Buitenlands voetbal 2021-2022 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Vond Cambuur nochtans niet slecht spelen. Bleven er wel voor gaan, ipv den boel toe te gaan metsen. Ajax gewoon zoveel kwaliteit in de kern. En siert Cambuur dat ze er wel voor bleven gaan. Was niet zoals tegen VVV vorig seizoen, of de match tegen NEC.

Wat een week, wat een ploeg!
Als nu Onana gewoon bij zou tekenen heb je gewoon geen zwakke plek meer.

Gravenberch :bow:
Maar willen we Onana nog in een Ajax-shirt zien?

Zou fijn zijn nog eens een strijd tussen feyenoord Ajax en psv maar Feyenoord verspeelt meestal domme punten tegen de kleine tegenstanders en naar de traditie verliezen ze zwaar in de Arena :)
Absoluut mee eens. Het is leuker om kampioen te worden na een strijd tegen de rivalen dan 10 punten voorsprong. Wel met de zekerheid dat Ajax kampioen wordt uiteraard :unsure:

Dessers met een goal en assist daar in Eindhoven.

En in Dortmund weet Meunier de laatste tijd Haaland wel goed te vinden. 3e assist op korte tijd geloof ik waaruit Haaland scoort.

Ik wel. Heeft toch echt ook heel veel gedaan voor de club. Ondanks de huidige houding van hem en zijn entourage. Blijft ook wel een topkeeper.
Het blijft zeker een topkeeper, maar heb toch zo'n ander en beter gevoel na zijn houding. Ik vind het echt schandalig hoe hij zich opstelt tegenover de club.

Ben zelfs benieuwd of het nog wel iets gaat worden met Messi bij PSG.
Zeker niet goed begonnen...

goh op zich komt het wel goed. Ik was woensdag op de match in Brugge, Messi vraagt 10x de bal maar krijgt hem maar de helft van de keren, daar zag je wel dat het hem frustreerde.

Gisterenavond vaker aan de bal en toch al paar leuke combinaties met mbappe en neymar.

Voorlopig zit het niet mee ook, tegen Brugge raakt hij zelf de lat en zet hij Mbappe alleen voor Mignolet. Gisteren dan weer een vrije trap op de kruising en aantal schoten nipt naast. Voor het zelfde geld had hem al een (paar) goal(s) en assist(s) en spraken we nu anders.

Ben zelfs benieuwd of het nog wel iets gaat worden met Messi bij PSG.
Zeker niet goed begonnen...
Die gaat ook zijn zijn inloop tijd nodig hebben niet vergeten dat die zijn volledige voetballoopbaan bij barca gespeeld heeft. Nu komt hij in en ploeg waar hij nog niet teveel te zeggen heeft.
Ik weet niet of PSG echt een goede keuze was, enige dat daar telt is die CL winnen doen ze dat niet is hun seizoen gefaald. Kijk eens naar Ronaldo hoe die op handen gedragen word en toch al veel doelpunten maakt.

Een 3-0 overwinning tegen Groningen. Het moest eigenlijk weer meer zijn, maar toch zeer sterke match. Mooie doelpunten ook. Timber en Martinez centraal zijn echt fantastisch! Wat mij betreft mag Blind stilletjes aan plaats maken voor Tagliafico en dan is het prima.

Fijn dat PSV ook nog punten heeft laten liggen.

Een 3-0 overwinning tegen Groningen. Het moest eigenlijk weer meer zijn, maar toch zeer sterke match. Mooie doelpunten ook. Timber en Martinez centraal zijn echt fantastisch! Wat mij betreft mag Blind stilletjes aan plaats maken voor Tagliafico en dan is het prima.

Fijn dat PSV ook nog punten heeft laten liggen.

Ja, heel spannend is het allemaal niet in de eredivisie.

Maar wat een ploeg. Als je ziet welke spelers er dan ook nog kunnen invallen.
Hopelijk nog eens een leuke champions league campagne!

Ja, heel spannend is het allemaal niet in de eredivisie.

Maar wat een ploeg. Als je ziet welke spelers er dan ook nog kunnen invallen.
Hopelijk nog eens een leuke champions league campagne!
Ja, absoluut. De kern is enorm breed. Vooral ook door het uitblijven van uitgaande transfers, maar het is wel fijn. Ben benieuwd wat ze kunnen doen in de CL. Ze moeten wel geconcentreerd blijven.

Dit was slecht. Uiteraard weer tegen Utrecht. Neres is gewoon niet goed genoeg meer en Blind zit ook in een slechte vorm. Inspiratieloos was het vooral vandaag. Nauwelijks een goede voorzet, laat staan een kans. Een gelijkspel was verdiend geweest, maar ze hebben het aan zichzelf te danken.

Terug
Bovenaan