Kingdom Come: Deliverance II

Wedding quest achter de rug...
wtf! de missies erna...
Een paar missies later keren we terug naar Semine en dacht dat ik daar de kant van de 'goeie' gekozen te hebben.
Bleek achter af toch niet de 'goeie' kant gekozen te hebben :oi22:
Oh well, tijd om een volledige nieuwe map te ontdekken :biglaugh:

Voorbije weekend KCD2 uitgespeeld op 105u. Al knap dat ik het zolang heb volgehouden. The Witcher 3 had ik zelfs op 40u uit ofzo :D Dus conclusie, beste single player ervaring in 40jaar gaming om mijn aandacht zo lang te kunnen volhouden :p

Wel spijt dat ik opt einde de main story zo gerushed heb. Want de laatste 15u ofzo waren lineair. Het spel gaf ook wel aan dat de open wereld op dat moment even gedaan was.

Ik wil zeker nu KCD1 ook gespeeld hebben. Dat zal iets voor de komende winterperiode zijn. Ik sluit ook niet uit dat ik daarna een 2de playthrough ga doen met de uitbreidingen :love2:

Voorbije weekend KCD2 uitgespeeld op 105u. Al knap dat ik het zolang heb volgehouden. The Witcher 3 had ik zelfs op 40u uit ofzo :D Dus conclusie, beste single player ervaring in 40jaar gaming om mijn aandacht zo lang te kunnen volhouden :p

Wel spijt dat ik opt einde de main story zo gerushed heb. Want de laatste 15u ofzo waren lineair. Het spel gaf ook wel aan dat de open wereld op dat moment even gedaan was.

Ik wil zeker nu KCD1 ook gespeeld hebben. Dat zal iets voor de komende winterperiode zijn. Ik sluit ook niet uit dat ik daarna een 2de playthrough ga doen met de uitbreidingen :love2:
En na het uitspelen van de main story had ik hier geen zin meer om te backtracken om nog wat side missions te doen, na enkele epische missies op het laatst zou dat saai aanvoelen. :p

En na het uitspelen van de main story had ik hier geen zin meer om te backtracken om nog wat side missions te doen, na enkele epische missies op het laatst zou dat saai aanvoelen. :p
Ja en als ge dan zo een quest als "Thunderstone" krijgt voorgeschoteld. Ik dacht als dit het niveau wordt :laugh:

Mijn hoofddoel heb ik wel bereikt. Gescoord bij Lady Rosa en Katherine. :love2: Ik dacht op een gegeven moment dat ik er wel gelegen had na wat ik gedaan heb in Maleshov door een verkeerde keuze te maken.. maar gelukkig heeft Katherine me vergeven. :p

Laatst bewerkt:
Ik ben nog lekker aan het kabbelen in de eerste map. Maar wanneer ga je best naar de wedding?

Heb net dat kamp in appalonia een kopje kleiner gemaakt voor dienen ring, maar lijkt of de grote side quests er niet meer zijn. Al kunnen de kleinere side quests en tasks ook nog wel geestig zijn natuurlijk.

Is er ondertussen al een easy mode dat je gwn story kan volgen?

Zou nice zijn... gewoon te weinig tijd voor dit soort games maar setting is gewoon fantastisch

Is er ondertussen al een easy mode dat je gwn story kan volgen?

Zou nice zijn... gewoon te weinig tijd voor dit soort games maar setting is gewoon fantastisch
Easy mode zover ik weet niet, maar als je het gemakkelijker wil maken zou ik aanraden om mods te installeren.
Die werken zeer fijn en er zijn verschillende mods om alle aspecten van de game gemakkelijker te maken, combat included.

Kuttenberg aan het ontdekken dezer dagen. Toch leuk sfeertje weer.

Maar wat ik mij afvroeg, hoe zijn Mutt en Pebles daar geraakt? :)

Bestaat daar een verklaring voor? :)

Vraagje over controls (Playstation 5) bij fist fights. Hoe in godsnaam doe je weer kick (welke knoppen, afstand, target locked)? Dat lukt me buiten de combat (Ik zie Henry stampen) maar dus niet in die fist fights. Zelfde vraag voor blocks. Blocken lukt in sword combat maar niet in fist fights.

Heb de indruk dat die fist fight combat bugged is bij mij sinds ik in Kuttenberg ben.

(Ik speel op hardcore dus zie geen attack indicator)

Terug
Bovenaan