Champions League 2022 - 2023 Kwalificaties

Geen idee. Ik heb geen idee hoe hij ontvangen is. Ik zou zeggen dat hij het toch goed heeft gedaan bij de 'kleine' buur. Langs de ene kant zullen er nog altijd mensen misschien vasthouden aan Kompany. Maar nogmaals: geen idee. Daarom dat ik het vraag aan de Anderlecht-fans.

Ik ben vooral heel benieuwd naar Mazzu, omdat hij bij ons kwam na het kampioenenjaar en dat hij toch op zijn minst een paar maanden krediet kreeg. Uiteindelijk bleek het geen match. Ik ben daarom benieuwd hoe hij het dan gaat doen bij een ploeg van de G5.
De supporters zijn op dit moment enorm verdeeld. Je hebt ruwweg 1/3 dat Kompany geen trainer vond en dacht dat er veel betere resultaten konden gehaald worden en nogal dwepen met Mazzu (vooral Franstaligen lopen er erg hoog mee op), je hebt een derde of zo dat helemaal niet akkoord was met het ontslag van VK maar Mazzu wel een kans wilt geven en je hebt een laatste deel dat mooi dominant combinatievoetbal wilt zien en VK dé man vond en Mazzu nooit een kans zal geven (we kennen hem ondertussen wel natuurlijk).

Veel onderlinge bitse discussies nu, zoals in de beste periode onder Weiler 🙌.

Als de resultaten tegenvallen zijn we weer verenigd 😎.
 
Goh, toch geen makkelijke als ref lijkt me, zelfs met de beelden. Arm is helemaal niet in lijn met lichaam
Bal komt vanop 30 (?)cm op hem af. Hoe kan hij zijn arm daar wegdoen. Was die rechtstreeks tegen zijn arm geweest dan heb je gewoon gelijk maar nu :laugh:
 
Bal komt vanop 30 (?)cm op hem af. Hoe kan hij zijn arm daar wegdoen. Was die rechtstreeks tegen zijn arm geweest dan heb je gewoon gelijk maar nu :laugh:
Nu uiteindelijk, draait zich weg van de bal. Zijn arm is breed en van het lichaam.

Zo gaat ge ook geen bal proberen afblokken.
Maar het is idd in 2e instantie en je kan toch nie penalty tegen omwille van de intentie.
 
Nuja de ref zal het gefock van Rangers ook wel wat beu zijn zeker.
Of wat ambetant nog na de finale vorig jaar ?
 
Zijn jullie nu slechtgezind omdat er een Belgische ploeg 2 goals maakt in de Champions League? :unsure:
ik denk dat heel België voor Union is nu. Die hebben geen "haters"
Maar iedereen behalve de VAR en een beïnvloedbare ref vinden dit geen penalty. Waarom blijven ze - zelfs op CL-niveau - toch zo'n debiele beslissingen nemen, een beetje logisch nadenken is toch niet zo moeilijk :unsure:
 
Terug
Bovenaan