Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe Dimitri Lukeman nog terug in de match laat komen is toch niet te geloven?

Pakt gelukkig nog die laatste leg.
Id. Mentaal is hij dit toernooi bij de les maar hij maakte het zichzelf (weer) nodeloos moeilijk halverwege de match.
Al bij al nog wel vrij vlotjes gewonnen. Lukeman was (helaas) niet op het niveau van tegen Gary.

Een gokje voor de finale en de winst. :tongue:
Heta vs Humphries
Heta for the win

Laatst bewerkt:
Dimi is hier toch stabiel aant gooien hoor. Ziet er me toch een beetje minder zenuwachtig uit. Zijn dubbel percentage ook meer dan ok en weinig trebbless visits.

Hopelijk kan Dimi het afmaken. Staat toch sterk te gooien, ondanks dat zijn body language het tegendeel suggereert (hij ziet er ook vermoeid uit). Zijn T19s gaan er ook zeer vlot in.

Een beetje verrassend want de laatste paar toernooien lieten niet echt uitschijnen dat hij in vorm was. Maar het kan snel keren in darts. Eens je de goeie flow te pakken hebt ...

Eerlijkheidshalve is het wel verdiend. Hij gooit niet de allerhoogste gemiddelden maar hij is wel heel erg constant en gooit elke match op een hoog niveau.

Tegen deze Humphries is Dimi toch niet kansloos.
Humphries moet wel niks doen tegen Evans die (voorlopig) echt een heel slechte match speelt.
Tegen een beter spelende Dimi zal hijzelf ook wel een niveautje hoger spelen denk ik.

Maar kansloos? Zeker niet. In een finale waar de vermoeidheid ook begint mee te tellen, kan er vanalles gebeuren.

Ik ga de finale wel niet meer volgen. Ik moet morgen vroeg opstaan, maar ik lees het morgen dan wel wie gewonnen heeft.
Mijn slaap is belangrijker :D

Eigenlijk is den Dimi zijn walk-on song toch ook wel ironisch… “Happy” terwijl hij eruit ziet alsof zijn oma net overleden is.. Kan nauwelijks een lachje van.

Dimi duidelijk de sterkste. Beide spelers gewoon op hun zelfde elan van de SF: Dimi sterk en Humphries te wisselvallig.

Eigenlijk is den Dimi zijn walk-on song toch ook wel ironisch… “Happy” terwijl hij eruit ziet alsof zijn oma net overleden is.. Kan nauwelijks een lachje van.
Nja tis een speciale kerel als er camera’s op gericht staan.

Ik zou ook soms niet goed weten hoe ik mij moet gedragen waardoor ik ook soms wel eens raar kan overkomen hoor. Gohja… ik herinner mij vooral die periode van enkele jaren geleden dat vtm hem volgde met camera om zijn knie blessure op te volgen om te zien of hij een of ander tornooi zou halen of niet…
Daar was hij echt gewoon een sympathieke kerel ze..

Denk podium en prestatiedruk en die spotlight op u dat dat wel iets kan doen met een mens.

Ik vind wel dat hij wat meer zelfvertrouwen mag uitstralen en eens wat steviger doorvieren of eens een schreeuw a la price ofzo… dat moet u toch meer oppeppen dan idd zo triestig lopen kijken hele tijd..

Nja tis een speciale kerel als er camera’s op gericht staan.

Ik zou ook soms niet goed weten hoe ik mij moet gedragen waardoor ik ook soms wel eens raar kan overkomen hoor. Gohja… ik herinner mij vooral die periode van enkele jaren geleden dat vtm hem volgde met camera om zijn knie blessure op te volgen om te zien of hij een of ander tornooi zou halen of niet…
Daar was hij echt gewoon een sympathieke kerel ze..

Denk podium en prestatiedruk en die spotlight op u dat dat wel iets kan doen met een mens.

Ik vind wel dat hij wat meer zelfvertrouwen mag uitstralen en eens wat steviger doorvieren of eens een schreeuw a la price ofzo… dat moet u toch meer oppeppen dan idd zo triestig lopen kijken hele tijd..
Triestig loopje idd.
Of bij een mindere worp zo een ingestudeerd vuistje

7-3 mag hij toch niet meer uit handen geven. Humphries staat toch echt niet goed te gooien en zijn laatste finish was toch ook shakey, daar gaat zijn vreugde-uitbarsting niets aan verhelpen, denk ik.

Voila wat hij bij zijn 7e gewonnen leg deed, dat moeten we meer zien…

Ff die passie en dat vuur en die zelfzekerheid dat er wat uit moet komen.

7-3 mag hij toch niet meer uit handen geven. Humphries staat toch echt niet goed te gooien en zijn laatste finish was toch ook shakey, daar gaat zijn vreugde-uitbarsting niets aan verhelpen, denk ik.
Toont wel dat hij barst van vertrouwen en wss denkt het nog te kunnen redden. Bij 8-2 nog terugkomen is lastig…

Wat een break! Effen afmaken nadat Humphries begint met 2 180s.
EDIT: die tegenbreak was toch vermijdbaar… Je ziet toch zoals vaak het niveau van Dimi zakken als de eindmeet in zicht komt. Best dat Humphries er nog altijd niets van bakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan