Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhu, ik zei hier de hele tijd tegen mijn vriendin: ik hoop écht dat dieje Joren de eer aan zichzelf houdt... en dat heeft hij ook gedaan.Joren heeft Lien toch ook wel even op haar plaats gezet tijdens zijn speech.

Ingeborg was mss tegen Joren en Lien bezig, ook al ziet iedereen dat het niet klikte, Ingeborg de super-optimist ziet nog een grote kans.Ik ben benieuwd naar volgende week. Christiaan en Florence die blijten en Ingeborg die zegt: kunnen jullie elkaar echt niet meer ruimte geven? Wat moet je daarvan maken? Dat zegt allemaal dus niks met al dat knip en plakwerk.
In het geval van Joren en Lien kan er toch maar weinig twijfel zijn?? Dat kind heeft vanaf minuut 1 de egoïstische bitch uitgehangen terwijl hij toch maar bleef proberen als een enthousiaste puppyProbleem bij een tv programma is dat ze ons laten zien wat ze ons willen laten zien en zo de werkelijkheid dus manipuleren.
We weten niet wat er allemaal juist gebeurd is en kunnen dus ook niet oordelen over de situatie.
Inside info?Ook vandaag zijn Dziubi en Brecht nog gehuwd.
Joren en Lien zien elkaar blijkbaar nog als vrienden.
Neen op HLN 1 minuut na de aflevering worden de nieuwste artikels gesubmit.Inside info?

Er staat toch in het artikel: “Volgende week blijkt uit de reünie of de twee nog samen zijn.”? (Over Brecht en Dziubi dan)Neen op HLN 1 minuut na de aflevering worden de nieuwste artikels gesubmit.![]()
En dieje Christiaan ocharme... Dan zorgde voor een apperitiefke, moet madam niks hebben want ze heeft niet gesport. Maar als hij werken is dan wel chocolat fretten.

Dit.Probleem bij een tv programma is dat ze ons laten zien wat ze ons willen laten zien en zo de werkelijkheid dus manipuleren.
We weten niet wat er allemaal juist gebeurd is en kunnen dus ook niet oordelen over de situatie.
geloofd
weigerd
hoe je zo fucking dom kan zijn

DER IS NIETS MIS MET HONDENMENSEN!Na de passage van Lien in blind getrouwd nieuwe regel op BG: Hondenmeisje = red flag![]()
Echt, ik vond dat bij aflevering 1 de kerel waar ik absoluut niet mee in een lift vast zou willen zitten, maar die heeft gewoon een gouden hart!Jammer voor Joren zeg, die mens heeft genoeg moeite gedaan![]()
Ik wist wel dat er daar één op ging reagerenDER IS NIETS MIS MET HONDENMENSEN!![]()
Al die hondenmeisjes die zo rap op hun paard zitten, precies paardenmeisjes. 't Is maar om te lachen