RPG PC PS5 XBOX Kingdom Come: Deliverance II

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
kcd2.png


release: TBA
genre: action RPG
dev: Warhorse Studios

Direct vervolg op de game uit 2018.

Kingdom Come: Deliverance II is a thrilling action RPG, set amid the chaos of a civil war in 15th Century Bohemia.

You are Henry of Skalitz—an ordinary man doing extraordinary things—caught in a gripping tale of revenge, betrayal and discovery as he embarks on an epic journey, “from a humble blacksmith’s forge to the court of Kings,” as he searches for purpose in this beautiful but brutal medieval world.

From bustling city streets to lush forests, discover this open-world Medieval Europe through an unforgettable adventure filled with action, thrill and wonder.

 
Uitgebreidere aankondiging, met ook het team aan het woord.

Dive deeper into the world of Kingdom Come: Deliverance II with its Lead actors and the game’s creators from Warhorse Studios in the first in-depth look at the story, vision, gameplay or music of KCD II.Set and shot entirely in Kuttenberg - a gorgeous city at the heart of Europe - but also at the heart of Kingdom Come: Deliverance II.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Blijkbaar was je iets sneller :') Anyways: DIKKE INSTAYBUY. Ik ben eigenlijk nie echt meer van het pre-orderen maar deze ga ik sws pre-orderen. De graphics zien er gestoord uit, de animaties véél realistischer, eindelijk kruisbogen en vuurwapens. En vooral ook Kutná Hora (Kuttenberg, ja de naam is wel lachen), een grote stad om veel te kunnen gaan pickpocketen. Dat deze game dit jaar nog uit komt is al helemaal te zot.
 
Happy met dit nieuws, alleen zit ik hier nu ook weer te lonken naar mijn library om het eerste deel te spelen dat ik niet uitgespeeld hebt.
En ik weet nu al niet meer met wat eerst verder te doen :biglaugh:
 
Veel te niche denk ik met weinig handholding en redelijk wat minder verfijnde gameplay elementen.
Bwa, de eerste heeft ondertussen meer dan 6 miljoen sales en is één van de weinige games die ook speelt zoals een soort van Bethesda rpg.

Met de goeie marketing kan dit zeker een breed publiek aanspreken hoor. Doet me denken aan de early access periode van BG3, dan waren ook veel mensen overtuigd dat turn based crpg's nooit de massa's zouden kunne bereiken... en kijk nu, meer dan 15 miljoen sales voor BG3.
 
Ik heb het spel met alle DLC uiteindelijk met veel plezier uitgespeeld, maar ik ben absoluut nog niet vergeten dat KCD bij de PC release een onspeelbaar bugfest was. Twee keer heb ik moeten opgeven omdat ik geblokkeerd was door bugs in de main quest.

Dus zeker hyped hier, maar een instabuy wordt het in geen geval.
 
Dat KCD buggy was is zeker waar, zal ook wel te wijten zijn aan het gebrek aan resources toen. Destijds waren ze een studio met 11 mensen, nu zijn ze met 250. En ik heb er goeie hoop in dat ze nu wel een game gaan releasen zonder al te veel bugs.
 
Laatst bewerkt:
Nog altijd een bugfest btw.
Ik ben vrijdag eens opnieuw begonnen met de royal edition op xbox.

Bij het Rattay tournament zat den Hans al vast met zijn paard tussen wat voorwerpen rond die arena op het moment dat je hem moet volgen voor "Prey" quest.
Na 5 minuten wachten ben ik dan maar eerst wat andere zaken gaan doen en toen ik terugkwam was hij los maar kreeg ik de failed popup omdat ik hem niet gevolgd was naar de spot in de woods.

Dan ook nog gehad, ook nog steeds in het begin in Ratay, dat de sound blijft hangen/loopen nadat er een filmpje kwam.
Daar heb ik moeten reloggen om het in orde te krijgen.
 
Nog altijd een bugfest btw.
Ik ben vrijdag eens opnieuw begonnen met de royal edition op xbox.

Bij het Rattay tournament zat den Hans al vast met zijn paard tussen wat voorwerpen rond die arena op het moment dat je hem moet volgen voor "Prey" quest.
Na 5 minuten wachten ben ik dan maar eerst wat andere zaken gaan doen en toen ik terugkwam was hij los maar kreeg ik de failed popup omdat ik hem niet gevolgd was naar de spot in de woods.

Dan ook nog gehad, ook nog steeds in het begin in Ratay, dat de sound blijft hangen/loopen nadat er een filmpje kwam.
Daar heb ik moeten reloggen om het in orde te krijgen.
Moet dan een beetje specifiek het plaftform zijn ofzo. Op pc heb ik daar eigenlijk amper tot geen last van. Op de PS4 Pro destijds zal het mss wat meer geweest zijn maar toen was de game ook nog in licht andere staat dan nu natuurlijk.

In ieder geval: jesus christ be praised !
 
Terug
Bovenaan