Play4 Bompa Bockie

Hans Moleman

Well-known member
Leuke eerste aflevering waar Bockie in het rusthuis gaat. Ook niet enkel hahaha, maar ook ruimte voor de soms pijnlijke waarheden in het rusthuis.
 
Leuke eerste aflevering waar Bockie in het rusthuis gaat. Ook niet enkel hahaha, maar ook ruimte voor de soms pijnlijke waarheden in het rusthuis.
Nog niet gekeken, net omdat ik gisterenavond iets luchtig wou kijken en hoopte dat dit programma soms ook wat serieuzer zou zijn door de moeilijkheden die gepaard gaan met een rusthuis en ouder worden.
 
De lolligheid afgewisseld met de pijnlijke realiteit.

Je ziet soms Bockie ook gewoon denken “shit dit is echt wel pijnlijk, ik weet niet zo goed hoe ik hier nu op moet reageren”. En dat is niet erg natuurlijk.
Het zalige is dat hij enkel met zichzelf lacht maar niet met de ouderen, en de ouderen met hem.
Dat stukje dat die mens die flyer met hem maakt is zo geniaal, zo herkenbaar, “ja ge moet dat slepen, ahnee ge hebt het te snel los gelaten” -poker-face van de man- :biglaugh:
 
't is een light-versie van Boris op gebied van 'een lach en een traan'. Wel fijne tv. Ik dacht dat ik Bockie sneller beu ging wanneer hij ineens veel op het scherm kwam maar dat valt heel goed mee. Goed figuur.
 
Heb het gisteren voor het eerst eens een stukje gevolg, en is toch al meteen één van de betere reality-tv die ik al in een tijdje heb gezien.
Ben zelf nog een 15-tal jaar jonger dan Bockie (en met ouders die kerngezond zijn), maar hij haalt toch wel heel wat zaken aan waar ik soms ook al over nadenk. Het leven is eindig en kan zeer snel voorbij zijn, dus probeer het maximale eruit te halen.
 
Ben nog maar net naar aflevering 1 aan't kijken en vind het wel goed.

(Was nog een beetje terughoudend om ernaar te willen kijken omdat'k het precies altijd moeilijk heb met oude mensen. Zou nooit in een rusthuis kunnen werken, het idee dat die mensen er vrij snel niet meer kunnen zijn zou de hele tijd op mijn gemoed werken).

De mix tussen reality en humor zit wel goed. Den Bockie dat al meteen prince koeken gaat afluizen, heerlijk 🤣.
 
In een rolstoel zou ik alles behalve Thailand bezoeken eerlijk gezegd, onze gezondheidszorg is ook 10x beter dan die van Thailand
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan