Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
New Year, Same Dimitri 
“Ik ben herboren en zal de pijlen laten spreken”
Men gat, ja

“Ik ben herboren en zal de pijlen laten spreken”
Men gat, ja
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hiermee zijn alle Belgen uitgeschakeld.

Het was echt een off day. Dit was het echt niet maar dat kan gebeuren. Hij zal zijn hoofd moeten vrijmaken en op naar de volgende.Kim zal wel heel teleurgesteld zijn. Vorige week nog met hem gebabbeld en failure was not an option

Als ik het goed gezien heb is Mario nu 96ste met 5 punten na 4 vloertoernooien.- Vandenbogaerde en Baetens die na het eerste toernooi een ranking hebben wat belangrijk kan zijn voor de UK Open. Als ze in de top 96 geraken dan beginnen ze een ronde verder in het toernooi.
Inderdaad Mario staat 96ste met 5000£. Andy heeft evenveel maar ik vermoed dat bij gelijkstand degene die het verst is geraakt in het laatste toernooi hoger in de ranking komt.Als ik het goed gezien heb is Mario nu 96ste met 5 punten na 4 vloertoernooien.

Tegen Littler was Van Gerwen niet super maar Littler was dat zelf ook niet. Beiden hadden hun slechtste match tegen elkaar.3 op 3 voor MvG![]()

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20...ource=nb&utm_medium=push&utm_campaign=webpush
"toen Huybrechts De Decker te lijf ging"
Euh mis ik iets? Ik zie toch vooral Kim die steeds wegloopt en gevolgd wordt door De Decker(?). Ik hoor hem enkel schelden en dreigen, maar het fysieke gedeelte mis ik hier toch?
Het blijft nog altijd een cafésportWe mogen niet generaliseren zeker en zeggen dat dit gewoon aantoont wat voor een marginale sport dit is?
Btw ik kijk regelmatig met plezier naar de wedstrijden op VTM2 (behalve het commentaar dat nergens op slaat als the Sherrif niet aan het woord is)
.Financieel is dit toch niet zo interessant geweest voor hem tot op heden? Best case misschien break even door sponsoren en de verkoop van spullen die met zijn naam op de markt gebracht zijn?Wat Robbie betreft heb je gelijk dat het niveau momenteel nog te zwaar is. Dikwijls zie je dat een gemiddelde van 90 niet altijd genoeg is om matchen te winnen op de pro tour. Ik acht de kans heel klein dat hij op het eind van het jaar in de top 64 geraakt. Wat uiteraard geen schande is zeker nu er ook minder kansen zijn op de Euro Tour. Er waren ook maar weinig mensen die verwacht hadden dat hij een tourkaart ging pakken vorig jaar. Maar ondertussen heeft hij wel 2 jaar op de tour kunnen spelen en heeft hij zijn eigen pijlen op de markt.