Sim PC PS5 XBOX Cities: Skylines II

tzal er vooral van afhangen hoe groot ge uw stad bouwt natuurlijk. Tzal een cpu en ram intensief spel worden volgens mij als ge groot bouwt maar waarschijnlijk draait da wel goed op een low end gpu
Is het niet de bedoeling van het spel dat je een grote stad bouwt ? :)
 
Is het niet de bedoeling van het spel dat je een grote stad bouwt ? :)
Ik denk het ook. ;).
En natuurlijk zal in het begin bij velen het spel vlot draaien maar de ene zal na het unlocken van tegel x toch wel tegen de restricties van zijn PC aanlopen.
Je kan natuurlijk ook op consoles kopen maar met de vele mods die op PC uitkomen is het toch aan te raden om dit op PC te kopen.
 
tzal er vooral van afhangen hoe groot ge uw stad bouwt natuurlijk. Tzal een cpu en ram intensief spel worden volgens mij als ge groot bouwt maar waarschijnlijk draait da wel goed op een low end gpu

Het is wel geweten dat CS1 zeer slecht geoptimaliseerd was en geen gebruik kon maken van meerdere cores. De devs hebben al gezegd dat CS2 veel beter geoptimaliseerd zal zijn.

Daarenboven had je wel veel mods nodig om CS1 deftig te kunnen spelen. Die mods moeten allemaal in je werkgeheugen worden geladen, waardoor je snel aan de limieten van je RAM zat. De meeste cruciale mods zijn ditmaal geïntegreerd in de base game, waardoor je makkelijker vanilla zal kunnen spelen.

Het zal dus hopelijk allemaal niet zo erg zijn.
 
Het is wel geweten dat CS1 zeer slecht geoptimaliseerd was en geen gebruik kon maken van meerdere cores. De devs hebben al gezegd dat CS2 veel beter geoptimaliseerd zal zijn.

Daarenboven had je wel veel mods nodig om CS1 deftig te kunnen spelen. Die mods moeten allemaal in je werkgeheugen worden geladen, waardoor je snel aan de limieten van je RAM zat. De meeste cruciale mods zijn ditmaal geïntegreerd in de base game, waardoor je makkelijker vanilla zal kunnen spelen.

Het zal dus hopelijk allemaal niet zo erg zijn.
Ik vond dat eigenlijk zeer goed meevallen. CS1 speel(de) ik op een RX580 en dat ging echt wel vlot. Je had idd wel wat mods nodig, zelfs de eerder casual speler zoals ik had enkele must-haves, bv om rondpunten te tekenen en lanes te regelen.
 
Zo gigantisch veel uren versleten aan CS1. Echt heel benieuwd naar nieuwe versie.

Wat ik echt hoop is dat ze de gebouwen binnen zones beter aanpassen aan ronde of schuine straten.

En de verdeling tussen gebouw-straat beter maken. In CS1 heb je soms meer straat dan gebouwen.
 
Sociale diensten, internet toegang, de afvalstorten die je manueel kan afbakenen ipv een statische zone neerploppen en extra capaciteit via modules. Lijkt mij op dit gebied eerder QoL changes en wat extra (varianten van) services maar meer niet. Maar meer is misschien ook niet nodig, less is more?

Vind het wel een beetje spijtig dat de zwaailichten van de hulpdiensten niet werken en je enkel een gekleurde corona zone op de grond hebt als effect. Het zou anders toch een leuk effectje geweest zijn als je van hogerop kijkt en zeker 's nachts.
 
Vind het wel een beetje spijtig dat de zwaailichten van de hulpdiensten niet werken en je enkel een gekleurde corona zone op de grond hebt als effect. Het zou anders toch een leuk effectje geweest zijn als je van hogerop kijkt en zeker 's nachts.
t'is nog niet gereleased eh... wie weet komt er zelfs nog uitstel om bugs op te lossen
 
t'is nog niet gereleased eh... wie weet komt er zelfs nog uitstel om bugs op te lossen
De dag vandaag zijn de preview builds (of de stukken die publiekelijk worden vertoond) meestal zo goed als gelijk aan de release builds. En daarbij lijkt mij dit niet zozeer een bug maar eerder working as intended.

Ineens maar wat achterstand inhalen:

 
Terug
Bovenaan