VTM Blind Getrouwd 2022

Joren en jiri zijn wel dertigers, als die bij wijze van spreken 10j op hotel mama hebben geleefd en spaarden, hadden die ineens ook èn een stevige eigen inleg èn een hoger loon dan de standaard 25-jarige dus kunnen die ook meer lenen.
Dat waren geen nieuwbouwwoningen
 
Zijn stem doet me denken aan die van Bart, de architect van Blind gekocht. 😅
Maar Bart is nen toffen tiep. Het enige wat er bij Brecht uit kwam was "Tesla Tesla Tesla" :unsure:
Ze gaf kleuterkampen in de zomer hè, dat deed ik ook toen ik als single twintiger in het onderwijs stond. Mooi bijverdiend en het zijn weekcontracten dus je kan verlof nemen ook als je wil.

Stress zorgen voor twijfels en maken de dingen vooral VEEL groter in je hoofd dan nodig. "Als je het echt wil" dat is als je dolverliefd bent en dat was zij nog niet he...

Mee eens, moedige beslissing van hem!
Respect dat je dat kan tbh. Mijn vriendin kan dat in haar vakanties echt totaal niet af. Als ze nog maar een kleuter hoort gaat ze bijna in een bolletje op de grond liggen... :unsure:
Ik denk dat het intussen wel duidelijk is dat het probleem vooral de camera's waren die ze onderschat heeft. En dat het bij haar trager gaat, who cares, ze heeft een man die er het geduld voor wil opbrengen, komt de komende tijd wel goed met die twee denk ik. Niet iedereen bespringt elkaar op date 3, inclusief mijzelf.

Ik heb veel meer begrip voor hen dan voor de andere twee heterokoppels waar er vooral een prins op het witte paard werd verwacht.
Ik vind dat daar toch ook wel heel hard op door gegaan wordt... ik heb mijn vriendin leren kennen op een groepsreis van 3 weken. Dat was ook niet dat de vonken er van af vlogen op dag 3... en zelfs toen er na een week of 2 toch wel iets was, is daar op die reis ook niks gebeurd. Voor zowel mijn vriendin als mezelf hoefde dat niet onder het oog van de rest van de groep. Laat staan dat ik zoiets zou willen onder het oog van TV kijkend Vlaanderen... pure horror, ik verhang mij liever denk ik.

Volgens mij gaat dat wel een vrij stabiele relatie geven.
Dat huis vanJana was toc allesbehalve speciaal? Alleenstaande Matexi eenheidsxorst nieuwbouw op een mini lapje grond...
Ja, €450-550k... dat kan een koppel zonder hulp van thuis zelfs niet betalen. Laat staan een alleenstaande kleuterleidster (zelfs met vakantiewerk). Dat was dus ofwel een huurhuis ofwel heeft die een zetje gehad van thuis uit (maar overigens niks verkeerd mee is). Maar zoals @SomeDude al zei: zelfs met werken/sparen/geen grote uitgaven heb je echt geen €250k op u spaarboek op u 29ste, zeker niet als kleuterleidster. Tenzij ze inderdaad toevallig goed gemikt heeft met beleggingen maar mijn gevoel is dat ze daarvoor niet het type is.
 
Joren en jiri zijn wel dertigers, als die bij wijze van spreken 10j op hotel mama hebben geleefd en spaarden, hadden die ineens ook èn een stevige eigen inleg èn een hoger loon dan de standaard 25-jarige dus kunnen die ook meer lenen.
Ja, absoluut. Dat speelt ook mee. Al weet ik niet of dat bij hen het geval is? Had die Jiri ook geen lange relatie gehad (mét samenwonen)?

Heb zelf ook een vriend die lang thuis is blijven wonen (tot 30+), dan kan je je spaarrekening idd goed aandikken (als je thuis ook niet teveel moet afdragen aan de ouders natuurlijk). Anders dan een twintiger die al vroeg alleen is gaan wonen en graag ook eens iets gaat drinken met vrienden en af en toe eens een mooie reis maakt.

Je kan anderen hun rekening niet maken, en dat hoeft eigenlijk ook helemaal niet natuurlijk :)

Dat waren geen nieuwbouwwoningen
Ook bestaande woningen kosten genoeg geld (met vaak nog genoeg extra kosten).
De huizen van Jiri (alleenstaand) en Joren (half-open), waren ook zéér deftig en binnenin mooi afgewerkt. Daar kruipt ook veel geld in.

Dus evident voor een single van 35 vind ik dat ook niet hoor. Maar goed, nogmaals, je hebt natuurlijk geen volledig zicht op hun loon, beleggingen, startkapitaal van thuis, of ze lange periodes hebben kunnen sparen, ...
 
Laatst bewerkt:
Ook bestaande woningen kosten genoeg geld (met vaak nog genoeg extra kosten).
De huizen van Jiri (alleenstaand) en Joren (half-open), waren ook zéér deftig en binnenin mooi afgewerkt. Daar kruipt ook veel geld in.

Dus evident voor een single van 35 vind ik dat ook niet hoor. Maar goed, nogmaals, je hebt natuurlijk geen volledig zicht op hun loon, beleggingen, startkapitaal van thuis, of ze lange periodes hebben kunnen sparen, ...
Jiri zijn badkamer had een bidet ik bedoel zo vernieuwd dat die was ;)
 
Lien haar huis was (volgens vriendin) van haar oma

En of een koffiebar nu zo een goudmijn is betwijfel ik wel. Ze is alvast niet echt vriendelijk naar het schijnt
Koffiebar al genoeg bezocht en zowel zij, als haar vader en het overige personeel, zijn wel vriendelijk en klantgericht hoor.

Komt trouwens zeer veel volk over de vloer. Wou er vorige zaterdag iets gaan drinken en had zelfs geen plaats (buiten noch binnen).
 
Laatst bewerkt:
Koffiebar al genoeg bezocht en zowel zij, als haar vader en het overige personeel, zijn wel vriendelijk en klantgericht hoor.

Komt trouwens zeer veel volk over de vloer. Wou er vorige zaterdag iets gaan drinken en had zelfs geen plaats (buiten noch binnen).
Ik hoor andere verhalen, er is echter geen alternatief in de buurt volgens die personen.
 
100% klanttevredenheid bestaat niet. Ik wil wedden dat er ook mensen zijn die "extreem ontevreden" zijn over hun etentje bij het Hof van Cleve. :tongue:
En ook Lien kan eens een slechte dag hebben en je moet maar pech hebben dat jij net die klant bent op het einde van een lange werkdag die ..

Ik zou zeggen: Ga daar zelf eens iets drinken of een hapje eten en bepaal zelf of je de zaak goed vindt of niet. Je eigen oordeel is nog altijd de beste.
 
voorspelling voor de X-maanden later aflevering

Joren heeft een lief
Lien een hond

Kristiaan is single
Jana had een lief. Hij is vorige week veroordeeld tot 6 jaar effectief voor het helen van sigaretten.

Jiri en Florence verwachten een baby.

Brecht en Dziubi : wonen samen en hebben een hond die deelneemt aan fifi-wedstrijden voor den schoonste hond, met strikjes en al. Gaia dient n.a.v. de aflevering klacht in wegens dierenmishandeling.
 
Gedaan. In de vorige aflevering was er al de reünie die recent is opgenomen (eind oktober/begin november?). Ze zijn volgens mij getrouwd begin juni, als ik me niet vergis.
 
Brecht en Dziubi zijn dus uit elkaar. Jammer, maar de grote afstand was echt wel een boosdoener.
Zo blijven alleen nog Florence & Jiri over.

Echter ik vind het programma in België wel een succes. Bijna elk jaar blijft er een koppel getrouwd. Zeker tov het buitenland is dat vrij veel.
 
Brecht en Dziubi zijn dus uit elkaar. Jammer, maar de grote afstand was echt wel een boosdoener.
Zo blijven alleen nog Florence & Jiri over.

Echter ik vind het programma in België wel een succes. Bijna elk jaar blijft er een koppel getrouwd. Zeker tov het buitenland is dat vrij veel.
noem me een slecht mens maar ik vraag me af of Florence al naar de grote WC durft als Jiri thuis is.
 
Terug
Bovenaan