Als ik nu dat gesprek met Lien lees op HLN… Ik vraag mij af of er niet tien jaar terug tien Blind Getrouwds zijn opgenomen die ze nu per keer lossen, want er is precies geen ene die al eens het programma gezien heeft of, oh wee, nagedacht heeft bij wat vooraf ging. Misschien zou het beter zijn om heel die ‘ja, jij gaat trouwen’ gevolgd door vertellen aan familie, kleren passen en wachten af te schaffen. Gewoon ‘s morgens *dingdong* allee, maske, doe dees wit dinges aan, ge trouwt over 45 minuten.
Liefde terugbrengen naar een cerebraal proces is quasi onmogelijk. Ik denk als je alle BG koppels tot nu toe zou bekijken als mensen die samen het middelbaar hebben afgemaakt (zelfde jaar, niet noodzakelijke zelfde klas) dat de kansen op matches en misses hetzelfde zou zijn als in BG. Daar dan tegen gooien ‘we hebben experts’ is even op goed geluk als ik die zou zeggen ‘wacht, ik trek uw horoscoop’.
**ik vind trouwens van Lien dat je die haar foto had mogen tonen aan honderd mensen vooraf en 95 zouden al gezien hebben dat zij geen type was voor dit soort programma. Dat stond gewoon op haar voorhoofd en al van vér voor ‘oh ik zette teveel druk op mijzelf’.