Blind Getrouwd 2022

Ik heb wel te doen met Joren, hij had nog vanalles gepland maar die muur van Lien maakte het onmogelijk. Dat ze niet meer samen zijn was al lang geweten, voor Joren lijkt het al na dag 3 afgaande op zijn speech.

Ook vandaag zijn Dziubi en Brecht nog gehuwd.
Joren en Lien zien elkaar blijkbaar nog als vrienden.

Ik ben benieuwd naar volgende week. Christiaan en Florence die blijten en Ingeborg die zegt: kunnen jullie elkaar echt niet meer ruimte geven? Wat moet je daarvan maken? Dat zegt allemaal dus niks met al dat knip en plakwerk.

Respect voor Joren om toch nog zo'n positieve afsluitende speech te schrijven :p

Misschien moeten ze een volgend seizoen enkel met homo-koppels maken :unsure:

Ik ben benieuwd naar volgende week. Christiaan en Florence die blijten en Ingeborg die zegt: kunnen jullie elkaar echt niet meer ruimte geven? Wat moet je daarvan maken? Dat zegt allemaal dus niks met al dat knip en plakwerk.
Ingeborg was mss tegen Joren en Lien bezig, ook al ziet iedereen dat het niet klikte, Ingeborg de super-optimist ziet nog een grote kans.

Goed gedaan van Joren om toch subtiel enkele steken naar Lien te geven in zijn speech! Hij heeft ten minste moeite gedaan om het te doen lukken,… kan van Lien niet gezegd worden

Probleem bij een tv programma is dat ze ons laten zien wat ze ons willen laten zien en zo de werkelijkheid dus manipuleren.
We weten niet wat er allemaal juist gebeurd is en kunnen dus ook niet oordelen over de situatie.

Probleem bij een tv programma is dat ze ons laten zien wat ze ons willen laten zien en zo de werkelijkheid dus manipuleren.
We weten niet wat er allemaal juist gebeurd is en kunnen dus ook niet oordelen over de situatie.
In het geval van Joren en Lien kan er toch maar weinig twijfel zijn?? Dat kind heeft vanaf minuut 1 de egoïstische bitch uitgehangen terwijl hij toch maar bleef proberen als een enthousiaste puppy

En dieje Christiaan ocharme... Dan zorgde voor een apperitiefke, moet madam niks hebben want ze heeft niet gesport. Maar als hij werken is dan wel chocolat fretten.

Haha, die opmerking had ik ook.
Over het algemeen vond ik dat het eten bij hen telkens niet veel soeps was.
Zoals dat avondmaal de laatste avond, dat was precies een voorgerechtje ofzo :unsure:

Dit.

I mean, mensen die over zichzelf spreken in de 3de persoon op zo´n manier als "Jana is sporten" "Jana sport elke dag" is een enorme cringe voor mij maar is er iemand die oprecht gelooft dat er 0 manipulatie in zit als ze die apero weigert maar dan chocolat zit te boefen het moment den andere weg is?

Als die apero niet gemanipuleerd is dan staat er daar wrs ene van de productie van "en nu gade gij in de zetel voor TV zitten en chocolat eten". Enfin, ik hoop uit de grond van mijn hart dat dat zo is. Anders is het voor mij moeilijk te vatten hoe je zo fucking dom kan zijn.

Laatst bewerkt:
Ocharme Flo, bijna een trauma opgelopen doordat Jiri haar lieve schat noemt. Hij had voor de lol in zijn blote flikker moeten rondlopen als de cameraploeg aan het filmen was.

Joren heeft dat goed gedaan, proper afgerond en stijlvol.

Lien haar speech vond ik veel minder goed. Wat oppervlakkig en egocentrisch, niet authentiek, niet kritisch voor zichzelf, ... Zij leeft in haar eigen wereldje met oogkleppen en weinig bewustzijn voor wat er rond haar gebeurt.

Na de passage van Lien in blind getrouwd nieuwe regel op BG: Hondenmeisje = red flag 🙈

Jammer voor Joren zeg, die mens heeft genoeg moeite gedaan 😕

Terug
Bovenaan