen deze Humphries is Dimi toch niet kansloos.

Nja tis een speciale kerel als er camera’s op gericht staan.Eigenlijk is den Dimi zijn walk-on song toch ook wel ironisch… “Happy” terwijl hij eruit ziet alsof zijn oma net overleden is.. Kan nauwelijks een lachje van.
Triestig loopje idd.Nja tis een speciale kerel als er camera’s op gericht staan.
Ik zou ook soms niet goed weten hoe ik mij moet gedragen waardoor ik ook soms wel eens raar kan overkomen hoor. Gohja… ik herinner mij vooral die periode van enkele jaren geleden dat vtm hem volgde met camera om zijn knie blessure op te volgen om te zien of hij een of ander tornooi zou halen of niet…
Daar was hij echt gewoon een sympathieke kerel ze..
Denk podium en prestatiedruk en die spotlight op u dat dat wel iets kan doen met een mens.
Ik vind wel dat hij wat meer zelfvertrouwen mag uitstralen en eens wat steviger doorvieren of eens een schreeuw a la price ofzo… dat moet u toch meer oppeppen dan idd zo triestig lopen kijken hele tijd..
Toont wel dat hij barst van vertrouwen en wss denkt het nog te kunnen redden. Bij 8-2 nog terugkomen is lastig…7-3 mag hij toch niet meer uit handen geven. Humphries staat toch echt niet goed te gooien en zijn laatste finish was toch ook shakey, daar gaat zijn vreugde-uitbarsting niets aan verhelpen, denk ik.
Toont wel dat hij barst van vertrouwen en wss denkt het nog te kunnen redden. Bij 8-2 nog terugkomen is lastig…