Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zeg ik toch ook? Heb je wél heel mijn laatste post gelezen tot helemaal onderaan?En Dimi had een zware offday, maar is en blijft nog steeds veruit de beste belg.
Dat Andy eerst eens begint met zijn tourcard en dan wat opwerkt en daar stabiel blijft... Dan pas kunnen we gaan inschatten hoe goed hij echt is.

Als er nu 1 sport is waar je echt gewoon makkelijk gemiddeldes en dubbel percentages kunt vergelijken is het darten. Het is natuurlijk ook niet gewoon een random toernooi dat Baetens gewonnen heeft. Een eerste ronde op een PDC WK is echt niet meer stresserend dan een WK finale in de WDF. Zoals @Vteclover hier boven al aangeeft. Hij verloor in Wieze bij de laatste 16 met een gemiddelde van 102 van Humphries in een deciding leg. Heel dat Baetens verhaal hier is er ook gekomen omdat er niet gelezen wordt wat er effectief geschreven is.Echt xD
Wat random gemiddeldes van een speler op een ander tornooi tegen een totaal ander type tegenstander gaan vergelijken met andere Belgen op het PDC WK....
En Dimi had een zware offday, maar is en blijft nog steeds veruit de beste belg.
Dat Andy eerst eens begint met zijn tourcard en dan wat opwerkt en daar stabiel blijft... Dan pas kunnen we gaan inschatten hoe goed hij echt is.
Baetens heeft alvast geen schrik van de grote jongens.
Remember wieze, zelfs humphries moest er een decider uitslepen.
En hoewel ik humphries niet graag zie spelen die gaat op het wk ver geraken.
Nu de belgen eruit zijn wil ik eens een stunt van garry anderson zien bij de "oude garde"
Littler tegen anderson zie ik er echt inzitten
Daarmee ben ik het natuurlijk wél eens hoor.Baetens had ook 0,0 te verliezen, denk dat je dat niet mag onderschatten.
Tenzij hij natuurlijk echt zo goed is, maar dat kunnen we op dit moment toch nog niet weten? Tourcard afwachten en dan zien hoe ver hij het schopt, voor hetzelfde geld haalt hij weer zijn tourcard niet.
Sorry maar iemand die niet eens een tourcard heeft zo gaan ophemelen slaat gewoon nergens op.Als er nu 1 sport is waar je echt gewoon makkelijk gemiddeldes en dubbel percentages kunt vergelijken is het darten. Het is natuurlijk ook niet gewoon een random toernooi dat Baetens gewonnen heeft. Een eerste ronde op een PDC WK is echt niet meer stresserend dan een WK finale in de WDF. Zoals @Vteclover hier boven al aangeeft. Hij verloor in Wieze bij de laatste 16 met een gemiddelde van 102 van Humphries in een deciding leg. Heel dat Baetens verhaal hier is er ook gekomen omdat er niet gelezen wordt wat er effectief geschreven is.
Baetens, met zijn huidige vorm, had de vloer aangeveegd met alle Belgen hier. Wat een dramatisch WK hebben onze toppers hier gegooid. De Decker en Vandenbogaerde nog relatief op niveau.
Andy was wel de meest consistente / constante speler van de WDF in 2023. Dat leverde hem dan ook de meeste titels op.Sorry maar iedereen kan van iedereen winnen en iedereen heeft eens extreme uitschieters.

We zullen wel zien. De toekomst zal het wel zeggen. Meer valt er eigenlijk niet meer te zeggen denk ik.![]()

Ik hemel iemand op die net wereldkampioen geworden is in de WDF/BDO. Er zijn een hele hoop PDC spelers die dat nooit gelukt is voor ze de overstap gemaakt hebben. Het hebben van een tourcard is daar echt niet voor nodig. Jij overschat die tourcard ook nogal. Knops heeft er 1 en die komt nog niet aan de enkels van Baetens.Sorry maar iemand die niet eens een tourcard heeft zo gaan ophemelen slaat gewoon nergens op.
Mee akkoord. Gemiddeld genomen is Knops (naar mijn mening alvast) eigenlijk wel de mindere speler.Knops heeft er 1 en die komt nog niet aan de enkels van Baetens.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Dimi een klacht had ingediend voor iets wat Kim over hem zei toen hij live commentaar aan het geven was. Helaas vind ik het nergens terug. Ging dat toen niet over zijn belachelijke lach in het begin van het jaar? Dat hij zich meer moest concentreren op het darten dan op die randzaken. Die stond toen toch high (of blijkbaar dronken) op het podium?Ik denk dat The Sherrif oplapwerk heeft met Huybrechts. Wat die er allemaal uitkraamde tijdens zijn interview....
Zou dat conflict en die klacht nu zo zwaar doorwegen dat onze twee actoren Dimi en Kim dat niet gewoon kunnen uitklappen? Zo erg kan het toch niet geweest zijn?
Als ik lees dat Dimi zelfs in discussie kan treden voor een stomme croque monsieur en dat een hele tijd zo dan wil aan houden. Mag ik toch hopen dat hun discussie'tje niet om een bagatel gaat zoals dat met Van Duijvenbode? Hij heeft er toch alle baat bij dat het darten op de kaart komt te staan in België? ( Al vind ik dat hij tov Kim, Mike, Erik maar weinig daar toe aan bijdraagt)

Natuurlijk zitten er op beyondgaming journalisten tussen van de VRT, VTM enzovoorts. Dat lijkt mij logisch.Zit er hier nu ook een vtm journalist mee te lezen?
De voorstelling en praatje van andy baetens na de match van bunting??
Als het publiek zich niet weer tegen pikachu keert na dat laatste voorval dan zien ik die nog ver geraken

Lol, kheb precies wat gemist met Kim zijn interview.. wat is er allemaal gezegd geweest? Kan ik dat ergens herbekijken?