Gohja ik haat em niet maar vind em wel beetje vreemd overkomen jammer genoeg.

Maar hij is gewoon wel ne goeie kerel ze als ge daar wat door kunt kijken.

Uiteraard supporter ik sowieso voor alle Belgen.

Hij en Mike zou mooi zijn om world cup samen te spelen.
 
Goed dat ik ben gaan slapen. Dit was anders slecht geweest voor mijne tikker.

Den Dimi had ruim over de 100 gemiddeld en meer dan 50% op de dubbels als ik het goed berekend heb (waarmee je gewoon terecht kandidaat bent voor de titel). TOT hij plots met de finish in zicht de bibber in zijn armen kreeg? Humphries die dan bij wijze van spreken de overwinning cadeau kreeg maar dan zelf 2x mist.

Het toont wel aan dat het mensen blijven. Den Dimi is zeker niet de enige darters die met de finish in zicht krampen krijgt van stress.
Een tijdje geleden zag ik zo oa Wright meerdere matchdarts missen.
 
Laatst bewerkt:
Amai, chic van den Dimi na zo'n slecht jaar. Hopelijk kan hij er terug wat vertrouwen uithalen, want hij blijft toch een broos ventje op dat gebied. Maar hij toont nog maar eens dat hij veruit de beste Belgische darter is imo. Hij is ook weer 110k pond rijker, jupla.
 
Laatst bewerkt:
Aan de andere kant, hij moet toch iets goed doen. 2x PDC major winnaar. Kunnen er niet veel zeggen.
 
Humphries krijgt natuurlijk ook maar die kansen omdat Dimitri eerst zelf begint te choken. Het is een verdiende zeg als je ziet wat ie allemaal eerder nog laat liggen. Maar wat hij doet tijdens die laatste legs is toch gewoon is toch vragen voor miserie. Ipv zijn flow door te trekken stoppen, weglopen van oche. Dan krijg je natuurlijk het publiek tegen en als je dan nog eens de mist ingaat bij het gooien zelf na zo'n toneeltje tjach. Dan heeft ie het geluk dat Humphries zelf ook choked en komt alles goed.
 
Is ook nummer 1 met een reden? Maar zo'n kans dat ie daar laat liggen, onbegrijpelijk.
Peter Wright misses six match darts and big number to lose dramatic final

Wright deed het hem voor en die heeft toch veel meer jaren ervaring dan den Dimi (OK in een iets minder belangrijk toernooi maar toch).

Het is niet altijd gemakkelijk om de zenuwen onder bedwang te krijgen.
Je mist 1 matchdart, je mist een 2de en plots begin je te twijfelen en te veel na te denken.
 
Toch ook gewoon met dank aan Humphreys die onwaarschijnlijk mist op het einde?
Humphries was al van de halve finale vrij pover aan het uitgooien (maar zijn tegenstander was daar nog een pak zwakker). Het is ook daardoor dat Dimi zijn voorsprong uitgebouwd had, want hij was echt wél zeer goed aan het uitgooien.
Al bij al was het gewoon zeer dik verdiend, en het had helemaal niet zo spannend hoeven te zijn.
 
Goed, fijn voor hem dat hij wint. Ook net goed voor het Belgisch tornooi in Wieze dat de aandacht meer naar zijn overwinning zal gaan. Want extra-sportief hebben de Belgen ook goud verdiend op gebied van drama.

Buiten zijn overwinning was het weer tenenkrullend toekijken hoe hij zich dan weer profileert in zijn inteviews. Zijn management ( want daarvoor ben je er toch ? ) zouden hem beter in't vervolg een papiertje meegeven met wat hij mag zeggen en binnen dat kader te blijven. Want nu maakt hij zich onnodig belachelijk (weeral...)
 
Buiten zijn overwinning was het weer tenenkrullend toekijken hoe hij zich dan weer profileert in zijn inteviews. Zijn management ( want daarvoor ben je er toch ? ) zouden hem beter in't vervolg een papiertje meegeven met wat hij mag zeggen en binnen dat kader te blijven. Want nu maakt hij zich onnodig belachelijk (weeral...)
Wat hij zegt in zijn interviews interesseert mij persoonlijk nog het minste om eerlijk te zijn. Al zegt hij dat hij ne stijve krijgt van extase omdat hij gewonnen heeft. Het zou mij helemaal niets doen of zeggen. Ik haal mijn schouders gewoon eens op en ik slaap nadien nog steeds gelijk een roos.

Maar dat is mijn persoonlijke mening én ik begrijp dat zo'n interview natuurlijk gegeven wordt voor de hele publieke opinie en dan moet je u toch voorbereiden daarop en de juiste zaken zeggen. (Dus bovenstaande zeggen is dan natuurlijk géén goed idee)

Ach ja den Dimi zal nooit veranderen denk ik. Hij is wie hij is zeker?
 
Terug
Bovenaan