Buitenlands voetbal 2021-2022 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Ja dortmund goed gestart! Kon niks vd match zien. Jammer moest k werken anders was k gaan zien. Had nog niet door dat munchen al punten heeft laten liggen vrijdag :p
 
Die eerste helft van Ajax was echt wel indrukwekkend. Had gerust 7 of 8-0 kunnen staan aan de rust.

Wel maar tegen NEC, maar wel lekker voetbal. Wat we vorige week tegen PSV ondanks de eindstand ook lieten zien, tot die rode kaart.
 

Weer ene ineen gestuikt op het veld. Gebeurt dit evenveel in andere sporten? Moet misschien is onderzocht worden net naar de oorzaken waarom? Is het de druk/zenuwen die mee parte spelen?
 
Ja wtf passlack, haal er die aub is af en zorg dat ge morgen nog ne nieuwe RB koopt of t ga weer triestig worde dit seizoen.
 
Verdediging nog altijd zwak punt dus, 5 (voorlopig) tegengoals in 2 matchen. Jammer, want zo goed is bayern nu toch ook niet vandaag.
 
Zoveel geld en nog altijd geen enkele defensieve versterking.

idd. Denk dat ze sinds vorige winter al vragen om defensieve versterking en nog steeds niets. Nu Akanji lijkt me wel te zijn gegroeid, speelde ook een deftig EK voor zwitserland. Op die flater na heeft ie wel deftig gespeeld. Waar is Meunier trouwens? die speelt normaal toch RB. Misschien bewust ni opgenomen in de selectie. In ieder geval passlack ni meer op de RB aub :)
 
Dortmund heeft wel zeer veel geblesseerden die in of rond de defensie spelen: Hummels, Can, Meunier, Zagadou, Coulibaly, Guerreiro, Morey, Schmelle... Maar als je naar die namen kijkt zouden ze daar toch echt nog een versterking moeten vinden.
 
idd. Denk dat ze sinds vorige winter al vragen om defensieve versterking en nog steeds niets. Nu Akanji lijkt me wel te zijn gegroeid, speelde ook een deftig EK voor zwitserland. Op die flater na heeft ie wel deftig gespeeld. Waar is Meunier trouwens? die speelt normaal toch RB. Misschien bewust ni opgenomen in de selectie. In ieder geval passlack ni meer op de RB aub :)

Meunier had begin Augustus een positieve covid test, ik vermoed dat hij daarom nog niet beschikbaar is.
 
Inderdaad Meunier en brandt beiden afwezig door Covid. Voor die RB moet er nog versterking komen, Passlack is meer iets voor de B ploeg in 3. Liga. Ze hadden het bij Bayern ook door, bijna alles ging over links. En centraal zou er ook nog iemand bij mogen komen. Oke ja gelijk de verdedigers nu uitvallen is wel abnormaal. Maar er zijn er een paar bij die al langdurig geblesseerd zijn en er zijn er ook een paar die langdurig zullen zijn dus nog iemand extra zou echt wel welkom zijn. En dan staat op termijn Can hopelijk wat meer op het middenveld, want ik vind ons matchen dan een stuk beter.
Bayern is toch ook nog wat zoeken achteraan hoor. Ze waren achteraan ook niet helemaal zeker van hun stuk.
 

Weer ene ineen gestuikt op het veld. Gebeurt dit evenveel in andere sporten? Moet misschien is onderzocht worden net naar de oorzaken waarom? Is het de druk/zenuwen die mee parte spelen?

Weeral ene...mss vaccinatie toch tot een verband kunnen leiden, voor topsport?
 
Terug
Bovenaan