Buitenlands voetbal 2021-2022 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum

Weeral ene...mss vaccinatie toch tot een verband kunnen leiden, voor topsport?
Kalu had toch niks aan het hart? Was door de hitte als ik het goed heb.

En: Het was overigens niet de eerste keer dat Kalu in elkaar stuikte op een voetbalveld. In de zomer van 2019 werd de Nigeriaan onwel tijdens een training met de Nigeriaanse nationale ploeg op de Africa Cup in Egypte. Hij werd toen met uitdrogingsverschijnselen opgenomen in het ziekenhuis.
 
532a9a5808968b2c677a03a72ce73b96fc50fe3c.jpg
Klein foutje
 
"Marseille riskeert de match te verliezen, omdat ze niet meer kwamen opdagen."
:unsure:

Dit lijkt mij gewoon een standaard 0-5 voor Marseille, maar wie ben ik?
 

:unsure:

Dit lijkt mij gewoon een standaard 0-5 voor Marseille, maar wie ben ik?
Een BVB supp die nog steeds geen FCB fan is?
😬
 
Zou zoiets in België eigenlijk ook kunnen? Scheidsrechter is dan toch quasi verplicht de match permanent stil te leggen? Of ben ik daar verkeerd in?

Marseille had toch ook nooit meer deftig verder kunnen spelen als ge ziet hoe sommige spelers deruit zagen, no way dat die zich nog op het voetbal zelf konden concentreren.
 
Zou zoiets in België eigenlijk ook kunnen? Scheidsrechter is dan toch quasi verplicht de match permanent stil te leggen? Of ben ik daar verkeerd in?

Marseille had toch ook nooit meer deftig verder kunnen spelen als ge ziet hoe sommige spelers deruit zagen, no way dat die zich nog op het voetbal zelf konden concentreren.
Bij Standard of Antwerp zou zoiets kunnen denk ik :p
 
Henry, Okoreke en Heymans allemaal in de basis gestart bij Venezia vandaag. Denk dat ik van die ploeg af en toe wel eens een matchke zal meepikken via het internet.
 
Mickey Mouse competitie die niks voorstelt.
Vond Cambuur nochtans niet slecht spelen. Bleven er wel voor gaan, ipv den boel toe te gaan metsen. Ajax gewoon zoveel kwaliteit in de kern. En siert Cambuur dat ze er wel voor bleven gaan. Was niet zoals tegen VVV vorig seizoen, of de match tegen NEC.

Wat een week, wat een ploeg!
Als nu Onana gewoon bij zou tekenen heb je gewoon geen zwakke plek meer.

Gravenberch :bow:
 
Terug
Bovenaan