Champions League 2022 - 2023 Kwalificaties


Volgens de post is het geen handspel omdat het van een ploegmaat komt zonder dat er kans is op anticipatie.
Zoals ik dus al dacht :coolbrows:
 

Volgens de post is het geen handspel omdat het van een ploegmaat komt zonder dat er kans is op anticipatie.
Tja die hand zat wel boven zijn hoofd volgens mij, echt een natuurlijke positie is dat ook niet

Er valt iets voor te zeggen, ik zou hem alleen nie tegen willen krijgen en enorm benieuwd hoe consequent ze dat zouden fluiten.
 
Tja die hand zat wel boven zijn hoofd volgens mij, echt een natuurlijke positie is dat ook niet

Er valt iets voor te zeggen, ik zou hem alleen nie tegen willen krijgen en enorm benieuwd hoe consequent ze dat zouden fluiten.
Het gaat dan ook niet over de natuurlijke positie in deze fase.
 
Ja jongensss de buurt hier in Frankrijk wakker geschreeuwd 😍 en m'n maten in Leuven los aant gaan.
Rangers vele zwakker als verwacht. Met Charleroi meer moeite 🤷
 
Leuke sfeer! Maar das altijd wat makkelijker als je wint :D

Wel beetje belachelijk dat ze maar 2 aangesloten vaten hadden bij de rust, aan ene toog, en toen het vat af was 5min moesten wachten op nieuwe vaten. Ben dan maar beneden bier gaan halen.

Leek me penalty vanuit de tribune, nog geen beelden gezien.
Bravo Union!
 
Uiteraard, echter zouden/mogen de regels imo ook ergens wel rekening met de supporters, in de zin dat je geen regels a la "alles tegen de hand in de 16 is penalty" moet uitvinden, omdat dat gewoon de sport kapot maakt.
Helemaal mee eens hoor, maar dat gaat nu even niet op voor deze fase.
 
En dan lees je bij Rangers fans nog altijd commentaren dat Union een matige ploeg is die in de middenmoot van de SPL zou meespelen :biglaugh: Die zitten daar nog in de 'denial' fase van het verwerkingsproces.
 
Raak je eigenlijk makkelijk aan tickets van Union? Als ze ronde verder raken en nog eens in Leuven spelen wil ik mee wel gaan zien :p

Na voorrangsperiode abo's kan je gewoon online tickets bestellen. Je hebt wel een Union account nodig (eenvoudig aan te maken)!

Ik ben geweest gisteren, ongeziene sfeer op Den Dreef (en dat zeg ik als OHL abo...).
 
Raak je eigenlijk makkelijk aan tickets van Union? Als ze ronde verder raken en nog eens in Leuven spelen wil ik mee wel gaan zien :p
Afgelopen maandag een ticket gekocht omdat het vlakbij is voor mij, toen waren er nog enkele honderden over. Had 1 van de laatste in de "studententribune". Enkel voor de tribune achter de goal moest je aangesloten zijn bij een supportersclub geloof ik.
Inderdaad enkel wat persoongegevens opgeven bij aankoop.
 
Terug
Bovenaan