Play4 Celebrity Masterchef Vlaanderen

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE

Ik vond de eerste aflevering beter meevallen dan ik had gevreesd. Het is alleszins een pak beter dan dat eerste seizoen van Celebrity Masterchef dat ze ooit hebben gedaan.

Er zit er eentje tussen waarvan je weet dat ze thuis 2 à 3 gerechten heeft ingestudeerd (als je al door de mand valt omdat je geen enkel hapje kan bedenken en dan maar de eerste de beste suggestie van een andere kandidaat neemt), maar voor de rest waren het volgens mij wel allemaal mensen die graag koken. De ene al wat beter dan de andere. :p

Ik ben benieuwd naar de proeven de komende afleveringen. Hopelijk was het enkel vandaag dat ze op voorhand te horen hadden gekregen wat de opdracht ging zijn.
 
Hadden ze dit gedaan met niet BVs had dit duizend keer beter geweest. Je kan gewoon copy pasten van het oorspronkelijke UK format of als je wat drama wilt de Australische variant, hoe moeilijk kan het zijn.
 
Hadden ze dit gedaan met niet BVs had dit duizend keer beter geweest. Je kan gewoon copy pasten van het oorspronkelijke UK format of als je wat drama wilt de Australische variant, hoe moeilijk kan het zijn.
2nd, gewoon zoals ooit de beste hobbykok van Vlaanderen met alledaagse mensen ipv BV's of Instagram volk.

Als je "bekende" personen gebruikt in een programma als dit ga je ook op die personen leunen om het programma te doen "aanslaan" en de rest zoals het algemene concept of dergelijke vliegen wat de deur uit.

UK masterchef kijk ik al 12 jaar ofzo, altijd wel leuk want de focus ligt op mensen die hun best doen om het beste te koken en het is iets wat ze willen.

En als er 1 ding is wat ik kan missen is het meer Sarah Puttemans op mijn scherm.
 
Keek nog wel goed weg. Er was wel wat niveauverschil tussen een kieken met curry en rijst en 5 stages of salmon.
 
Keek nog wel goed weg. Er was wel wat niveauverschil tussen een kieken met curry en rijst en 5 stages of salmon.
Misschien komt het doordat er nog vele kandidaten zijn maar echt veel van het kookproces hebben we toch niet gezien? Ik was wel benieuwd naar sommige gerechten en hoe het gemaakt werd. Pas bij de jury presentatie kreeg je deftige info wat ze nu gemaakt hadden en met welke ingrediënten.
 
2nd, gewoon zoals ooit de beste hobbykok van Vlaanderen met alledaagse mensen ipv BV's of Instagram volk.

Als je "bekende" personen gebruikt in een programma als dit ga je ook op die personen leunen om het programma te doen "aanslaan" en de rest zoals het algemene concept of dergelijke vliegen wat de deur uit.

UK masterchef kijk ik al 12 jaar ofzo, altijd wel leuk want de focus ligt op mensen die hun best doen om het beste te koken en het is iets wat ze willen.

En als er 1 ding is wat ik kan missen is het meer Sarah Puttemans op mijn scherm.
En dan heb je grote kans dat er nog mensen tussenzitten die goed kunnen koken ;-).

UK Masterchef is dan ook topprogramma.
 
programma valt mee, maar die presentators !!!! URGH.

onverstaanbaar west vlaams, een nederlander en die laatste spreekt zo plat dat IK er me zelfs aan erger. kwaliteit -1.000.000
 
Hadden ze dit gedaan met niet BVs had dit duizend keer beter geweest. Je kan gewoon copy pasten van het oorspronkelijke UK format of als je wat drama wilt de Australische variant, hoe moeilijk kan het zijn.
Is toch zowat elk format de laatste 10 jaren? Vroeger had je enorm veel programma's / quizen met gewone mensen. Nu is het altijd dezelfde verzameling BVs.
 
Is toch zowat elk format de laatste 10 jaren? Vroeger had je enorm veel programma's / quizen met gewone mensen. Nu is het altijd dezelfde verzameling BVs.
Dat is de BV circle jerk-tendens en helaas doen meer en meer politici daaraan mee zodat ze zichzelf nog meer kunnen verlagen. Om eerlijk te zijn: niet elk programma met BV's irriteert, er zijn ook goeie programma's bij. De ergste concentratie kan je vinden in programma's als The Masked Singer en rond Karen Damen en James Cooke.
 
Ik vind het circle jerk gehalte van dit programma nog wel meevallen. Het zijn niet allemaal de typische bv's die elke week op tv komen.
 
Nam dieje Wim nu ne slok van dat blik ananas voor de proef begon?

Toch maar ne vettige pee
Wim "Ik zeg liever pâte à choux want dat klinkt fancier" Willaert, om dan met zijn vingers eigeel erover te smeren.

Ik denk dat de marine blij mag zijn dat Wim op tijd zijn acteertalenten heeft ontdekt en niet voor kok is gegaan. :unsure:
 
Ik vind het wel best te pruimen al mag die Cath Luyten er wel snel uit van mij, wat een verschrikkelijk irritant mens is dat zeg?
 
Ben nog wat afleveringen aan't inhalen. Hakim, Lynn en Bent komen wel heel leuk over. Doen tenminste hun best.

Ik erger me het meest aan William Boeva. De laatste tijd komt die bij mij steeds irritanter over op tv. Oke 't is een comedian, maar er is eens niks mis met eens gewoon normaal te doen.

En die regisseur... kende ze voordien niet. Maar altijd dat gebleit. Moet je als regisseur ook niet wat "harder" zijn. Het is een tv programma he. Je leven hangt er niet vanaf.
 
Laatst bewerkt:
programma valt mee, maar die presentators !!!! URGH.

onverstaanbaar west vlaams, een nederlander en die laatste spreekt zo plat dat IK er me zelfs aan erger. kwaliteit -1.000.000

Dit begint me ook meer en meer te storen. Ze doen ook werkelijk geen enkele moeite om hun dialect een beetje aan te passen.
 
Jammer dat ze bij de estafette proef mochten overleggen. In de Australische versie is er geen overleg op voorhand (enkel 1 minuut bij de wissels). In het laatste seizoen was er zelfs 0 communicatie, ook niet bij de wissels! Dan had ik wel eens willen zien wat ze uit hun botten hadden geslagen. Zeker team Charlie, met hun 80 ingrediënten waarvan ze er 11 hebben gebruikt. :D
 
Terug
Bovenaan